Tai svarbi savaitę mums visiems iš ArenaNet kompanijos – mes rodome naują surinktą demo versiją Guild Wars 2 Korėjos  žaidimų parodoje G-Star. Kadangi mes nuolat atnaujiname  ir perdarome žaidimą, ši yra naujausia demo versija kurioje bus daugiau nei tai, ką mes rodėme anksčiau.

Kadangi dauguma mūsų gerbėjų iš vakarų vargu ar galės dalyvauti G-Star, ir apie tai gali net būti sunku rasti žiniasklaidoje, kuri apžvelgia šią parodą, mes nusprendėme įdėti šį straipsnį apie šia atnaujintą demo versiją ir kai kurias pažangias funkcijas, kurios bus demonstruojamos parodoje.

Demo versijos kūrimas G-Star parodai

Kai mes sužinojome, kad mes turime galimybę pasirodyti su NCsoft G-Star parodoje šiais metais, mes supratome, kad šios galimybės negalima praleisti.

Pirmas punktas kuris turi būti įvykdytas, yra tai, kad demo versijos kalba turėtų būti korėjietiška. Tai reiškė, kad buvo būtina pridėti tekstą ir garsą korėjiečių kalba, taip pat įveikti kai kuriuos techninius sunkumus kartografinėje Korėjos abėcėlėje. Dėl šių problemų, ir atsižvelgiant į tai, kad Korėjos žaidėjai neturėjo galimybės išbandyti žaidimo, mes nusprendėme sutelkti dėmesį lokalizuotų žmonių paruošimą. Šis sprendimas leido mums atlikti vertimus ir įgarsinimus reikiamus demo versijai ir būti tikriems, kad jie yra padaryti tikrai gerai.

Mes taip pat norėjome parodyti savo milžiniškus bosus, kad kiekvienas bandymas baigiasi įdomiu susidūrimu. Todėl, į demo įtraukti Tequatl the Sunless (parodyta žemiau), Shadow Baehemoth ir Shatterer. Kai žaidėjas pasiekia paskutines 10 minučių demo versijos, jie būna paprašyti išbandyti „ypatingą galimybę demo versijoje” kovoti su vienu iš trijų bosų.


Tai buvo trumpa ekskursija apie tai, kaip struktūriškai veikia nauja demo versiją, tačiau, išskyrus tai, yra daug naujų patobulintų dalykų.

Pirmas dalykas, kurį pastebėsite yra tai, kad mes pakeitėme kai kuriuos dalykus kuriant ir konfigūruojant personažą. Apie tai jums papasakos komandos lyderis menininkas – Aaron Coberly.

Eric Flannum

Herojaus kūrimas ir konfigūravimas

Guild Wars 2 žaidime , mes suteikiame mūsų žaidėjams daug įvairių būdų bei pasiūlymų kuriant  savo personažą, ir mes atnaujinome kai kurias iš šių sistemų: šarvų dažai, stiliai ir plaukų spalva, odos spalva ir veido tipas. Mes taip pat pridėjome, kūno sudėjimo ir veido sistemas. Kai kursite veidus mes suteiksime galimybę pakeisti kūno dydį ir veido bruožus: akis, nosį, burną, smakrą ir žandikaulius. Atsižvelgiant į visų pritaikytų savybių pobūdžius, kiekvienas žaidėjas galės išsiskirti iš minios.

Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą atkreipkite dėmesį į parinktis, kurios yra prieinamos Guild Wars 2 žaidime. Ir žinokite, kad šis vaizdo įrašas parodo tik pačius paprasčiausius nustatymus kuriant veidus žaidime.

Tačiau atnaujytas personažo kūrimas ir jo įvaizdžio pagerinimas tai,  ne viskas ką  turime įtraukę į demo versiją kurią rodome parodoje G-Star. Sąsajos dizaineris Vicki Ebberts jums papasakos apie atnaujintą vartotojo sąsają, kurią leis žaidėjams patirti G-Star parodoje.

Aaron Coberly

Patobulinta vartotojo sąsają

Kažkas naujo, mes esame laimingi kad galime tai pademonstruoti „G-Star”, tai ką mes viduje komandos vadiname „Big Beffy” UI (dideli raumenys).

Kaip mes pasistūmėjome kūrime vartotojo sąsajos. Mes supratome, kad mums tikrai reikia daugiau vietos, kad efektyviai ekrane atvaizduoti svarbią informaciją, todėl mes sugalvojome sistemą, kuri leidžia jums rodyti daugiau vartotojo sąsajos elementų. Geras pavyzdys yra nauja herojau panelė, kuri tapo šiek tiek daugiau didesnė nei anksčiau.


Lipdant šią demo versija, tai buvo gera proga komandai padaryti tam tikrus vartotojo sąsajos pakeitimus, kurie padės naujiems žaidėjams išmokti žaisti mūsų žaidimą.  Pavyzdžiui, mes atnaujinome patarimus, kad jie šiek tiek labiau išsiskirtų nuo bendro fono, ir taip pat pridėjome animacinį įspėjimą „Naujas Paštas”, kuris pasirodo ekrane, kad būtų aiškiau žaidėjams, kai į savo pašto dėžutę gauna elektroninius laiškus, susijusius su jų istorija.

Vicki Ebberts

Naujų įgūdžių įgijimas

Kai mes pradėjome rodyti mūsų žaidimą, įgūdžiai buvo gaunami pas įgūdžių mokytojus. Šis metodas yra standartinis visiems MMO, ir nors tame nėra nieko baisaus, mes jautėme, kad Guild Wars 2 žaidime, mes galime sugalvoti kažką geriau. Mes norėjome, kad sistema galėtų geriau išmokyti žaidėjus tai, kaip veikia įgūdžiai ir grįžti prie idėjos įgūdžių kolekcionierius, kuris buvo gana didelė dalis originalaus Guild Wars žaidimo. Turint tai omenyje, mes pradėjome kurti mūsų naują sistemą gauti įgūdžiams.

Pirmasis žingsnis mums buvo suprasti, kad žaidime yra du visiškai skirtingų tipų įgūdžiai. Pirma, mes turime ginklo įgūdžių, kurie yra susiję su tam tikrų kategorijų ginklais ir susijusių su profesija. O antra, mes turime gydomuosius, utilizuojančius ir elitinius įgūdžius kurie išsidėlioję dešinėje pusėje įgūdžių skydelyje. Šie įgūdžiai yra atrenkami žaidėjo, gali būti grindžiami arba profesija, ar rase.

Kalbant apie ginklo įgūdžių, kurie pavaizduoti žemiau, mes norėjome, kad jų išmokimas būtų susijęs su ginklų naudojamu. Taigi, mes pasirinkome tokį metodą, pagal kurį nužudymas ginklu tam tikrų priešų veda į įgūdžių atrakinimą šiam ginklui. Ir tai, taip pat padeda mokyti žaidėjus to, kaip veikia ginklas,  kaip žaidėjui atrakinti įgūdžius tam tikra tvarka ir išmokti naudoti naujus įgūdžius pagal jų žaidimo stilių. Vienintelis dalykas kurio mes nenorėjome, kad gaunant šiuos įgūdžius būtų jaučiamas tartum taip įprastas šlifavimas, kas visada buvo pavojus tokioms sistemoms. Įgūdžiai atrakinami greitai, o atrakinti įgūdžiai tampa galingesni su žaidėjo lygio kilimu. Šios sistemos paskirtis yra sukurtos taip, kad mokyti žaidėjus įgūdžių, bet ne nuskandinti įprastiniame šlifavime (grind).

Guild Wars 2 igūdžiai ginklui
Gydomieji, utilitariniai ir elitiniai įgūdžiai (parodyta žemiau) dabar atrakinami įgūdžių taškais. Kiekvienas įgūdis gali būti vertas skirtingo dydžio taškų kiekiu, bet kaip žaidėjui pasirinkti ir naudoti tam tikros rūšies įgūdžių, jis gali atverti naujus įgūdžius bet kokioje jūsų pasirinktoje tvarkoje. Pavyzdžiui, jei aš esu Norn karys, kuris  atrakino lizdus elitiniams įgūdžiams, aš galiu savo įgūdžių taškų kiekį perleisti  atrakinant įgūdžiui Meškos išvaizda (Norn Bear form) – rasinis Norn‘ų elitinis įgūdis arba atrakinti Fury (siautėti) – Elitinis karių įgūdis.

Įgūdžių taškai gaunami už sąlygos įvykdymą, kuria mes vadiname iššūkis meistriškumui. Yra 200 tokių iššūkių žaidime, jie prasideda nuo to kaip nugalėsite stiprų priešininką, tęsęsi tokiu būdu kaip atsakymas į mįslę, baigiasi labai stiprių gėrimų naudojimu.

Kai kurie mūsų žaidėjai gali pastebėti, kad „meistriškumo iššūkiai” panašus į sistemą, apie kurią mes kalbėjome prieš kurį laiką, vadinamas „iššūkis profesijai.” Šios dvi sistemos yra tokios pačios. Prieš tai , profesijos iššūkis buvo būdingas tik kiekvienai profesijai ir buvo naudojamas gauti asmeninėms personažo savybėms . Tačiau testuojant juos, mes atradome, kad jie išskiria žaidėjus, kurie norėtų žaisti kartu. Vienas žaidėjas norėjo eiti į vieną vietą žemėlapyje siekiant išlaikyti savo profesijos išbandymą, o jo draugas norėjo eiti į kitą vietą daryti kitą profesijos išbandymą. Kadangi tai darė neigiamą poveikį gebėjimui žaisti kartu visiems, mes nusprendėme, kad tokia sistema labiau tinka įgūdžių įgijimui, o ne kažko konkrečiai profesijos linijų išlaikymui.

Žinoma, tai reiškė, kad mes turėjome sukurti naują būdą, kaip gauti tas linijas, ir kaip mes kaip tik  buvo šių linijų rekonstrukcijos viduryje, tai buvo puiki proga padaryti pakeitimus. Mes jums papasakosime apie mūsų naująją linijų sistemą kitame mūsų pranešime. Iki šiol tikiuosi jums patiko atnaujinta demo versija Guild Wars 2 paruošta G-Star parodai ir nauji dalykai įtraukti į žaidimo procesą.

Pasilikite su mumis, taip kaip rytoji mūsų dailininkas Chuck Jackman ketina pasigirti patobulinta kino scenų sistema, kurią įtraukėme į šią demo versiją.

Iki greito pasimatymo!