Ginklai
Vienas iš dalykų, kuris tapo akivaizdus žaidimo Guild Wars 2 kūrime– būtinybė įdėti didelę įvairovę į ginklų gretas, kad palaikyti esamą įgūdžių sistemą. Pilnas sąrašas standartinių naudojamų ginklų žaidime Guild Wars 2 pagal tipus:
Vienoje rankoje naudojami ginklai: kirvis, kinžalas, vėzdas, pistoletai, skeptrai ir kardai.
Dvejose rankose laikomas ginklas: ilgas kardas, plaktukai, ilgi lankai, šautuvai, trumpi lankai ir lazdos.
Ginklai tik kitai rankai: orbas, skydas, fakelas ir karo ragas.
Nei viena profesija negali panaudoti visų ginklų iškarto, bet kaip kurios profesijos gali panaudoti daugumą tipų ginklų, lyginat su kitomis profesijomis. Daugumai profesijų bus leista nešioti ginklą kitoje rankoje. Dvigubi ginklai turės papildomus įgūdžius, skirtingai negu to paties ginklo, naudojimas pagrindinėje rankoje. Pavyzdžiui, karys gali išmokti kovoti su dviem rankom ir nešioti du kardus, kurie jam duos vieną įgūdį laikant pagrindinėje rankoje ir dar du priklausančius kitos rankos kardui.
Ginklai supančioje aplinkoje
Tokiu būdu, jūsų pirmi 5 įgūdžiai nusprendžiami to ginklo, kuri jūs laikote rankose. Ši sistema laikoma pagrindiniu kariniu aspektu žaidime Guild Wars 2, tačiau, testuojat esamą būdą, mes aptikome, kad galim tai pagerinti iki pačių neįtikinamiausių ir skirtingiausių rezultatų. Pavyzdys, kaip žaidėjas panaudoja apgulties ginklą, jo pirmi 5 įgūdžiai keičiasi į ginklo įgūdžius apgultiems. Žaidėjas gali rasti didelį akmenį ir pakelti jį, ir aptikti, kad jo gebėjimai pasikeitė taip, kad jis galėtų meti jį. Radęs dreiko (drake) lizdą, jis gali panaudoti jo kiaušinius, kuriuos jis gali mesti arba suvalgyti.
Tai, ką žaidėjas gali daryti su aplinkiniais ginklais, priklauso nuo jo profesijos arba rasės. Elementalistas ne tik gali mėtytis dideliais akmenimis, bet ir pakelti juos į orą, kad panašiai kaip meteoritas jis kristų žemyn. Papildymui prie to paties, ką galima lengvai rasti pasaulyje, daugumas iš aplinkinių ginklų gali būti aptikti ir sukurti spontaniškai skirtingų veiksmų ir įvykių dėka. Mediniai pagaliai, su kuriais galima lupti priešą, gali būti papildyti, užmušus Oakheart (ąžuolo širdis), arba juos galima rasti tarp griuvėsių, kai kentaurai išlaužė medinius vartus. Sulaužius kėdę į karštakošio barmeno galvą, žaidėjai galės paimti koją nuo kėdės, kuri gali būti panaudota, kaip kuoka.
Tai tik keletas variantų apie aplinkos ginklus, su kuriais žaidėjai sąveikaus žaidimo metu. Yra kelios profesijos, kurių mechanizmas padarys taip, kad sąveikautų, pavyzdžiui, Elementalisto įgūdis Conjure Flame (Burtininko Ugnis), kuris padaro daug degančių akmenų, kurie po to gali būti pakelti ir metami į priešą.
Profesijos
Profesijos pasirinkimas, galutinai stipriai paveiks žaidimo Guild Wars 2 procesą. Iš viso žaidime bus galima pasirinkti aštuonias profesijas, iš kurių daugumą fanai jau pažinos iš Guild Wars pirmos dalies, o taip pat žaidėjai galės pamatyti ir naujas profesijas iš Guild Wars 2 pasaulio. Kiekviena iš šių profesijų tiksliai išskirstyta pagal kategorijas tokio tipo šarvams, kurias jie turės nešioti: žiniuoniai nešioja lengvuosius šarvus, keliautojai – vidutinio, o kariai – sunkiuosius šarvus. Šiuo metu egzistuoja trys profesijos žiniuonių, trys keliautojų ir dvi kareiviškos profesijos.
Kuriant profesijas, mus buvo labai svarbu buvo padaryti jas unikalias ir labai šaunias, kiek įmanoma tai padaryti kuo labiau. Papildant pasakojimą apie ginklus, šarvus ir skirtingų gebėjimų pasirinkimą, mes sukūrėme didelę eilę visokiausių mechanizmų visoms šioms profesijoms. Mes atskleisime profesijų paslaptis mūsų puslapyje, ir tokiu būdų, žaidėjams bus aišku, kaip mes kuriame žaidimo stilių kiekvienai profesijai.
Daugumas Guild Wars žaidėjų yra susipažinę su tokiu dalyku, kaip antros profesijos pasirinkimas. Pačioje pradžioje Guild Wars 2 kūrimo stadijoje, mes buvome nusprendę leisti pasirinkti antrą profesiją, bet dėl unikalios mechanikos kiekvienai profesijai ir rasės vaidmens padidinimo, modifikuojant personažą, antros profesijos pasirinkimas buvo panaikintas. Mes jaučiame, kad šitas sprendimas leido mums sukurti labiau subalansuotą žaidimą su tikrai vertom profesijoms, su kuriomis bus linksma ir įdomu žaisti.
Profesijų sąveikos
Labai svarbu, kad profesijos MMO sąveikautų viena su kita. Praeityje, tai buvo ribojama tokiais dalykais, kaip gydymas, draugų uždengimas komandoje ir galimybė susidoroti su dideliu agresyvumu mūšiuose. Mes panorėjome žymiai plačiau padidinti veiksmų sąveikavimą žaidime, kurie bus prieinami visiems žaidėjams. Mes suderinome kombinacijas skirtingoms profesijoms.
„Karys ir Elementalistas gali kombinuoti savo sugebėjimus keliais skirtingais būdais.“
Žaidžiantys kartu, karys ir elementalistas, gali sujungti savo gebėjimus pačiu skirtingiausius būdu. Elementalistas gali iššaukti Static Field (statinis laukas), kuris sukurs lauką, įelektrintą žaibais. Pas karį, kuris šaudo iš šautuvo per toki statinį lauką, šūviai elektrinasi, kad padidintų daromą žalą. Jeigu tai netiko, jų bendrą jėgą, elementalistas gali uždegti Wall of Fire (ugnies siena) prieš grupę priešų. Karys gali įeiti į tokią sieną ir panaudoti Cyclone Axe (uraganinis kirvis), tai yra ataka, kuri leidžia kirviui labai greitai suktis, ir nukreipti ugnies srautus į priešą, ir tai padarys deginančią žalą. Egzistuoja šimtai kombinacijų, kurias galės naudoti žaidėjai, ir kurias galės atsitiktiniu būdu susirasti žaidimo metu.
Rasės
Pasirinkti personažo rasę – tai ne ką mažiau reikšmingas sprendimas, kuris paveiks jūsų personažo kovos meną ir žaidimo stilių. Mes jau aptarėme, kaip žaidėjai galės naudoti rasinius sugebėjimus tarp esamų penkių įgūdžių. Šie įgūdžiai sukurti tam, kad apdovanoti žaidėją papildomais gebėjimais, o taip pat, kad pajustumėte žaidimo stilių, žaisdami su tam tikra rase. Silvar‘ų karys gali panaudoti Grasping Roots (Griebiančios šaknys), kad stabdytų taikinį, tuo tarpu Asur‘ų karys gali pasirinkti Arcane Blast (magiškas sprogimas), kad pasidindintų savo daromą žalą.
Žaidėjai taip pat gali gauti elitinius rasių sugebėjimus. Norn‘as Elementalistas gali išmokti Norn‘ų gebėjimą Wolf Form (Vilko pavidalas) ir pasiversti į didelį pusiau Norn‘ą – pusiau Vilką, kuris gali plėšyti ir mėtyti po visą mūšio lauką, žiauriai naikindamas priešą. Žmogus gali pasirinkti Hounds of Balthazar, įgūdis, kuris iššaukia du ugninius šunis mūšio metu. Rasiniai sugebėjimai gali sąveikauti su profesijos gebėjimais, o tai duos žaidėjui daug galimybių ir taktikų, ir tai leis patiems žaidėjams nuspręsti, kaip žaisti su savo herojumi.
Ne tokioje tolimoje ateityje
Tai, ką aš aprašiau šiame straipsnyje – tai tik aisbergo viršūnė! Aš tikiuosi, kad jums tapo dar aiškiau, kaip atrodo susirėmimai žaidime Guild Wars 2, kokie yra mūsų tikslai ir mechanikos uždaviniai kovoje, ir kodėl mes taip padarėme, kaip yra dabar. O taip pat aš norėčiau pastebėti, kad vyksta pakartotinis vystymasis kompanijoje ArenaNet. Aš turiu omenyje, kad mes mėgstamei padaryti tai, ką sugalvojome, o po to žaisti ir žiūrėti, kas mums pavyko. Jeigu tai, ką sukūrėme nepatenkino mūsų lūkesčių, mes pakeisime tai, o jei reiks – išvis panaikinsime. Jeigu mes rasime tai, kas ištiktrųjų neveikia, tai bus pasmerkta pakeitimui. Sekite mūsų dizainerio Colin Johanson naujienas apie sekančius atnaujinimus, jis papasakos jums apie dinaminius įvykius ir apie tai, kodėl žaidimas Guild Wars 2 taps kitokiu, negu tradiciniai MMO-projektai.
Straipsniai apie Mūšį:
Pirma dalis: sugebėjimai
Antra dalis: ginklai, rasės ir profesios
Treitų Apžvalga
Gydymas ir mirtis
„Kiekviena profesija turi būti tiek unikali, kiek leidžia tam galimybės.“