Tai vėl aš, Angel McCoy, iš Gyvosios Istorijos komandos, ir aš rašau, kad pasidalinčiau su jumis tuo, kas vyksta dabar ir kas planuojama Gyvojoje Istorijoje. Mes dirbome su ja negailėdami jėgų.

Pirmieji du įtraukiančio kontento mėnesiai leido mums sukurti pagrindą ilgalaikės Gyvosios Istorijos virsmui į dar didesnę ir prasmingesnę mūsų visų patirtį. Pagal tai, kiek mūsų dizaineriai atsitraukdami nuo kitų projektų prisijungdavo prie mūsų, mes padidinome turinio apimtį, kurį mes pradėsime leisti nuo kovo mėnesio.

Mes taip pat stebime jūsų atsiliepimus ir deriname mūsų kontentą, atsižvelgdami į juos. Mes skaitėme tai, ką jūs kalbėjote forume ir internete apskritai.

Pasakojimas MMO

Per pora praėjusių darbo su Gyvąja Istorija mėnesių mes įveikėme daugybę problemų. Istorijos parašymas MMO aplinkoje primena milžiniškos puzzlės sudėjimą.  Pavyzdžiui, mums reikia išvengti laiko paradoksų. Žvelgiant iš žaidėjo pozicijų, Gyvoji Istorija vystosi kartu su Asmenine Istorija, bet kaip, pavyzdžiui, personažai gali būti iš karto dvejose vietose tuo pat metu? Be to, visi mano, kad kažkoks personažas miręs, nes jis mirė 80 lygyje, tai kaip mes leisime įvykti atvirkščiai? Ten ištisas galimų paradoksų minų laukas, per kurį mums teks atsargiai eiti, rašant Gyvąją Istoriją, ir mums reikėjo truputį pakeisti mūsų mąstymą, kad galėtume prie to prisitaikyti. Tas reikalauja daug pamąstymo ir atsargumo.

Kad tai būtų paprasčiau ir jums, ir mums, kovo pabaigoje mes pristatysime keletą personažų, specifinių Gyvajai Istorijai. Užuomina: vienas iš jų nornas, o kitas charr‘as. Kol kas aš nesiruošiu pasakoti jums daugiau, bet žinokite, kad greitai jūs sutiksite du personažus, ir mes tikimės, kad jie jums patiks taip, kaip ir mums.

Kur eiti ir ką daryti

Praėjusį mėnesį aš jums jau sakiau apie heroldus, esančius kiekviename mieste, ir mes toliau panaudosime šiuos gandų skleidėjus, kad galėtume pateikti daugiau detalių apie tai, kur eiti ir kas vyksta. Mes taip pat pridėjome Gyvosios Istorijos pasiekimus, kad pažymėtume kryptis, o taip pat mes radome ir kitų būdų informuoti jus apie jūsų misiją.

Herald

Mes naudosime nebalsinius pokalbius su įvairiais variantais, kurie aiškiai pasakos apie sekančius Gyvosios Istorijos žingsnius arba lokacijas. Jūs juos rasite pas personažus, tiesiogiai įtrauktus į einamąjį skyrių, taigi nepamirškite kalbėtis (F) su žmonėmis, jei norite sužinoti – ką daryti ir kur eiti toliau. Mes nenorime jūsų apkrauti pranešimais, todėl dalis atsakomybės guli ant jūsų pečių – perskaityti dialogus ir surasti personažus, kurie gali nukreipti jus.

Apdovanojimas

Mes turėjome daug pasitarimų, kuriuose aptarinėjome, kaip atsilyginti jums už jūsų kantrybę šiais startinio kontento mėnesiais, ir mes sugalvojome keletą kvapą gniaužiančių siužetinių linijų, kurios suintriguos jus ir dar labiau įtrauks į Gyvosios Istorijos vystymą. Be pagrindinių Gyvosios Istorijos personažų, mes nustebinsime jus įdomiais piktadariais, vienas iš jų taps jūsų asmeniniu priešu. Ir vėl – bet kokie spoileriai uždrausti, ir aš jums negaliu nieko daugiau pasakyti, bet jūs būtinai pažinsite šį įžūlų personažą, kai pamatysite … ee… jį/ją/tai.

15c12Refugee

Vasario relize mes tęsėme istorijos Flame and Frost vystymą, bet kaip ir anksčiau manome, kad tai tik startinis kontentas. Jūs įgausite gyventojų ir fermerių gelbėjimo patirties žymiai tiesesniu būdu – ne tik kaip savanoriai, bet tapdami tikraisiais —Wayfarer Foothills ir Diessa Plateau gyventojų gynėjais.

Sunkus mūsų darbas pradeda duoti savo vaisius, ir mes nekantriai, kaip ir jūs, o gal net labiau, laukiame, kada Flame and Frost siužetas atsiskleis iki galo. Tai tik laiko klausimas, taigi, laukite naujienų ir pasirūpinkite gėrimais ir užkandžiais.

Pasimatysime Sapne.