Vaisingi ir karingi Chailek (Hylek) – panašūs į varles padarai, kurie puikiai jaučiasi bet kokiuose vandens telkiniuose, bet labiau linkę gyventi pelkėtose vietovėse. Nepriklausomai nuo įsikūrimo vietos, Chailek dauginasi bauginančiu greičiu. Buvę anksčiau atsiskyrėliai ir ksenofobai, Chailek dabar vis labiau ir labiau tolsta nuo savo nerštaviečių. Nuo pat gimimo Chailek aršiai konkuruoja su savo gentainiais dėl maisto ir pastogės. Tie, kas išgyvena, tampa vis agresyvesniais, nes jų kūnai išskiria toksiną, kurį jie naudoja medžiodami, gindami savo kaimus ir naikindami konkurentus. Jie – išradingi, nuožmus ir meistriškai naudojasi nuodais. Jie – Chailek.

„Tekas mirė pirmasis – per dvi dienas – karščiuodamas ir klejodamas. Jis turėjo tik vieną žaizdą nuo tos varlės ieties. Aš išsiurbiau truputį nuodų iš žaizdos, kas gali būti mums naudinga, tačiau mes neturime pasitikėti Durrot!”
– Iš asuros pirklio Flabo (Flubb) tyrinėjimų, (išspausdinti po mirties)

Chailek – į žmones panaši Tyrijos varlių rasė. Kažkada buvęs vienos genties pavadinimu, žodis „chailek“ dabar tapo visų šių padarų pavadinimu. Netgi jie patys priėmė pavadinimą „Chailek“ kaip rasės pavadinimą, nors jie taip pat išsaugojo atskirus genčių pavadinimus, kad atskirtų vieną nuo kito.

Atėjus atšilimui, Šiverpikuose (Shiverpeaks) didžioji pietinės pakrantės dalis nuo Kritos sienos iki Orr krašto pavirto pelkėmis ir užliejamosiomis pievomis – idealia vieta Chailek. Jie atėjo į šias žemes ir suklestėjo. Kai jų skaičius išaugo, jie užimdavo naujas teritorijas ir toliau dauginosi. Žemės, kurias Chailek užėmė savo gyvenimui, toli gražu nėra saugios. Prekeiviai vergais, korsarai, plėšrieji dreikai ir Zaitano (Zhaitan) pastoviai grasina Chailek gyvenvietėms.

Nepaisant visų išorės grėsmių, pačiu didžiausiu bet kurios  Chailek genties pavojumi yra priešininkų genties įsiveržimas į jų teritoriją. Panašūs įsiveržimai dažnai baigiasi tikru karu, kol viena iš genčių visiškai nesunaikina kitos. Netgi su visomis šiomis problemomis Chailek ir toliau dauginasi, kai tuo metu daugelis rasių kovoja dėl išlikimo.

Gyvenimo ratas

„Chailek karys jau išgyveno didžiausią savo gyvenimo mūšį; Jis regėjo mirtį šimtus kartų. Ko gi jam bijotis po to, kai jis išgyveno panašų dalyką?“
– Tekpatlis (Tecpatl), Kvinatl (Quinatl) genties Chailek vadas.

Chailek gimsta visiškai bejėgiais buožgalviais, didžiulėje vadoje iš šimtų ir netgi tūkstančių individų. Gentis neeikvoja jėgų rūpindamasi jais ir palieka juos likimo valiai. Maisto, kaip taisyklė, nėra daug, todėl paprastai išgyvena tik agresyvesni buožgalviai. Tie, kas silpnesni, miršta iš bado arba tampa plėšrūnų grobiu.

Kada jauniklis užauga, Chailek surengia brandos šventę. Šios šventės metu Chailek jaunimas rungtyniauja tarpusavyje, demonstruodami savo įgūdžius ir naudą genčiai. Tai, ką jie parodo šioje šventėje, gerokai lemia, koks bus jų kelias, ar jie taps kariais – genties gynėjais ar pirkliais, prekiaujančiais su prašalaičiais.

Chailek gyvenimas yra trumpas. Jie išgyvena iki keturiasdešimties metų, jei sugeba išvengti žūties nuo prievartos ar bado. Sulaukę tokio amžiaus, Chailek yra labai gerbiami savos genties ir dažnai sulaukia prašymų patarti svarbiais klausimais ir spręsti genties tarpusavio ginčus.

Gentis

Chailek gyvena nedidelėmis nepriklausomomis gentimis. Šiose gentyse yra maždaug nuo tuzino iki kelių šimtų Chailek. Kiekvieną gentį valdo vienas vadas, turintis absoliučią valdžią. Geri vadai paprastai konsultuojasi su šventikais ir genties vyresniaisiais nariais.

Gentys išskirtinai apribotos teritorijomis ir labai retai bendradarbiauja tarpusavyje. Įvairios Chailek gentys skiriasi spalva, kuri kartu ir parodo, kiek yra agresyvi konkreti gentis. Be to, Chailek genties spalva taip pat gerai parodo toksinų galią, kuriuos jie gamina, o tos gentys, kurios pagamina pačius stipriausius toksinus, tampa pačiomis agresyviausiomis ir pavojingiausiomis aplinkiniams. Kai jūs pradedate kontaktuoti su Chailek gentimi, tai daryti reikia atsargiai, kol neįsitikinsite, kaip jie jus priima – ar kaip svečią ir prekybos partnerį, ar kaip pavojų, kurį reikia sunaikinti.

Saulė

„Gyvenk gerai saulėje kiekvieną sekundę, nes šešėliai visada už tavęs“ –
– Chailek šamanas Oteka (Ohteca) iš Džinotl (Jinotl) genties.

Chailek garbina saulę kaip dievybę. Jie nevadina jos jokiu vardu, tačiau rengia didžiules saulėgrįžos šventes, organizuodami festivalius ir turnyrus, kad galėtų atšvęsti šią dieną. Chailek saulė įkūnija tiek gėrį, tiek blogį. Tai šilumos, gyvenimo ir dosnumo pranašas, o taip pat ir sausros ir bado simbolis.

Kiekviena gentis turi nors po vieną šventiką, kuris „skaito“ saulę ir dangų. Šie šventikai – orų prognozės ekspertai, žinantys, kada lis, ir kaip ilgai tęsis sausros sezonas. Šventikas, mokantis teisingai perskaityti saulę – vienas iš svarbiausių Chailek genties klestėjimo faktorių.

Alchemija ir prekyba

Visi Chailek turi keletą nuodų liaukų, gaminančių mirtinus toksinus. Chailek turi imunitetą saviems toksinams, kaip ir daugeliui kitų gamtos nuodų. Todėl Chailek atlieka daugybę eksperimentų su nuodais, priešnuodžiais ir dideliu kiekiu kitokių junginių. Jų žinios ir gabumai padarė Chailek vienais iš populiariausių Tyrijos alchemikų, ypač tarp tokių grupių kaip Šnabždesių Ordinas (Order of Whispers).

Chailek pirkliai iš labiau draugiškesnių genčių pasirengę keisti savo nelabai nuodingus produktus į prekes ir žaliavas, užmegzdami prekinius ryšius su kitomis rasėmis. Jie įsigyja daug ginklų ir šarvų iš kitų rasių kalvių, mainydami plieną stiprinančius antpilus, arba gydančiuosius antpilus, naudingus kažkam susižeidus kalvėje. Daugelis labiau civilizuotų rasių alchemikų ima Chailek „mokiniais“, kad jie galėtų keistis žiniomis ir kuo daugiau sužinoti. Chailek vertina tai ir panaudoja savo reikmėms, plėsdami prekių ir paslaugų ratą, prieinamą jų genčiai.

Užkulisiuose

Chailek – viena iš rasių, atėjusių iš žaidimo Guild Wars.

Mes pirmą kartą pamatėme šiuos varliažmogius žaidime Guild Wars: Nightfall, o paskui ir  Guild Wars: Eye of the North. Kai mes aptarinėjome įvairių rasių perkėlimą į žaidimą Guild Wars 2, norėjome, kad Chailek būtų kažkuo didesniu, negu tiesiog klykaujančiais raudonais taškais žemėlapyje.  Dalis galimybės padaryti juos „realesniais“, buvo šių rasių požiūrio į pasaulį išstudijavimas. Mes norėjome juos pavaizduoti ne kaip absoliučius geriečius ir ne kaip absoliučius blogiečius, bet kaip logiškai ir tinkamai reaguojančius į situaciją, atsižvelgdami į jų istoriją ir prigimtį.

Chailek žaidime Guild Wars kovėsi vieni su kitais taip pat dažnai, kaip ir su žaidėjais. Tačiau jie atrodė pakankamai protingi ir galintys pasikalbėti su žaidėjais, kas leido jiems balansuoti tarp agresijos ir civilizuotumo. Jie tapo pirmais kandidatais, kurie taptų kartais sąjungininkais, o kartais ir priešais žaidimo Guild Wars 2 žaidėjams.

Keldami Tyrijos technologijų lygį, mes panorome, kad kai kurios rasės išeitų iš bendrų rėmų. Mes pamatėme įdomią galimybę Chailek turėti modernesnes technologijas, faktiškai neturėdami galimybių jas sukurti. Turėdami tai omenyje, mes įžvelgėme, kuo jie gali būti geri, ir kokias jų prekes panorėtų pirkti kitos rasės. Iš čia ir kilo idėja apie Chailek alchemikus ir genties padalijimą į karingas ir draugiškas, bei labiau kultūringas.