Po keliolikos valandų, praleistų savaitgalyje vykusiame beta įvykyje, mes pagaliau atsiplėšėm nuo pagirių, kurias sukėlė mus ArenaNet ir išvalėm seiles nuo stalų, kad surinktumėme į vieną vietą tai ką mes pamatėme Guild Wars 2 beta-įvykyje. Šis sąrašas nėra galutinis ir bet kuris iš šitų aspektų gali būti pasikeistas į priešingą pusę dar iki žaidimo išleidimo datos. Bet kokiu atveju, pradėkime?
Žaidimo procesas naudojant Norn inžinierių
Pliusai
5. Asmeninė istorija
Mes nesitikėjom, kad kitos kompanijos atsisuks į tai, taip greitai po SWTOR išleidimo. Tačiau, nors tai ir nelabai kaip kine, Guild Wars 2 vis dėlto priverčia jus pasijusti savotiška maža snaige. Atsižvelgiant į siužetinę liniją, kuri keičiasi priklausomai nuo jūsų pasirinkimo, dar nuo tada, kaip pradedate kurti savo herojų (visos rasės iš esmės skiriasi), pas jus atsiranda didelės galimybės žaisti tai pakartotinai. O taip pat tai labai veikiantis jus dalykas, kuris jums padės susigyventi su jūsų personažu: požymis gero RPG.
4. Profesijos
Pamirškit apie „tankus“, „hylerius“ ir „demagerius“. GW2 užbaigė visą tai. Žaidime iki dabar gyvuoja: reindžeris, karys ir vagis. Bet išnyko poreikis gydytojams, taip kaip jūsų „tankas“ gali pasirūpinti ir pats savo sveikata, o taip pat gali jus pagydyti ar prikelti pačiam mūšio įkarštyje. Dabar dingo stiprus poreikis jaudintis apie „agro“ valdymą, taip kaip kiekvienas gali pasirūpinti apie priešo kontrolę ar gynybos funkcijas. Kiekviena profesija yra unikali, ir su kiekviena galima žaisti įvairiais stiliais, ir tai privers personažus būti nevienodais viduje netgi būnant vienos profesijos atstovais.
3. Dinaminiai įvykiai
Iki, iki senieji questai (užduotys), sveikas gyvas aktyvus pasauli. Dinaminiai įvykiai pakeitė senuosius questus (užduotis), į savo tipo, įvykius, kurie paprastai buvo naudojami išimtinai iliustruotame kontekste. Jums teks užminėti pilis, kautis su gigantais ir visą laiką keisite pasaulį, kuri praleisite Tyrijos pasaulyje, ir sugrįšit prie standartinio „nueik, atnešk man 10 žiurkės uodegų“ bus labai sudėtinga.
2. World vs. World
Tiktais perraitą savaitę sužinojome apie šį rėžimą smulkiau, o savaitgalį jau žaidėme tai. Žodžiais neįmanoma perteikti to jausmo, kurį jūs jaučiate, keliaudami per amžinas mūšio žemes (Eternal Battlegrounds) su artimais gildijos draugais arba su visiškai jums nežinomais žmonėmis. Jūs kovojate už visą serverį, žygis į ten užpildo jus tikro pasididžiavimo jausmus. Apgulties ginklai, dinaminiai įvykiai, povandeninės kovos, trebušetai, balistos, sprogmenys… šie, dvi savaites trunkantys mūšiai, taps istorija, žinoma visoms tautoms, kurios bent vieną kartą pabandys tai. Žinoma, dauguma idėjų buvo pasiskolintos, bet tai normalu, o be to, pas mus senai nebuvo PvP trijų tokio tipo frakcijų.
1. Jis labai geras, tokio mes ir laukėme
Na ką dar galima pasakyti? Kaip ir jūs, mes jau liūdime ir ilgimiems šio žaidimo. Dabar, kaip jis jau visai tapo artimas mums, po visų šitų išskirtinių alfa/beta testų, esame stipriai sujaudinti. Mums pakako dviejų dienu testo, kad praneštume tai oficialiai: šis žaidimas būtinas peržiūrai 2012.
Minusai
5. Nebuvo Asura ir Silvari.
Tai nevisiškai žaidimo minusas, bet mums labai norėjosi ištyrinėti asura pasaulį, žinoma daugiau negu kitų pasaulius. Didelė tikimybė, kad jie dar neišbaigti, O gal tik ArenaNet pasiliko juos kitiems beta įvykiams, tačiau žmonės-augalai ir karlikai buvo uždrausti šioje kliento versijoje. Kokia netektis, taip, bet nedidelė.
4. Teleportas ir blogai ir gerai
Kaip ir GW1, pagrindinis būdas persikelti — teleportacija. Iš vienos pusės, žaidimo pasaulis didelis ir jus tai netgi džiugins, kad bus leidžiama taip persikelti per kalnus. Iš kitos pusės, teleportacija, tai „akių išdūrimas“ tokiam išbaigtam pasauliui. Kada jūs atblokuosite teleportacijos akmenį, jūs jį pradėsite labai dažnai naudoti kad papulti į reikiamą kitą vietą, kas daro šį pasaulį vis mažesniu ir mažesniu. Vienintelis bonusas yra tai, kad galėsite teleportuotis tarp zonų. Bet tai jau kita problema.
3. Didžiulis, bet ne be siūlių pasaulis
Zonos nuostabios didžiules ir jų tiek daug, kad pilnas jų išstudijavimas užims šimtus valandų. Bet, prieš tai kol jūs paklausite… Ne… Tyrija ne be siūlių, kaip Azeroth. Ji daug mažesnė ji padalyta į plotus ir aptverta sienomis, kaip SWTOR, pavyzdžiui, jums vis tiek tenka „nerti“ tarp zonų. Gera naujiena tame, kad to jums daryti nereiks dažnai, todėl kad zonos labai didelės.
2. Kraftingas tai… „Be“
Gali būti, kad tai nevisiškai teisinga, todėl kad pas mus nebuvo pakankamai laiko, kad pilnai išsiaiškintumėme apie tai, tačiau kraftingas žaidime Guild Wars 2 atrodo kaip… „bla-bla“. Malonu tai, kad jūs galite sukurti tikrai vertingus daiktus, ir kad jums reiks dirbti su kitais verslininkais ir žaisti su jais rinkoje, tačiau pats kraftingo procesas atrodo labai įprastai. Mums atrodo, kad bent viena dalis lyginant su kaitais žaidimais nebuvo pakeista, ir tai yra kraftingas.
1. Jis, po velnių velniais, pasibaigė!
Neįmanoma aprašyti žodžiais, kaip mes norėjome pratęsti žaidimą! Gal tai ir į gerąją pusę, taip kaip Garetas, Deivydas ir aš, greičiausia būtume nustoję ir praustis, valgyti ir kavos puodelius būtume panaudoje mūsų „liekanoms“ surinkti. Šis žaidimas nuostabus. Ir pats blogiausias dalykas šių išeiginių dienų buvo, tai kad jos baigėsi, ir tai tiesa.