Jei jūs kada nors žaidėte World vs. World su didele grupe, tai jūs, tikriausiai, pastebėjote, kad kai kurių priešininkų nebuvo matyti.  Tai buvo proceso šalutinis efektas, vadinamasis culling. Man malonu pranešti, kad artimiausiame patče, kovo 26 dieną mes numatę išjungti pilnai culling‘ą  WvW režime.  Tai paliks nematomus priešininkus (aišku, išskyrus tuos, kas naudoja atitinkamus gebėjimus) praeityje.

Kaip tai paveiks patirtį, įgaunamą žaidėjų WvW? Mano nuomone, šie skrišnotai, paaiškinantys būseną iki ir po, paaiškins tai:

Culling‘as įjungtas

Culling-ON

Culling‘as išjungtas

Culling-OFF

Kas yra tas culling‘as ?

Paprastai, kai jūs judate per pasaulį, bet koks personažas (ir NPC ir kitas žaidėjas) pakankamai dideliu spinduliu nuo jūsų personažo, praneša apie save jūsų klientui. Tai leidžia klientui pavaizduoti personažą, ir to dėka jūs galite išsirinkti personažą kaip atakos tikslą ir t.t.

Kad sutrumpėtų žaidime naudojami tinklo resursai ir sumažėtų sisteminiai kliento reikalavimai, mes įdiegėme culling‘o sistemą, įvedančią apribojimus personažų skaičiui, apie kuriuos gali būti informuotas jūsų klientas. Tai reiškia, kad informuojama tik apie artimiausius jums personažus.

Ir nors tai išsprendė praleidimo apribojimo juostos ir resursų panaudojimo kliento pusėje problemą, ši sistema turėjo šalutinį efektą, dėl kurio dideli mūšiai WvW buvo painūs, kadangi daugelis priešininkų likdavo visiškai nematomi. Be to, buvo šalutinių efektų, kurių pasekmėje žaidėjai, naudojantys nematomumą, gaudavo po porą sekundžių papildomo nematomumo. Panaikinę culling‘ą, mes sugebėjome atsikratyti šių negatyvių efektų ir kokybiškai sustiprinti epinį didelių kautynių pojūtį WvW.

Dėl aiškumo aš noriu paaiškinti skirtumą tarp mūsų šiame straipsnyje naudojamo termino “culling” (reiškia klientui serverio siunčiamų duomenų kiekio apribojimą) ir kitų žodžio“culling” reikšmių, susijusių su grafika (culling‘as trikampių modeliuose, kampų ir modeli, kurie yra visiškai paslėpti ir t.t.). Mūsų keitimai susiję tiktai su klientas/serveris culling‘u ir neliečia GW2 kliento bazinių grafinių operacijų.

World vs. World be culling‘o

Dabar, kai kiekvienas klientas žinos apie visus personažus pilnu spinduliu, mes pridėjome naują WvW nustatymų rinkinį, kontroliuojančių tai, kaip šie personažai bus pavaizduoti. Šių opcijų suderinimas leis žaidėjams su įvairiomis kompiuterių konfigūracijomis pasimėgauti  WvW, esant protingam kadrų dažniui.

Šioje naujoje sistemoje personažai bus vaizduojami trimis skirtingais būdais.

  • Aukštesnio lygio modeliai – Tai aukštesnio lygio personažų modeliai, kuriuos jūs paprastai matote.
  • Pakeičiamieji žemesnio lygio modeliai – Modeliai, kuriuos mes naudojame personažams vaizduoti, kol yra kraunami aukštesnio lygio modeliai. Jie skiriasi priklausomai nuo rasės ir šarvų klasės, nors žmonės, silvari ir nornai naudoja tą patį modelį.
  • Tik vardai Mes nevaizduojame modelio apskritai, vietoje to rodydami personažo vardą.

Taip pat mes pridėjome du naujus nustatymus, leidžiančius žaidėjams pasirinkti, kaip bus pavaizduoti WvW personažai:

  • WvW Character Limit (personažų limitas WvW) – šis nustatymas kontroliuoja, kiek personažų bus įkrauta su modeliais, o kiek tik su vardais.
  • WvW Character Quality (personažų kokybė WvW) – šis nustatymas kontroliuoja, kiek personažų bus vaizduojama su aukštesnio lygio modeliais, o kiek naudos pakeičiamus žemesnio lygio modelius.

World vs. World komanda dirbo su šiais pakeitimais pakankamai ilgą laiką, ir dabar ji nekantriai laukia, kada tai nukeliaus į žaidimą. Epinės kovos visada buvo WvW dalimi, ir dabar žaidėjai galės jas išbandyti visame gražume!

Pasimatysime mūšio lauke!

WvW-1