„Su mašinų kriokimu ir ginklų žvangėjimu, mes išrauname kiekvieną dieną iš gyvenimo nasrų.“
Charr‘as panašus į katę iš Tyrijos pasaulio, tai nugalėtojų rasė, susidurianti su sunkumais, sukeliamais jų pačių pasiekimų. Jie išgyveno pralaimėjimą, priespaudą ir pilietinį karą. Jie sugrįžo, atsikovojo ir susigražino savo namus. Jų galinga tvirtovė, juodoji Citadelė, kyla virš griuvėsių žmonių miesto Rin, o jų nemagiškos technologijos yra pačios galingiausios šiam pasaulyje. Tačiau, nepaisant visų pasiekimų, jie susidūrė su problemomis, pasidalijimu visuomenėje, Vyriausių Drakonų galia ir jų laimėtų kovų vaiduokliais.
Tokia jų istorija
Istorija
Charr‘ai surado žemę į rytus nuo Šiverpikso kalnų ir pavertė savo namais dar ilgai iki žmonių atėjimo. Po to, kai buvo išvyti iš Aselono, jie per amžius kovojo prieš žmones tik dėl to, kad jų jėgos buvo silpnesnės prieš žmonijos dievų jėgą ir technologijas. Tačiau jie susibūrė ir įsibrovė į žmonių karalystę. Tolimos Kritos žemės sugebėjo pasipriešinti įsibrovimui, bet Orr ir Aselonas išsirinko susinaikinimo kelią, kad tik nebūtų užkariauti Charr‘ų.
Charr‘ai brangiai sumokėjo už savo pergales; Aukštieji Legionai (Pelenų, Kraujo ir Geležies) papuolė po Ugnies Legionu, kuris išstudijavo uždraustą magiją ir prisijungė prie tamsiųjų, apgaulingų dievų. Ugnies Legionas taipogi pažemino moterų teises, kurios prieš tai buvo lygios su vyrais. Kol tęsėsi karas, kiekviena pergalė buvo aiškinama Pelenų Legiono galingumu, kuris vykdė kryžiaus žygį, o kiekvienas pralaimėjimas buvo naudojamas kaip kitų agitacija eiti ir aukoti save Ugninio Legiono šamanų labui.
Galų gale Charr‘ai užėmė Asceloną, bet išprotėjęs žmonių karalius nusprendė pabudinti jo asmeninę tamsiąją magiją Foefire, kuri ištraukė sielas iš žmonių kūnų ir pavergė juos per amžių amžius saugoti jų žemes vaiduoklio pavidalu. Ugnies Legionas laimėjo mūšį, bet jų pergalė privertė juos gyventi amžinoje kovoje su sukilėliais.
Moterys metė iššūkį Ugnies Legionui, surinkdamos sukilėlių grupes iš kitų Charr‘ų Legionų. Moterys, Kraujo ir Pelenų legionai prisijungė prie sukilimo, kaip sukilėlių lyderiai pavadinimu (Kalla Scorchrazor) ir gavo Geležinio legiono imperatoriaus palaikymą. Kartu jie nuvertė Ugnies Legiono ir nustatė kontrolė šios rasės ateičiai. Geležinis legionas ėmė kontroliuoti Asceloną.
Nuo tada Charr‘ai turėjo kovoti keliuose frontuose. Vaiduokliai, kurie bando užgrobti Asceloną. Nugalėta, bet nepalūžęs Pelenų legionas, kuris bado susigražinti valdžią. Žmonės, kovojantys nutolusioje tvirtovėje Ebonhawke. Ir neseniai sukilęs Ascelone Baisus Drakonas Kralkatorrikas. Tačiau, nežiūrit į šias visas problemas, Charr‘ai lieka stipri jėga rytuose Šiverpiko ir Asceloto Šeimininkai.
Juodoji Citadelė
Kai buvo nuverstas Ugninis legionas, Ascelono žemes kontroliavo Geležinis legionas. Jie pastatė pagrindini miestą-tvirtovę, Juodąją Citadelę, ant žmonių Rin miesto griuvėsių. Sugriauto miesto liekanas dar vis galima pamatyti prie įkurtos citadelės. Ir nors oficialiai miestą valdo Geležinis legionas, Kraujo ir Pelenų Legionai taip pat yra mieste.
Kadangi Geležinis Legionas yra labiau įsivystęs ir išsitobulėjęs, lyginant su kitais Charr‘ų legionais, jų miestai tapo dideliais pramoniniais miestais. Virš Juodos Citadelės plaukioja Imperatoriškasis dvaras, didžiulė sferinė struktūra, kurioje įsikūręs pagrindinis visų trijų legionų štabas, tribūnos ir karinė taryba, kur legionai kuria strateginius planus. Geležinio Legiono Imperatorius, Smodur the Unflinching, tai kontroliuoja ir koordinuoja Charr‘us po visą Asceloną.
Supanti aplinka, turtinga taikiniais
Charr‘ai susiduria su dauguma problemų. Nors jie ir kontroliuoja Asceloną, bet ši kontrolė ne tokia stipri, kaip jiems norėtųsi. Foefire iššauktas paskutinio Ascelono karaliaus užpildė buvusias žmonių vietas vaiduokliais, kurie dar ir dabar galvoja, kad Cahrr‘ai yra okupantai, kuriuos būtinai reikia išvyti iš šios žemės.
Ugninis Legionas išgyveno, bet buvo nustumtas į savo šiaurines bazes. Iš ten jie tęsia savo puolimus ant legionų, siekdami atstyti savo valdžią tarp Charr‘ų.
Bet visgi pats didžiausia pavojus kyla nuo Baisaus Drakono Kralkatorrik. Išlaisvintas iš savo gilaus kapo, drakonas nuskrido į šiaurę, o jo buvimas pavergė žemes po juo. Šis peizažas dabar dalina rytų Asceloną per pusę ir tarnauja kaip mūšio laukas tarp drakonų ir charr‘ų. Kralkatorrik‘o atėjimas turėjo ir kitų efektų – žmogėdros išėjo iš Blazeridge Mountains kalnų ir ieško vietos kur jiems apsistoti šiose naujose žemėse.
Žmonės taip pat išgyveno, apsistoję Ebonhawke tvirtovėje, kur Kritos palaikymas ir Asuros vartai leidžia atlaikyti pačią stipriausią apgultį. Dabar, kai susiduriama su drakono jėga, trys legionai nutarė vesti derybas su žmonėmis, o ne kovoti prieš juos. Derybos buvo privestos prie preliminarių paliaubų ir žmonės taip pat yra įleidžiami į Juodąją citadelę. Tačiau praeis labai daug laiko, kol bus užmirštas šis ilgas karas.
Charr‘ų triumfas
Nežiūrint į visa problemas, kurios kankina Charr‘us, jiems leidžiama klestėti Ascelone. Buvusios karalystės kalvos, išdegintos ir ištuštintos karo, dabar padengtos žolyte ir yra naudojamos gyvūnų veisimui, reikalingo tam, kad išmaitinti legionus. Dabar ginkluotos legionų stovyklos puošia šį kraštovaizdį.
Iš savo ilgos istorijos, pilnos konfliktų, Carr‘ tapo labiau išprususia technologiniuose ir kariniuose sugebėjimuose. Jų ginklai ir pistoletai yra aukščiausios kokybės, o jų kalimo technologija geresnė netgi už legendinių nykštukų. Gali būti vietinių amatininkų, gaminančių dar geresnius ginklus, kita vertus, masiniame kontekste niekas neprilygs Galingajam Charr arsenalui. Tačiau ne visi jų išradimai surišti su ginklais – jie taip pat gamina geriausius užsukamus ir spyruoklinius mechanizmus visoje Tyrijoje.
Žiaurumu ir negailestingais vadovavimo efektais pasižymintys Charr‘ų kariniai padaliniai susiduria su savo oponentais, kaip darė tai visada – susivienyti dėl vieno tikslo. Jie nugalėjo vidaus konfliktus ir išorinius pavojus, susigražino savo protėvių žemes ir rodo pasauliu save, kaip vieną iš stiprių ir labiausiai pažengusių Tyrijos rasių.
Straipsniai
Charr’ų Legionai
Meninė charr’ų kilmė
Scott McGough apie Charr sukūrimą
Charr‘ų startinės lokacijos sukūrimas
Startinė Charr’ų vieta
[jwplayer config=”lone” mediaid=”1596″]