Guild Wars turi turtingas tradicijas, turnyrus, ir bendrojo (galinčio greitai prisijungti) PvP rėžimus, turint galvoje įvairius žaidimo organizuotumo laipsnius. Šiame žaidime žaidėjai turėjo daugybę galimybių numalšinti savo PvP alkį: nuo Heroes’ Ascent ir Random Arena iki Alliance Battles ir GvG. Aš žinau, mums reikėjo tam tikro laiko atskleisti visoms smulkmenoms, bet būkite tikri, palikimas tęsiasi žaidime Guild Wars 2, kur mūsų tikslas buvo pristatyti geriausią PvP patirtį MMO žanre.
Žaidime Guild Wars 2 mes norėjome PvP organizuoti paprasčiau ir suprantamiau. Greitam žaidimui (žaidimui su greitu prisijungimu) mes sukūrėme bendrą vietą, kur galės greitai žaisti visi žaidėjai. Tai serverių „brauzeris“, kur parodyti žaidimai su „karštu prisijungimu“. Mes taip pat sukūrėme bendrą, centrinę vietą turnyriniams žaidimui, žaidžiamam automatiniuose turnyruose. Šie du stiliai – greitas ir turnyrų – turi daug žaidimo proceso panašumų, kas leidžia žaidėjams lengvai pereiti nuo atsitiktinio žaidimo prie labiau organizuoto. Tai svarbu, nes ir greitas, ir turnyrinis žaidimas nepriklauso nuo pasirinktojo „pasaulio“. Kitais žodžiais tariant, absoliučiai visi Guild Wars 2 žaidėjai dalyvauja tuose pačiuose PvP žaidimuose ir jie nebus suskirstyti.
Apžvelkime iš arčiau šiuos abu PvP formatus
PvP su greitu prisijungimuм
Žaidimas su Greitu Prisijungimu, tai kazuali struktūruoto PvP pusė. Iš esmės, kovos su kitais žaidėjais niekada nebus tiek kazualios, kaip PvE kovos su monstrais, bet tai yra vieta, kur galima paeksperimentuoti su „bildais“, išstudijuoti žemėlapius ir išmėginti PvP žaidimą prieš kitus žaidėjus. PvP su greitu prisijungimu leidžia kovoti, pradedant nuo 1 prieš 1 ir iki 10 prieš 10 žmonių.
Žaidėjai gali peržiūrėti prieinamų žaidimų sąrašą, kur pavaizduota esamas žemėlapis, žaidėjų kiekis ir t.t. Žaidėjai gali ieškoti serverio pagal žaidėjų skaitlingumą arba per draugų sąrašą. Net jeigu žaidimas pačiame įkarštyje, jūs galite prisijungti arba išeiti iš jo bet kuriuo metu. Jei viena pusė praranda žaidėjus, serveris gali automatiškai subalansuoti žaidėjų skaičių komandose. Kai raundas baigiasi, serveris užkrauna sekantį žemėlapį pagal sąrašą, žaidėjai gali keisti komandas, ir mūšis prasideda iš naujo. Tokie nustatymai leidžia žaidėjams išsirinkti mėgstamus serverius ir sukurti on-line draugijas, žaisdami įvairius žaidimus su tais pačiais nustatymais ir žmonėmis.
Turnyrinis žaidimas
Turnyrai – labiau organizuota struktūruoto PvP pusė žaidime Guild Wars 2. Turnyras, tai žaidimas 5 prieš 5, bet žaidimas vyksta tuose pačiuose žemėlapiuose, kaip ir greito prisijungimo režime. Turnyrai vyks įvairiu dažnumu, o skirtingi apdovanojimų lygiai leis kai kuriems žaidėjams „įmerkti kojas“ į nedidelius turnyrus, o labiau organizuotoms komandoms susikauti stambesniuose turnyruose. `
Turnyrai būna tokių rūšių:
Greiti turnyrai: Prieš pradedant šį turnyrą, sistema laukia aštuonių komandų. Trys raundai skirti nubyrėjimui, po kurių nugalėtojai gauna kvalifikacinius taškus.
Mėnesiniai turnyrai: Norint prisijungti prie mėnesinio turnyro, būtina turėti tam tikrą kiekį kvalifikacinių taškų.
Metiniai turnyrai: šituose Grand-turnyruose susirenka mėnesinių varžybų komandos-nugalėtojos, ir tarp jų įvyksta kovos dėl teisės vadintis geriausiais PvP metų žaidėjais.
Žaidėjų sukurti turnyrai: šiuos turnyrus sukuria patys žaidėjai, kas leidžia įgyti didelį lankstumą ir teisę pasigirti.
PvP žaidimo tipai
PvP žaidime Guild Wars 2 siūlo įvairius žemėlapius, kurie apjungti vieno tipo žaidimu, kuris vadinasi Užgrobimas (Conquest). Užgrobimo formate komandos kaunasi dėl tam tikro kiekio užgrobiamų taškų. Užgrobiamojo taško išlaikymas ir priešų nukovimas padidina jūsų komandos taškų sąskaitą. Komanda, pirmoji surinkusi maksimumą taškų skaičių, arba komanda, žaidimo laiko pasibaigimo momentu turinti daugiausia taškų, išlošia rungtynes.
Kontroliniai taškai, tai strateginiai rajonai žemėlapyje, kurie gali būti užgrobti, kai jūs stovite viduje jų. Prieš tai, kai jūs galėsite užgrobti tašką, jis turi būti neutralizuotas, ir jis gali būti užgrobtas tik tuo atveju, jei arti nėra priešų. Kuo daugiau sąjungininkų yra taške, tuo greičiau jis bus neutralizuotas ir užgrobtas. Taško neutralizavimas vyksta pakankamai greitai, ir po to jis neduoda taškų nė vienai komandai. Bet jeigu kontrolinio taško ribose yra priešas, jūs turite iš pradžių nustumti arba užmušti jį, tik po to galėsite tęsti užgrobimą.
Dabar, kai jūs žinote, kaip veikia Užkariavimo režimas, jūs, tikriausiai, norite žinoti, kaip mes jį patobulinome. Mes paįvairinome šitą žaidimą, sukurdami svarbius antrinius objektus. Tai gali būti trebušetai, remonto kompleksai ir griaunama aplinka, kaip, pavyzdžiui, žemėlapyje Battle of Kyhlo. O, pavyzdžiui, kitame žemėlapyje, antraeiliu objektu gali būti gigantiškas drakonas, skrendantis virš galvų, sprogdinantis žemėlapių dalis ir naikinantis žaidėjus, besikaunančius apačioje.
Antriniai objektai leidžia mums sukurti aplinką, kur jūs visada suprasite pagrindinius uždavinius, nesvarbu, kokiame žemėlapyje jūs žaidžiate, bet kartu jie leidžia sukurti radikaliai skirtingas aukšto lygio strategijas, dėka kiekvieno žemėlapio unikalios mechanikos.
Pradedant žaisti
Kai žaidėjas perkelia personažą į PvP, jis gauna prieigą prie visų reikalingų įgūdžių, daiktų ir t.t. Personažai gauna maksimalų lygį, kas visus sulygina žaidimo lauke. Tai suteikia didesnį meistriškumą žaidėjui, negu laikas, kuris iššvaistytas tam tikram personažui „pakelti PvE rėžime. Kai jūs sugražinate savo personažą į PvE aplinką, jūs grįžtate prie tų sugebėjimų ir aprangos, kuriuos turėjote, bet žaidimas įsimena jūsų paskutinius PvP nustatymus. Jūs taip pat galėsite išsaugoti „bildų“ šablonus. Tokiu būdu, jūs galėsite išbandyti naujus PvP bildus, ir po to lengvai grįžti prie žinomų bildų.
Kiekviena profesija bus užkraunama į PvP su startiniu šablonu, kuris leis naujiems žaidėjams gauti darbingą bildą be poreikio gilintis į smulkių sugebėjimų, daiktų ar kitų gudrybių pasirinkimus. Tačiau tiems žaidėjams, kurie jaučiasi šioje sistemoje daugiau komfortiškai, bus prieinamas detalesnis derinimas.
Pribaikite juos!
Aš manau, kad bus logiška užbaigti būsenos „sugniuždytas“ apžvalga PvP. Sugniuždytojo būsena PvP žaidime Guild Wars 2 veikia truputį kitaip — tiksliau, sąveika su sugniuždytu personažu PvP atrodo kitaip. Be to, jūs vis dar galite tiesiog užmušti sugniuždytą personažą, tiesiog atakuodami jį, atsidūrę šalia sugniuždyto personažo, jūs pamatysite pasiūlymą: „F – Pribaigti juos!“ (F — Finish Them!). Mygtuko F paspaudimas tuo momentu įjungs pribaigiančio smūgio animaciją, ir tai iškart pasiųs jūs priešininką į būseną „nugalėtas“.
Surenkant viską kartu
Kaip ir su bet kokiu Guild Wars 2 aspektu, mes norėjome sukurti tokios aukštos kokybės PvP režimą, koks tik yra įmanomas. Mūsų tikslas – leisti naujiems žaidėjams pabandyti PvP serveriuose su greitu prisijungimu, ir tuo pačiu įsitikinti, kad elitiniai PvP’-ai sugebės surasti iššūkį sau. Mes nukreipėme mūsų pastangas į šį vieną bendrą žaidimo tipą, todėl, kad tai leidžia mums pasiekti tikslą – sukurti lengvą perėjimą iš kazualaus PvP prie hardcore. Žaidimo tipas Užkariavimas mums leidžia nupoliruoti šį vieną formatą iki tokios būsenos, kad žaidėjai sugebėtų rasti strategijų savo lygyje, ir leistų visai mūsų žaidėjų bazei žaisti bendrai. Galų gale, Guild Wars 2, tai socialinis MMO, o struktūruotas PvP — tai tokia pati jo dalis, kai ir visos kitos.
Pastovūs greito žaidimo serveriai, žaibiškas atblokavimas ir bendras žaidimo tipas – visa tai sukurta, turint bendrą tikslą — sukurti draugiją ir leisti žaidėjams greitai surasti žmones, su kuriais jie nori žaisti. Mes norime, kad jūs liautumėtės ruoštis malonumo gavimui ir pradėtumėte jį gauti!