Kaip bus daromas Beta-įvykis šį mėnesį, mes padarysime išankstinį mikrotarnsakcijų sistemos išbandymą. Šis žaidimo dalis dar neužbaigta, bet mes jau turime pagrindą. O dabar aš norėčiau paaiškinti mūsų tikslus ir papasakoti apie sistemą, kuri buvo sukurta jiems pasiekti.

Mes tikime mikrotransakcijomis, taip kaip jos daro žaidimo finansavimą labai paprastu ir atviru. Jūs, kaip užsakovas, patys sprendžiate, kiek pinigų praleisite žaidimui po jo išleidimo, priklausomai nuo to, iki kokio lygio ji jums patiko. Jūs gaunate pilnavertį žaidimą, bet mes skaitome, kad galime pateikti papildomus „kontentus“ ir paslaugas, už tai jūs noriai sumokėsite. O jūs savo ruoštu, apmokėdami tai, padedate finansuoti žaidimo  Guild Wars 2 gamybą, taip kad tai atneša naudą visiems žaidėjams.

Štai mūsų mikrotarnzakcijų filosofija: mes skaitome, kad žaidėjai turi turėti teisę išleisti pinigus daiktams, kurie suteiks vaizdinį išskirtinumą ir siūlo didesnę galimybę saviraiškai. Jie taip pat turi turėti galimybę išleisti pinigus paslaugoms ir daiktams kurie taupo laiką. Bet baisu, kaip žaidėjai perka žaidimą ir negali žaisti to, už ką jie sumokėjo, jeigu jie nedaro papildomų pirkimų; taip pat blogai, kaip žaidėjai praleidinėja pinigus tam, kad galėtų įgauti didesnį pranašumą prieš kitus žaidėjus, kurie tam reikalui praleidžia didelę laiko dalį.

Aš žinau kad tai nėra nauja, originaliame Guild Wars žaidime taip pat buvo mikrotransakcijos. Bet Guild Wars mikrotransakcijos buvo antrinės, taip kaip Guild Wars 2 mes gavome galimybe mikrotransakcijas integruoti nuo nulio, duodant žaidėjams dideles galimybes ir patogumą, ir neaukojant mūsų dizaino principų. Ir tai šiam kartui mes darome kitaip.

Žaidime Guild Wars 2 yra trys valiutų tipai: auksas, karma ir brangakmeniai. Auksas – tai pagrindinė valiuta žaidime. Karma, kuria žaidėjai užsidirba žaidime, bet jos negalima išsikeiti, naudojama gauti unikaliems apdovanojimams. O brangakmeniai naudojami kad būtų galima užbaigti mikrotransakciją.

Pas mus yra nauja rinka kuria valdo žaidėjai, kuri leidžia keisti brangakmenius į auksą ir auksą į akmenis. Jeigu jūs norite kažko, sakykim tai žaidimo daiktas arba tai daiktas iš mikrotransakcijos, galutiniam rezultate, jūs turite du būdus tai gauti: jūs galite žaisti ir užsidirbinėti auksą, arba jūs galite pasinaudoti ir nusipirkti tai panaudojant brangakmenį. Mes skaitome, kad tai yra svarbu, taip kaip tokia sistema leidžia didžiajai daliai žaidėjų būti lygiais bet kokioje situacijoje, nesvarbu, ar jis naudoja savo laiką tam ar savo finansines galimybes.

MMO veteranai pažymi mūsų sistemos panašumą su sistema tokia kaip PLEX žaidime EVE Online. Šiuo atveju mūsų sistema išjungia kompanijos dalyvavimą, kuri prekiauja auksu internetiniam žaidime (RMT – Real-Money Traders), ir perduoda visa tai į žaidėjų rankas.

Mes galvojam, kad tai geras momentas.


„…niekada nebus žaidėjams GERAI išleisti pinigus tam kad gautum pranašumą prieš tuos žaidėjus kurie tai gauna praleisdami laiką“


Žiūrint iš žaidėjų pusės, RMT kompanijose neteisinga motyvacija – kuo daugiau jie pinigų gauna nuo parduoto aukso, tuo daugiau „spamo“ žaidime, kuri suformuoja auksą pardavinėjantys „botai“, iš įsilaužtų profilių. O čia atvirkščiai, mūsų sistemoje žaidėjai gauna visas galimas motyvacijas. Jeigu žaidėjas perka auksą pas kitą žaidėją, jis gauna būtent tai, ką norėjo, o pardavinėjantis auksą žaidėjas gauna brangakmenius, kuriuos galima panaudoti mikrotransakcijoms užbaigti, o ArenaNet gauna pelną nuo brangakmenių pardavimo, kad galėtu padaryti gerą palaikymą ir žaidimo atnaujinimus. Išlošia kiekvienas.

Mes taip pat norėjome padaryti brangakmenių ir aukso pardavimą, todėl kad tai daro likusia žaidimo ekonomiką patrauklesne. Žaidime bus pardavimo postai (trading post) – tai kaip aukcionai, bet tai tik daug geriau — apie juos mes pakalbėsime sekančiam pranešime. Taip kaip brangakmenius galima apkeisti į auksą ir atvirkščiai, mus nereikalingos dvi skirtingos pardavimų sistemos — vieną skirtą auksui, kita skirtą  akmenims. Pardavimo postuose viskas parduodama už auksą, bet jeigu kam nors prireiks brangakmenių, jis galės daiktus parduoti už auksą, o po to auksą apkeisti į brangakmenius.

Mes visada prisiimame atsakomybę prieš rimtus žaidėjus, pradedant nuo originalaus Guild Wars žaidimo, ir mes pratesime tokiame pačiame stiliuje kurdami  žaidimą Guild Wars 2. Mes skaitome, kad pagrindas, kurį aš čia aprašiau, tai teisingas pagrindas, į kurį galima atsiremti, ir mes pasiruošę pasidalinti visomis smulkmenomis su jumis, kai tik mikrotransakcijos sistema bus užbaigta.