Sveiki visi, atėjo laikas eilinei world versus world informacijos porcijai. Šiandieną mes kalbėsime apie labiau svarbesnes problemas, kurios liečia WvW, su kuriomis mes susidūrėme nuo pat paleidimo datos.
Pradžiai, pakalbėkime apie WvW eiles kurias tenka pajusti jums. Štai kaip jos dirba:
– Jūs galite stoti į eilę tik viename žemėlapyje (nesigaus stovėti eilėse visuose žemėlapiuose vienu metu).
– Jeigu jūs vienam žemėlapyje atstojote į eile, o po to pabandėte pereiti į kitą žemėlapį, kuriame yra laisvos vietos, jūs nedelsiant pereisite į tą žemėlapį, bet ir tuo pačiu liksite eilėje kurioje atsistojote prieš tai.
– Jeigu jūs atstojote į eilę viename žemėlapyje, o po to pabandėte patekti į kitą žemėlapį, kuriame nėra laisvų vietų, sistema paklaus jūsų, ar norite stoti į eilę šiame žemėlapyje. Jeigu jūs pasirinksite „Taip“, tai atsistosite į eilę naujame žemėlapyje, bet pasišalsite iš prieš tai esamo žemėlapio eilės. Jeigu pasirinksite „Ne“ — tai pasiliksite pirmo pasirinkto žemėlapio eilėje.
– Į WvW jūs galite atsistoti į eilė ir tada, kol esate perpildytame serveryje, tašiau jūs negalėsite matyti WvW einamos informacijos.
Daugumas jau žino, kad kaip kuriuose pasaulių žemėlapiuose atsiranda didelės WvW eilės, pagrinde Eternal Battlegrounds. Ir yra pasaulių, kuriuose yra labai mažos eilės arba ir vis jų nėra esamuoju laiku.
Jeigu jūs žaidžiate serveryje, kur būna didelės eilės norint patekti į WvW, ir jums yra galimybė pereiti į kitą mažiau apkrautą serverį, mes rekomenduojame jums tai padaryti, taip kaip žaidėjų pasiskirstymas padės ne tik išvengti eilių norint prisijungti į WvW, bet ir padarys WvW kovą įdomesne.
Viena iš priežasčių, kodėl valandų valandas kaip kuriems žaidėjams tenka laukti eilėje norint papulti į WvW yra ta, kad mes iki dabar pastebime labai didelį srautą žaidėjų kuriu žaidimo laikas sutampa, tai priveda prie to, kad serveriuose su dideliu žaidėjų kiekiu WvW rėžime atsiranda didelės eilės.
Mes taip pat aptikome ir pataisėme klaidą, kuri leido kaip kuriems žaidėjams patekti į WvW nepaisant eilių. Taip kad problema, kai žaidėjas prisijungia į serverį greičiau už tą žaidėją, kuris pralaukė pusė valandos eilėje, turi išnykti.
Kitas momentas, kuris aktualus visiems pasauliams, tai, kad Eternal Battlegrounds (centrinis WvW žemėlapis) yra labai populiarus. Jūs galite sumažinti savo laukimo laiką, prisijungdami pirmiausia prie vieno iš trijų šoninių žemėlapių, o po to iš ten stoti į pagrindinio žemėlapio eilę.
Ir truputis apie pačias kovas
Starto metu mes susidūrėme su mažomis problemomis, dėl ko mums ir teko atjungti serverių rotaciją. Todėl kaip kurie iš jūsų galėjo tai pastebėti, kad kovos truko po 2-3 dienas, arba likdavo taškų suma pasikeitus pasauliams.
Su šia problema mes susitvarkėme greitai, ir jau nuo rugsėjo 1 dienos, kovos truko 24 valandų režimu. Šios kovos mums davė didelę patirtį, ir nuo rugsėjo 14 dienos mes perėjome į septynių dienų režimą.
Septynių dienų ciklas (bet ne dviejų savaičių) bus dėl to, kad sistema gautų patikslintus rangus, ir kad žaidėjai priprastų prie naujo septynių dienų rėžimo.