Sveiki vis, Tyrijos piliečiai! Mano vardas Lynsi Merdok (Linsey Murdock). Kaip kurie iš jūsų gali mane atsiminti iš Guild Wars Live Team  užėmiau vadovaujančios pareigybę, kol nuostabusis ir talentingas Džonas Stumis (John Stumme) nesiėmė šio reikalo pats, tam, kad aš galėčiau dirbti ties kitu projektu. Kaip Guild Wars 2 žaidimo dizainerė, aš dirbu su daiktų sukūrimu, todėl aš čia tam, ir tam kad papasakočiau jums apie naujas įdomias funkcijas kurios atsiras daiktuose, ties kuom ir dirba mano komanda.

Kai mes stebėjome Guild Wars 2 augimą realioje aplinkoje, mes pastebėjome, kad mūsų patys kantriausi žaidėjai jau yra pasidarę egzotinius ginklus ir tartum pradėjo atsimušinėti į „sieną“ dėl legendinių ginklų pasidarymo. Kurdami legendinius daiktus mes darėme tai ilgalaikiam žaidimui, bet žaidėjai pradėjo tai daryti daug ankščiau, negu mes galvojome ir tai tapo mūsų nusivylimu dėl asmeninio progreso. Mes norime padaryti žaidimą, kuris pritaptų kaip ir hardcore, taip ir paprastam žaidėjui, bet prie šito visko mes nenorime paleisti iš savo akiračio pagrindinio dalyko — jausmo kad žaidėjas tobulėja ir auga negi po to kaip jie pasiekia maksimalų lygį. Vystymosi elementų pateikimas, tai labai delikatus procesas, kuris dažniausiai įskiepijamas kaip papildymas žaidime, dėl to mes skaitome, kad labai svarbu siekti patenkinti mūsų žaidėjų pagrindinius poreikius, ir kuo greičiau tuo geriau.

Mes visada siekiame padaryti jausmą, kad jūs progresuojate, o ne paprastą daiktų grindą, ir šis daiktų vystymosi progresas ne išimtis. Pridėdami naują sudėtingą kovinę mechaniką ir būda sumažinti sunkumą su evoliucionuojančių daiktų pagalba su žaidimo turiniu skirtu aukšto lygio žaidėjams, mes galime sukurti asmeninį progresą, ir išvengti to jausmo – nesibaigiančio bėgimo takelio su nepasiekiamais daiktais. Žaidėjai iš Guild Wars gali pastebėti, kad mes naudojame žinoma būdą. Pirmoji žaidimo mechanika, kurią pristatome jūsų dėmesiui, tai būsena agonija (Agony), ji bus naudojama požemiuose Fractals of the Mists ir jos atrėmimui bus naudojamas pagerinimas Infusions.

Nauja būsena: Agony

Požemiuose Fractals of the Mists mes jums pristatysime naują būseną — Agony.

Tai labai pavojinga būsena, kursi nuima tam tikrą procentą žaidėjo gyvybės ir ši būsena negali būti panaikinta paprastomis priemonėmis. Žaidėjai, kurie panorės užeiti į šį požemį giliau, pastebės, kad Agony visados darys šio požemio įveikimą sudėtingesniu, kol žaidėjas nepasieks to momento, kuriame  prireiks priešnuodžio prieš šią būseną. Vienintelis būdas sumenkinti Agony poveikį — pakelti savo pasipriešinimą pagerinimo Infusions pagalba, naujo tipo komponentai, kuriuos galima gauti iš Mystic Forge.

Nauji pagerinimai: Infusions

Infusions — naujo tipo komponentai, kuriuos galima įsidėti į specialius langus daiktuose.

Egzistuoja keli Infusions tipai ir įdėjimo laukai jiems. Lapkrityje mes jums pristatysime Offensive (Puolamo), Defensive (Ginybos), ir Omni (Universalius) Infusions pagerinimus, kuriuos bus galima gaudi su naujais receptais iš Mystic Forge. Infusion galima įsidėti tik į tam tikrus daiktų langelius atsižvelgiant į tipų vienodumą, įskyrus retus universalius Omni Infusions, kuriuos bus galima dėti į daikte pagerinimui skirtą langelį.

Šiai dienai Infusions galima bus įsidėti tik į specializuotus retus Ascended tipo daiktus.

Naujas retas tipas: Ascended

Lapkrityje mes pirma kartą pristatysime Ascended daiktus. Ši nauja reta rūšis randasi kažkur tarp Exotic ir Legendary ir turi šiek tiek didesnius parametrus negu Exotic daiktai.

Ascended daiktai veikia truputį kitaip lyginaisi su kaitais panašaus tipo daiktais. Charakteristikos, kurias parastai pridedame daiktams su pagerinimo komponentais, yra iš anksto jau pridėti į Ascended daiktus. Vietoje jų, jums bus prieinamas langelis skirtas Infusion, o patys rečiausiai daiktai jau savyje turės tam tikrą kieki priešnuodžio būsenai Agony. Žaidėjai galės gauti Ascended Rings (žiedus) požemiuose Fractals of the Mists, o Ascended daiktus kurie skirti nešioti ant nugaros bus gaunami su receptais iš Mystic Forge.

Daiktų vystymas ateityje

Tai tik pradžia. Lapkrityje mes pridėjome tik pirmo lygio Infusions, Ascended žiedus ir daiktus kurie skirti nešioti ant nugaros, tokiu atveju pas mus atsirado masė daiktų kuriuos mes galime pridėti žaidimo tolimesniuose atnaujinimuose.

Be viso šito, kaip mes darysime žaidimui naujus turinius, jūs pamatysite naujus Infusions ir Ascended daiktus. Galų gale, jūs galėsite susirinkti visiškai naują Ascended daiktų rinkinį su papildais Infusions, kuris padės jums žengti nauju žaidimo turiniu.

O taip pat žaidime jūs pamatysite vis daugiau legendinių daiktų, o taip pat ir jų patobulinimus. Legendiniai daiktai visada buvo lygūs kitiems „geresniems“ daiktams, patarimas nesijaudinkite, visi esantys legendiniai daiktai bus atnaujinti iki Ascended ginklų lygio kaip tik juos įvesime į žaidimą. Tokiu būdu legendinis ginklas išliks geriausiu.

Naujas papildymas lapkritį, tai tik pradžia. Toliau mes ruošiame į Guild Wars 2 įkelti masę žaidiminio turinio skirto aukšto lygio žaidėjams. Įkeldami naują žaidiminį turinį, į jį mes įkelsime ir naujus Ascended ir  Legendary daiktus, nekalbant apie kitus apdovanojimus, kuriuos jūs gausite kaip žaisite naujuose papildymuose.

Tikiuosi jūs taip pat labai susidomėję šiais naujais daiktais, kaip ir aš!