Tinklalapyje mmorpg.com patalpintas interviu su Kolinu Johansonu, atsakiusiu į keletą klausimų apie būsimą vasario mėnesio atnaujinimą. Versti jį visą nematau prasmės, todėl žemiau siūlau jums pačias įdomiausias ištraukas  — gyva istorija, misijos gildijoms ir kasdieniniai pasiekimai.

Gyvoji istorija
Vasaryje Gyvoji istorija toliau vystysis, kurdama tvirtus pamatus ir atskleisdama žaidėjams vis daugiau ir daugiau užuominų.

Ji vyniosis prieš mus savaitė po savaitės, atvesdama mus prie pagrindinių įvykių, kurie turės įvykti kovo ir balandžio mėnesiais.
Ši gyvo pasakojimo koncepcija – iš tiesų unikalus siužetas, verčiantis judėti Guild Wars 2 istoriją ir padedantis keisti pasaulį kiekvieną savaitę įvedant naują turinį, tai didelė dalis to, į kur Guild Wars 2 laiko savo kursą 2013 metais“, – pažymėjo Kolinas.

Kontentas gildijoms
Mūsų laukia absoliučiai nauja misijų sistema, sukurta specialiai gildijoms.  Misiją paleisti gali viena gildija, tyrusi tą pačią misiją, bet kai ji bus aktyvuota, prie jos galės prisijungti bet kuris žaidėjas, ir padėti gildijai įvykdyti misiją. Misijos sukurtos taip, kad kai kuriuos komponentus gali įvykdyti tik pati gildija, bet kiekviena iš jų turi ir kitų aspektų, kuriuos vykdyti gali padėti ir kiti žaidėjai. Iš esmės, šios misijos leidžia gildijoms sukurti papildomą kontentą visame pasaulyje. Be to, vietoje šio įvykio bus nustatytas pradėjusios jį gildijos baneris. Mūsų laukia kelios kategorijos, kiekvienoje iš jų bus keletas skirtingų misijų.

Už misijos įvykdymą visi gaus apdovanojimus – gildijos galės atblokuoti naujas galimybes, tarp kurių, pavyzdžiui, pigesnė teleportacija visiems gildijos nariams, o atskiri pasižymėję žaidėjai galės gauti įvairius aksesuarus, naujus daiktus ir linksmus daikčiukus su gildijos tematika. Tarp pastarųjų — galimybė pasiversti gildijos vėliava, ką galima būtų  panaudoti norint pasijuokti iš priešininko, užgrobus jo tvirtovę WvW režime.

Paleidimo momentu užduočių sistema gildijoms bus tik PvE režime, tačiau kūrėjai pareiškia, kad jie aktyviai plės ją.
Kaip pareiškė Kolinas – „Šios sistemos tikslas – padėti gildijoms tapti žinomesnėmis, duoti žaidėjams daugiau motyvacijos įstoti į gildiją, padėti žaidėjams ištirti kiekvieną atviro pasaulio kampelį, į kur jie pateks kartu su kitais žaidėjais ir galės įgyti daugiau socialinės patirties, sukurti daugiau įvairesnio kontento mūsų atvirame pasaulyje, kurį išbandyti galės visi, esantys aplinkui“.

Kasdieniniai pasiekimai
Kaip ir žadėjome, kūrėjai įveda galimybę atlikti tas kasdienines užduotis, kurios labiau patinka būtent jums. Tikslus užduočių skaičius dar neaiškus, tačiau tai bus iš serijos „atlikite 5 užduotis iš 9, kad gautumėte apdovanojimą“. Be to, jūs galėsite atlikti virš penkių užduočių ir už kiekvieną papildomą užduotį gauti pasiekimų bonusų taškus. Taip pat bus įvesti ir nauji užduočių tipai – kadangi užduotys duodamos pasirinktinai, kūrėjai gali leisti sau daugiau laisvės ir sukurti naujus užduočių tipus, kurie įvilios jus į įvairius žaidimo pasaulio taškus. Kaip pavyzdys pateikiama užduotis „užsidirbkite 5 taškus žaidime keg brawl“ arba „atlikite tris šokinėjančius kvestus“. Ši sistema bus paleista artimiausiame atnaujinime, o toliau bus reguliariai atnaujinama ir papildoma.

Kol kas tai viskas – laukiame išsamių naujienų ir aprašymų oficialioje svetainėje.