Sausio mėnesį, mes jau kalbėjome apie tai, ką mes norime pamatyti žaidime Guild Wars 2 2013 metais. Mes nukeliavome jau pusė kelio, ir, panašu į tai, kad atėjo laikas papasakoti jums apie tai, kur mes esame dabar,kur keliaujame ir aptarti smulkmenas to, ką jūs pamatysite antroje 2013 metų pusėje.

72575looking-ahead-01

Pilną straipsnio versiją jūs galite pamatyti oficialiame puslapyje, žemiau jūs rasite vertimą pačių įdomiausių momentų (tiesa psakius tai beveiks visas straipsnis, išskyrus „vandenį“ ir visiem gerai žinomus fraktalus).

Gyva istorija

Gyvos Istorijos relizai vystysis taip, kad atitiktų savo pavadinimą ir kurs didėjantį žaidimo turinį. Ateityje jūs pamatysite labai daug turinio, kuris sufokusuotas į pastovumą ir tuo pačiu su kintamu turiniu. Daugiau apie šiuos pasikeitimus jūs sužinosite laikui einat, kai relizai bus arti. Atnaujinimų metu bus perdaryti pasauliniai bosai, atnaujinami ir pridedami požemiai su fraktalais, nauji pasauliniai įvykiai su nuolatine įtaka pasauliui ir dinaminių įvykių skaičiaus padidinimas visame pasaulyje.

46c3flooking-ahead-02

Nauji treitai ir įgūdžiai

Greitu laiku mes pradėsime diegti naujus įgūdžius ir treitus kiekvienai profesijai, tam kad praplėsti jūsų bildus! Jūs galėsite gauti šiuos įgūdžius ir treitus, atrakindami juos. Kartu su jais, mes išplėsime turinį kuriame bus galima gauti įgūdžių taškus, tam kad žadėjai galėtu susidurti su skirtingais iššūkiais visame pasaulyje. Šie įgūdžiai ir treitai bus visiškai suderinti su jau esamais — mes tik plečiame ir papildome įgūdžių kiekį kiekvienos profesijos taktikoms pagerinti. Ir WvW ir PvE bus galima gauti įgūdžius ir treitus, o įgūdžių taškų gavimas bus įdėtas į abi sritis.

109d8looking-ahead-03

Apdovanojimai už čempionus

Visi čempionai žaidime bus atnaujinti — iš jų gausite garantuotą atlygį. Dėžėje su apdovanojimais bus toki daiktai, kaip crafto materijos, įgūdžių taškai, unikalios skūros ir daug visko kito. Tai padarys čempionus dar naudingesniais žinant apie tokį jų atlygį, o žaidimas tokiuose žemėlapiuose, kaip Orr ir Southsun Cove (kur įvykiai pasunkės dar iki čempionų pasirodymo) taps naudingos didelėm grupėms ir gildijoms.

f7c4alooking-ahead-04

Bonusai už požemių įveikimą

Tam kad padaryti požemius labiau naudingesniais, mes bandysime įdiegti papildomą atlygį aukso pavidalu už kiekviena prabėgtą požemių dalį-kelią per dieną. Iš esamų bosų piniginis atlygis bus išimtas (bus pakeistas į čempionų atlygį, kaip aprašyta viršuje). Atlygis bus garantuotas, o aukso kiekis priklausys nuo požemio kelio sudėtingumo ir ilgio.

Atminkite, už antrą kartą požemio prabėgimą jūs gausite tik standartinį atlygį, be apdovanojimo kuri gauti galima vieną kartą į parą — keliaukite skirtingais požemiai, skirtingais keliais.

da34blooking-ahead-05

Naujos materijos kraftui

Į žaidimą bus įdėtos naujos materijos, jos bus pririštos prie profilio. Šias materijas jūs galėsite gauti vieną kartą per dieną už unikalią vietovę, už padarytą vietovę kiekvienoje Guild Wars 2 geimplejuas kategorijoje.

Pavyzdžiui, jūs galėsite gauti šias materijas už tvirtovės, bokšto, stovyklos užėmimą WvW režime. Gyvame pasaulyje jūs tai gausite iš pasaulinių bosų, požemių perėjimo, šokinėjimo užduočių, padarytų mini požemių, pabaigus kaip kurias gildijos misijas, šventovių užėmimo Orr žemėse ir t.t.

Jūs galite pereiti požemius šiandieną, šokinėjimo užduotį rytoj, apsilankyti WvW užporyt. Arba padaryti viską per vieną dieną — jūsų teisė rinktis!

b8de3looking-ahead-06

Magic Find pririšimas prie profilio

Mes norime išlaisvinti žaidėjus nuo pasirinkimo: „kas geriau — didesnės charakteristikos, arba didesnis šansas gauti aukštą dropą?“ Mes pilnai panaikinsime magic find iš daiktų ir pritvirtinsime jį prie profilio, o tai tik padidins šansą gauti retam daiktui visiems jūsų personažams.

Jūs galėsite pagerinti profilio magic find – daiktais, kuriuos bus galima rasti žaidime. Norėdami padidinti šią statistiką, jūs turėsite naudoti daugiau daiktų, tam kad šis rodiklis kiltų ir toliau. Greitu laiku mes jums papasakosime kokiu būdu bus kuičiami esami daiktai su magic find. Mūsų tikslas — padaryti minimalius nepatogumus tiems, kurie naudoja daiktus su magic find.

Fine ir Masterwork daiktų ardymas

Žinomi, kaip mėlyni ir žali. Mes norime pridėti šiems daiktams šiek tiek vertės. Kaip bus įdiegta nauja  magic find sistema, jūs galėsite gauti pagerinimo daiktus mėlynų ir žalių daiktų ardymo dėka.

Karftas bus padidintas iki 500 lygio

Mes plečiame visas krafto profesijas, dabar jūs galėsite kopti į naują lygį — 500!

500-ajame lygyje, galės sukurti ascended ginklus ir šarvus. Kaip pasieksite 500 lygį, jums bus atidaryta prieiga prie naujų materijų. Naujas materijas bus galima gauti, jungiant žemesnio lygio materijas. Šis lygis turi apribojamus  – jūs galėsite sukurti vieną daiktą per dieną, tam kad krafteriai galėtų padaryti savo rinką ir pardavinėti daiktus, kurie išlaikytų savo vertę.

39ad5looking-ahead-07

Šias naujas materijas bus galima panaudoti kuriant ascended ginklus, šarvus ir kitką. Šiuos šarvus taip pat bus galima gauti, kaip retą droba kaip kuriose lokaciose. Ascended ginklai ir šarvai liks pririšti prie profilio, kaip ir kita ascended ekipiruotė.

Legendinė ekipiruotė ir precursors

Mes kol kas negalima pasakoti visų detalių, bet galiu pasakyti, kad jums atsiras galimybė gauti precursor kitaip. Be to, 2013 metais jūs pamatysite naujus legendinius ginklus ir naują legendinę ekipiruotę. Tam kad sukurtumėte savo precursor jums prireiks didelio kiekio nauju materijų, apie kurias rašėme aukščiau, kraftingo 500 lygio ir kombinacijos kaip kuriu specifinių daiktų, kuriuos bus galima gauti žaidime.

6fb13looking-ahead-08

Taip pat mes pagerinsime funkcionalumą legendiniuose ginkluose, mes jums leisime pasirinkti bet kurias statistikas (iš leidžiamų), taip kad jums nereikės transmiutinti savo legendinio ginklo, tam kad pakeisti jo statistiką. Legendiniai ginklai liks tokiam pačiam lygyje kaip ir ascended, paprasčiausiai taps šiek tiek patogesni, taip kaip jų nereiks transmiutinti.

World vs. World

WvW komandos koordinatorius — Devon Carver, neseniai padarė labai didelį darbą, išanalizavęs visą informaciją, ką mes norime pamatyti WvW ateityje. Prie dalyku kurie buvo paminėti šiame straipsnyje, jūs taip pat pamatysite pasikeitimus originalioje mechanikoje su orbais borderlands žemėlapiuose. Šis pasikeitimas žaidimą turi padaryti labiau įvairesniu, o žaidimą pagrindiniame žemėlapį – įspūdingesniu. Na žinoma vis tai, jau apkalbėta  viršuje kas liečia ekipiruotę, įgūdžius ir treitus!

4a738looking-ahead-09

Turnyrinis  PvP

Pagrindinis PvP komandos dėmesys yra nukreiptas į geresnį PvP atlygį. Atsižvelgiant į tokius atlygius kaip PvE/WvW rėžimuose, mums būtina padaryti sistemą, kuri pasiektu kokius pat tikslus ir PvP režime. Mūsų  PvP komanda apie tai papasakos smulkiau, kaip tik ateis tam laikas.

O taip pat nuolatinis įgūdžių ir treitų diegimas į žaidimą duos daug daugiau galimybių, bildų ir taktikos PvP režime. Kaip tik jie bus įdiegti į žaidimą, visi šie dalykai automatiškai taps prieinami PvP žaidėjams taip kaip ir visi egzistuojantys įgūdžiai ir treitai bei kiti dalykai.

Mes taip pat plėsime varžybų sritį — pridėsime papildomą eilę ir lentelė solo žaidimui, atskirai nuo komandinio žaidimo, pridėsime naujo tipo žemėlapius, pridėsime galimybę gauti legendines skūras PvP režime, papildomus apdovanojimus ir užsiimsime turnyrų plėtimu ir čempionatais, pradedant turnyru PAX!

4c486looking-ahead-10

Kas dar?

Baigtas uždaras beta testavimas Kinijoje, planuojamas sekantis testas. Ryšium su tuo, kad į žaidimą tuoj pat pasipils daug naujų žaidėjų, yra diegiami mokomieji įvykiai ir didinamas įvykių kiekis startinėse zonose, ir šie pasikeitimai bus netik pas Kinų žaidėjus — jie bus pasiekiami visiems.

Na ir seniai žadėta žaidėjų paieškos sistema jau čia pat

fdd11looking-ahead-11