Labas, mano vardas Anatolij Ingram. Sveiki atvykę į Užslėptas Paslaptis, kur aš papasakosiu jums apie Guild Wars 2: Heart of Thorns‚ žmones, procesą ir dizaino filosofiją. Šią savaitę žaidimo dizaineris Džon Piters (Jon Peters) sugaišo šiek tiek laiko, kad pasikalbėtų su manimi apie naują mesmerio elitinę specializaciją   — chronomancer ir apie tai, kaip praeities profesija tapo tuo, ko Guild Wars 2 žaidėjai nekantriai laukia ateityje.

Chrono1

Laiko iškraipymas (Vėl)

Chronomanser pirmą kartą pasirodė Guild Wars erdvėse Guild Wars Utopia papildymo kampanijos planuose (nuoroda tik anglų k.), kuri buvo pakeista į Guild Wars: Eye of the North papildymą tuo metu, kai ArenaNet pradėjo kurti Guild Wars 2. Chronomanser turėjo tapti pilnaverte profesija Guild Wars Utopia, bet pasiliko tik kaip artų ir idėjų konceptas tuo momentu, kai kampanija buvo atšaukta. Tuo metu, kai jis buvo atidėtas, Chronomanser profesija taip pat trukdė mesmeriui originalioje Guild Wars, kadangi jie abu buvo magai, manipuliuojantys realybe.

Mesmeris Guild Wars 2 mėgsta žaisti su realybe ir suvokimu, kaip ir jo pirmtakas, tačiau jis taip pat turi galimybę keisti erdvės audeklą tokiais mokėjimais, kaip Time Warp ir Temporal Curtain. Džonas pasakė, kad tai padarė Chronomanser, natūraliai pasirinktas pirmai elitinei mesmerio specializacijai.

Šiek tiek proto poslinkio

Tuo metu, kai elitinė reindžerio specializacija druidas buvo sukurta pagal jo gebėjimą naudoti lazdą, Chronomanser koncepcija buvo sukurta dar iki ginklo pasirinkimo. Pirmoji specializacijos ginklo parinkimo idėja įtraukė netgi šautuvus, tačiau komanda galiausiai nusprendė, kad, skydas bus labiausiai teminis pasirinkimas. Smegenų šturmas nuvedė nuo skydo su laikrodžiu idėjos prie šulinių su laikrodžiais idėjos, kurie vizualiai skaičiuoja laiką iki jų efektų išlaisvinimo. Galimai skydo naudojimas magui yra neįprastas, tačiau mesmeriai yra ne magiško ginklo savo tikslams naudojimo meistrai – nuo pistoletų iki dvikočių kardų.

Taip, kaip ir laiko struktūra Rūkuose gali pasirodyti nesuvokiama mirtingųjų protui, chronomansija turi išskirtinai mistinę pakraipą. Ypatingas skydo kailiukas, kurį galima gauti už apdovanojimų grandinėlę, tai slaptas mechanizmas, kuris, atspindi įvairius laiko apibrėžimo metodus — laikrodžio mechanizmą, smėlio laikrodį ir dangaus kūnus. Antpečių kailiukas, kuris taip pat gaunamas per apdovanojimų grandinėlę, atspindi švytinčias magiškas runas. Talentingieji Chronomanser vikriai slysta laiko srautu, sukeldami savo priešams stuporą; Jeigu laiko suvokimas yra iliuzija, tai būtent ją jie gali ir sukurti, ir sunaikinti.

Glamor

Jūs slystate laike

Tuo metu, kai profesijos originaliame Guild Wars buvo truputį neįprastos, pagrindinės profesijos Guild Wars 2 apima žymiai platesnius archetipus. Elitinės specializacijos leidžia ArenaNet ir žaidėjams naudoti subarchetipus su labiau specifiniu žaidimo skoniu ir stiliumi. Vietoje to, kad sugalvoti Chronomanser taip, kad jis iš esmės skirtųsi nuo mesmerio, specializacija duoda jums startinį tašką, kuriame jūs galite rinktis, kokiu mesmerio tipu jūs norite būti.

Kaip sakė Džonas, elitinių specializacijų tikslas – leisti žaidėjams pajusti, kaip jų profesija transformuojasi į kažką naujo. ArenaNet išvengė kietų profesijų vaidmenų pagrindiniame Guild Wars 2 dizaine, tačiau specializacijos Guild Wars 2: Heart of Thorns ir toliau leis žaidėjams aiškiau nustatyti savo roles mūšyje, remiantis jiems patinkančiu geimplėjaus tipu. Chronomanser tikrai puikūs meistrai lėtinant ir sulaikant priešininkų veiksmus, be to jie įsitikinę, kad laikas yra jų pusėje dėka alacrity – jų unikalaus efekto dėka, ir dėl to jie tampa gerais mūšio lauko kontrolės kandidatais.

Džonas papasakojo man, kad nors nuo Guild Wars 2 paleidimo momento naujų mokėjimų buvo pridėta ne taip jau daug, ArenaNet dabar turi prieigą prie naujos pagerintos technologijos kuriant sudėtingesnius mokėjimus, ir jis tiki, kad laimėjimas žaidėjams pateisins jų lūkesčius. Kadangi elitinės specializacijos pasiekiamos tik 80 lygio personažams, tai davė kūrėjų komandai didelę laisvę kuriant mokėjimus ir gebėjimus, kurie apdovanoja puikų žaidimą ir toliau jį gerina netgi paskutiniame lygyje.