Už sienos — Žmonija žaidime Guild Wars 2


Aš esu Džon Rajan, vienas iš Guild Wars 2 dizaino grupės autorių. Mes dirbame ta linkme, kad Tyrijos pasaulis būtų gyvas, alsuojantis, pilnas nuostabių objektų ir pritrenkiančių įvykių. Šiame straipsnyje jūs rasite nedidelį pavyzdį apie tai, kaip mes kuriame žmonių rasės atspindį žaidime Guild Wars 2.

Mums pasaulio kūrime svarbiausią rolę vaidina balsas. Balsas duoda galimybę mums papasakoti istoriją dramatiškai, jumoristiškai, o svarbiausia – labai realistiniu tonu. Jeigu mums pavyks padaryti taip, kad Tyrijos žmonės skambėtų ir atrodytų realūs, suteikdami jums jausmą, kad tai jūs esate žmonijos čempionas pačią tamsiausią valandą, tai reikš, kad mums pavyko tai, kas buvo sumanyta. Kartelė iškelta aukštai, tačiau tai yra mūsų tikslas.

Žmonija ryškiai prarado savo pozicijas per tuos du šimtus penkiasdešimt metų tarp Guild Wars ir Guild Wars 2. Jie atidavė savo tėvynę Askaloną savo priešams Charr‘ams, ir prarado ryšį su Elono ir Kanto žemėmis po drakonų pasirodymo. Beveik visi žmonijos likučiai įsikūrė prašmatniame mieste Divinity’s Reach Krit‘oje. Būtent čia jūs pradėsite žaidimą dėl personažo-žmogaus ….

Nuo atsitiktinio pasivaikščiojimo po miesto gatves…

Kai jūs atsidursite Divinity‘s Reach, pasinaudoję proga, pasivaikščiokite po šį didžiulį miestą, o paskui aplankykite netoliese esančias fermas Shaemoor. Savo pasivaikščiojimo metu jūs pamatysite žmones, kurie liežuvauja apie šeimos reikalus, arba nerimauja dėl savo ateities.

Didelis miestas:
Didelis miestas

… prie žymiai didesnio pasaulio.

Žaidimo Guild Wars 2 ypatumas – žymiai didesnis ir sudėtingesnis pasaulis, kuriame žmonės nėra mitybos grandinės viršuje. Asurai protingesni, Nornai ištvermingesni, Sylvari optimistiškesni, o Char‘ai organizuotiškesni. Patinka mums tai, ar ne, bet žmonijai teks susitaikyti su tuo, kad pasaulyje atsiranda naujos jėgos. Nors žmonija džiaugsmingai priima visas naujoves, sukurtas kitų rasių, ji, be abejo, turi savo nuomonę apie multikultūrinę Tyriją.

Sylvari + Ascalono tolerancija:
Silvari + Ascelono tolerancija

Tikėjimo klausimas…

Per pastaruosius metus žmonija patyrė eilę nesėkmių, bet pati didžiausia yra Šešių dievų pasitraukimas iš jos kasdienio gyvenimo. Žmonės neprarado savo dievų, jie šaukiasi jų savo maldose visame Divinity `s Reach. Kai kurie iš jų iki šiol nuoširdžiai meldžiasi Šešetui, kai tuo tarpu kiti žymiai nerūpestingiau žiūri į tikėjimą.

Tikėjimo klausimas:
Tikėjimo klausimai

… ir jėgos panaudojimas.

Kai Šešetas dievų pasitraukė, žmonija ėmė labiau pasitikėti jėga, norėdama apsiginti. Šiuo metu Kritos soste sėdi karalienė Dženna (Jennah). Ji yra populiari figūra, tačiau ji su neapykanta žvelgia į taikos sutartį su senu žmonijos priešu Charr‘ais. Tuo metu charizmatiškasis ministras Kaudekus (Caudecus) vis labiau populiarėja savo populiarių karnavalų dėka, kurie atitraukia žmones nuo jų rūpesčių. Kai jūs klajosite po Divinity `s Reach, nesistebėkite, kai žmonės aplink jus kalbės apie kovą dėl valdžios.

Karalienė prieš Ministrą:
Karalienė prieš ministrą

Aš apginsiu Kritą…

Kai aprašinėjome žmones, mes atradome, kad vienas iš geriausių būdų duoti suprasti žaidėjams žmonijos konfliktus, tai leisti jiems pažvelgti į tai vaikų akimis. Parastas žmogaus vaikas, ypač Divinity `s Reach, veikia, remdamasis pasaulio konfliktais būtent žaidimuose. Paprastai tariant, vaikai žino, kur geri dėdės, o kur blogi, ir ko jiems labiau reikia bijotis. Jei jūs įtempsite ausis, jūs, galimas daiktas,  išgirsite būrį vaikų, žaidžiančių žaidimo „Kazokai-Plėšikai“ Kritos versiją

Vaikai žaidžia:
Vaikai žaidžia

… arba mirsiu, bandydamas tai padaryti.

Kol vaikai kaunasi žaisliniais kardais prieš įsivaizduojamus priešus, suaugę susitinka akis į akį su realiomis problemomis ir rizikuoja savo gyvybe už miesto vartų ribų. Šiomis dienomis žmonija kovoja dėl išlikimo su kaimyninėmis kentaurų gentimis. Kentaurai tebepuldinėja, ir apgulčių, mūšių lygumose ir už akmeninių sienų rezultate, Kritos gynėjų jėgos tirpsta.

Nakties scena — Harrisonas apie karą:
Scena – naktinio mūšio

Paskutinis žodis

Jie pykstasi ir kaunasi, juokiasi ir meldžiasi. Nepaisant visų savo nesėkmių, žmonės niekada nepasiduos, ir rašymas apie juos buvo labai jaudinantis. Iš visų rasių, žmonių personažų aprašymas atskleidžia tai, ką reiškia iš tikrųjų būti herojumi: sukilti, metant iššūkį, ir tapti čempionu, pakylant iš pačių apačių. Žinoma, mūsų žmonėms visa tai atrodo niūru, tačiau jie neatsitrauks be mūšio. Vis dėlto jie išliko prieš du amžius, jie iškentėjo savo tėvynės ir nesuskaičiuojamo kiekio gyvybių netektį, bet jie vis dar turi jėgų ir charakterį, kad galėtų atsilaikyti prieš drakonus žaidime  Guild Wars 2.

Pasimatysime Divinity `s Reach!

Parašykite komentarą