Vakar vyko tiesioginė transliacija su ArenaNet kūrėjais. Į klausimus atsakinėjo Kolinas Johansonas. Buvo pradėta kalbėti apie Gyvąją Istoriją ir tolimesnį žaidimo vystymąsi. Apačioje jūs rasite konspektą iš transliacijos, o visą vaizdo įrašą jūs galite pamatyti čia.
Konspektas
- Kūrėjai planuoja dažnesnį įsikišimą į Gyvos Isterijos eigą.
- Gyva Istorija naudojama kaip pagerinimas vienai žaidimo daliai ir istorijos gavimui, nuo kurios bus galima stumtis toliau
- Antroje metų pusėje mūsų laukia požemių atnaujinimas, nauji fraktalai ir tolimesnė istorijos vystymosi eiga.
- Balsavimas, Kurie vyks kitą savaitę, sugražins kaip kuriuos mini žaidimus. Jie keisis kiekvieną dieną, atitinkamai atsiras ir dienos užduotys šiems mini žaidimams. Šventiniai mini žaidimai nebus sugražinti, o visi likusieji — bus sugražinti rotacijos būdu.
- Balsavimo rezultatų dėka, bus padaryti nauji fraktalai (gamyba prasidės, kaip bus žinomas nugalėtojas)
- Abu požemiai Aetherblade Retreat ir Molten Facility su nauju požemiu bus pridėti į fraktalus iki metų pabaigos.
- Komanda susikoncentravus į nuolatinius tobulinimus ir pasaulio keitimą. Pagrindinis tikslas — laikina istorija, bet amžinas pasikeitimas.
- Pradžioje metų, ties Gyva Istorija dirbo vos viena komanda. Dabar – keturios.
- Komandos turi padarę visus pagrindus kurie gali sugražinti į žaidimą SAB, Zephyr Sanctum, Holiday Festivals. Dabar jos gali susikoncentruoti į jų tobulinimą, o ne kūrimą iš naujo, o taip pat į daug didesnius relisus.
- Gyvos istorijos komandos — tik labai maža kompanijos dalis, yra ir kitos komandos, apie kurias bus papasakota ketvirtadienio straipsnyje, bei bus papasakota apie planus iki metų pabaigos.