Kaip jūs jau žinote iš „game note“ pranešimo, fraktalai buvo perdaryti — pakeistas fraktalų parinkimo būdas ir pridėtas sunkinantis elementas — Mistlock Instabilities. Žemiau jūs rasite truputį smulkiau apie šiuos pakeitimus.
Kokia tvarka dabar bus parenkami fraktalai? Kūrėjai suskirstė juos į tris grupes — nuo lengvesnių iki sunkesnių. Štai tos grupės (kaip kurie fraktalai įeina į kelias grupes iškarto)
- 1 fraktalas: Underwater, Swamp, Urban Battleground, Uncategorized
- 2 fraktalas: Uncategorized, Snowblind, Urban Battleground, Molten Furnace, Cliffside
- 3 fraktalas: Aetherblade, Grawl, Thaumanova Reactor, Dredge, Cliffside.
- Fraktalai su bosais: Jade Maw, Molten Berserker & Dredge Firestorm, Mai Trin & Captain Horrik
Mistlock Instability
Kol kas neviskas yra aišku, koks nestabilumas kuriame lygyje bus taikomas. Už tai yra žinomas visų nestabilumo būsenų sąrašas.
Pavadinimas | Paaiškinimas |
Critical Miss | Jūsų klaidos daro jums žalą |
Supportive | Power stipriai sumažinamas, kol esate be boon‘ų. |
Barbaric | Efektyvu tik su dvirankiu kardu. |
Double Tag Team | Du žaidėjai turi būti ne kovos režime |
Tenderfoot | Lytis jums daro žalą |
Weak Link | Jeigu miršta vienas iš grupės narių — miršta visi |
Steadfast | Gaunama žala padidėja, kol pas jus žemas endurance lygis |
Hardcore | Jūs negalite prikelti sąjungininko |
Nemesis | Tam tikri priešai jums darys didesnę žalą |
Carriers | Priešai skleidžia nuodus, kai miršta |
Finish Them Off | Sužeisti priešai gydosi, jeigu apie juos pamiršote (nedarote jiems žalos) |
Paranoid | Kovos būsena visada aktyvi. (negalima išeiti iš kovos režimo) |
Butterfingers | Jūs gaunate žalą, kai keičiate ginklą |
Finesse | Dvirankis kardas neefektyvus |
Dangerously Defiant | Bufas unshakeable daro didesnę žalą |
Tag Team | Vienas žaidėjas turi būti ne kovos būsenoje |
Stay Aloft | Jums negalima daryti žalos, kai esate ant žemės |
Stamina | Jūsų daroma žala sumažėja, jeigu pas jus žemas „Stamina“ lygis |
Playing Favorites | Priešas, kuris yra be taikinio, gauna tik pusę daromos žalos |
Keep Them in Line | Sužeisti priešai gauna boon‘us, jeigu apie juos pamiršote (nedarote toliau žalos) |
Outflanked | Priešai daro daugiau žalos, jeigu puola iš nugaros arba iš šono |
Mist Stalker | Mossman persekioja jus fraktaluose |
Conditional | Priešams negalima padaryti žalos, jeigu jie yra ne būsenoje (nuodai,….) |
Positional | Fraktaliniai puolimai neefektyvūs |
Last Laugh | Priešai sprogsta, kai miršta |
Antielitism | Elitiniai įgūdžiai iššaukia mirtį |
Doctor Death | Gydantys įgūdžiai iššaukia mirtį |
Enrager | Priešai daro papildomą žalą, kai yra sužeisti |
No Second Chance | Būsena „Downed“ prilyginama mirčiai |
Social Issues | Kai esate prie sąjunginio jums yra sumažinamas toughness |
Malefactor | Jūs gaunate žalą, kada duodate boon‘us |
Infection | Sumažinta Healing power |
Broken Mirrors | Jūs negalite atremti priešų šūvių |
Social Anxiety | Jėga (power) sumažinama kai esate prie sąjungininkų |
Eye See You | Jūs negalite tapti nematomu. |
Social Awkwardness | Sumažinamas gydymas kai esate šalia sąjungininkų |
Losing Control | Sumažinamas kontroliavimo efektyvumas (stun‘as, užšaldymas, …) |
Impotent Potion | Boon‘ų buvimo laikas sumažinamas |
Determination | Kartais priešai tampa nematomi |
No Pain, No Gain | Priešai kartais gauna atsitiktinį boon‘ą, kai gauna kritinį smūgį |
Reflection | Atsitiktine tvarka priešai apsisaugo nuo jūsų šūvių |
Sick Day | Atsitiktinė būsena užsideda jums, kaip padarote kritinį smūgį |
Tepid Toxins | Jūsų būsenų daroma žala sumažinama |
Resistance Is Worthwhile | Priešai atsitiktine tvarka apsisaugoja nuo jūsų puolimų |
Fleeting Precision | Jūsų kritinis šansas sumažinamas |
Overextended | Jūs gaunate žalą, kai darote kritinį smūgį |
Sluggish | Įgūdžių persikrovimo laikas padidintas |
Ill and Chill | Poison, chill ir confusion turi nenumatytą efektą. |
Soft Thorns | Bleeding, immoblize ir cripple turi nenumatytą efektą. |
Antigravity | Knockdown ir blowout turi nenumatytą efektą. |
Injustice | Retaliation, might ir stability turi nenumatytą efektą. |
Empyrean Suffering | Burning, blindness ir fear turi nenumatytą efektą. |
Not So Fast | Swiftness, fury ir aegis turi nenumatytą efektą. |
Ticklish | Torment, vulnerability ir weakness turi nenumatytą efektą. |
Anticoncussive | Daze ir stun turi nenumatytą efektą. |
Tainted Renewal | Regeneration, protection ir vigor turi nenumatytą efektą. |
Agonizing Expedition | Jus dažnai gaunate agoniją |
Reaper | Jus periodiškai aplanko mirtis |
Ensnared | Kartai atsiranda spąstai (Spike traps) |
Halloween | Periodiškai atsiranda kažkas baisaus |
Shield Your Eyes | Periodiškai puola paukščiai |
Black Death | Kartai atsiranda liga, kuris skleidžia būsena (nuodus,….) |
Tremors | Drebulys |
Minefield | Kartais kažkas susprogsta |
Frosty | Periodiškai atsiranda užšaldytos vietos |
Stormy Weather | Periodiškai kerta žaibas |
Your Pain Is Delicious | Priešų poliai atima gyvybes |
Afflicted | Priešai atsitiktinai uždeda būseną |
Precise Predators | Priešai dažniau daro kritinius smūgius |
Wavering | Jūs prarandate ištvermę, kai gaunate smūgį |
Can’t Kick Back | Jūs negalite daryti žalos kai esate „downed“ būsenoje |
Staggering | Kontroliuojantys efektai yra stipresni |
Lethargic | Sumažinamas greitis atstatant ištvermę |
Thorny Shield | Jūs gaunate žalą, kai blokuojate smūgius |
Impaired Immunity | Būsena, kurią gavote, trunka ilgiau |
Šia minutę yra žinoma keli de-bufai kurie naudojami tam tikro lygio fraktaluose:
31 — Mist Stalker
32 — Impaired Immunity
33 — Outflanked
34 — Fleeting Precision
35 — Stormy Weather
36 — Losing Control
39 — Last Laugh
Tiems kurie išbandė kitus fraktalų lygius ir žino koki de-bufai buvo panaudoti rašykite čia: https://guildwars2.lt/forum-2/diskusijos-apie-zaidima/fraktalu-de-bufai/