Vakar mes pristatėme jums dalį būsimųjų pokyčių treitų sistemoje. Šie pokyčiai tikrai įdomūs, tačiau jie – tik dalis balanso atnaujinime, kuris jūsų laukia balandžio techniniame patče! Šiandien mes pakalbėsime apie didelius pokyčius runose ir sigiluose, o taip pat apie pagrindinius balanso patobulinimus.

e196fPvP-1

Runos kaip rinkiniai

Kai mes peržiūrėjome runų balansą Guild Wars 2, turėjome tikslą įsitikinti, kad kiekvienas runų rinkinys turi aiškų tikslą ir priežastis panaudoti šį rinkinį kaip bildo dalį, ir padaryti taip, kad aiškiai jaustųsi, jog jis iš tikrųjų turi įtakos jūsų bildui.

Viena iš pagrindinių idėjų šiame balanso atnaujinime buvo idėja padaryti taip, kad žaidėjams būtų naudingiau panaudoti pilnus runų rinkinius, o ne maišyti ir rankioti runas iš skirtingų rinkinių. Visi runų rinkiniai bus atnaujinti ir patys vertingiausi bonusai bus perkelti į 4, 5 ir 6 runas. Charakteristikos bus gerinamos korektiškai nuo kiekvienos pritaikytos runos. Tai padidins statistinį apdovanojimą tiems, kas panaudos pilną rinkinį.

Mes žinome, kad kai kurie bildai numatyti būtent skirtingų runų pamaišymui dėl to, kad būtų optimizuota tam tikra charakteristika, ir mes nenorime trukdyti žaidėjams tai daryti. Mes nenorime sumenkinti bildų įvairovės, mes tiesiog norime padaryti runų PvE sistemą paprastesnę ir suprantamesnę naujiems žaidėjams, kad jiems būtų paprasčiau suprasti pilnaverčio runų rinkinio pranašumą.

Runų funkcionalumas

Mes atnaujiname daugumą runų taip, kad jos turėtų tam tikrą kryptingumą, pavyzdžiui, jos pridės tam tikrą bafą, arba būseną, arba sustiprins paramos arba atakos rolę. Iš tikrųjų, jūs pamatysite, kad tai, kaip mes perdarėme tam tikras runas, panaikins būtinybę maišyti įvairius rinkinius; Mes atnaujinome runų rinkinius taip, kad būtų užpildytos tos nišos, kurios dabar nėra užpildytos.

Mes taip pat pagerinsime žaidimo patirtį su tomis runomis, kurios gali tapti tam tikru šansu esant tam tikroms aplinkybėms.

Pavyzdžiui, dabartinis šeštasis Rune of the Nightmare bonusas duoda jums 5% šansą atsirasti baimei, kai į jus pataiko smūgis. Šiuo 5% šansu sudėtinga pasikliauti  PvP ir WvW,  todėl mes pamanėme, kad šią runą reikia atnaujinti. Mes rimtai didiname šansus suveikti visiems bonusams; Šeštos runos bonusas suveiks 50%, ir tai padarys šį bonusą patikimesnį ir įdomesnį, panaudojant visose mūšio rūšyse.

ff350Crit-Rune-PvE_V2

Runos PvP

Vienas iš stambiausių pokyčių PvP runose yra tas, kad mes panaikiname skirtumus tarp  PvE ir PvP runų rinkinių versijų.  Kadangi mes atlikome rinkinių rebalansą tam, kad būtų įgyta jų jėgos ir naudingumo pusiausvyra, pasidalinimas tarp  PvE ir PvP rinkinių daugiau nebereikalingas.

Kaip buvo minėta anksčiau, vienas iš mūsų tikslų buvo padaryti taip, kad žaidėjai naudotųsi viena runa, geriausiai tinkančia jų bildui. Kadangi šiame atnaujinime patys vertingiausi bonusai buvo perkelti į viršutines runų rinkinio dalis, mes pamanėme, kad priversti žaidėją įstatyti šešias runas taps beviltiška bildo kūrimo proceso dalimi.

Kad šis procesas būtų paprastesnis ir taptų suprantamesnis naujiems žaidėjams, o taip pat bildo pakeitimo procesas būtų paprastesnis, runos PvP dabar bus sujungtos ir užims vieną slotą. Tai yra, įstačius vieną runą, jūsų personažas gaus tuos pačius bonusus, tarsi jis būtų įstatęs šešias runas į visas šarvų dalis.

Dabar, kai mes aptarėme runas, atėjo laikas pereiti prie sigilų. Čia mes aptarsime kai kuriuos pokyčius sigilų balanse, funkcinius atnaujinimus ir kai kuriuos būdus, kurių dėka mes paverčiame sigilus dar geresne žaidimo patirtimi.

Sigilai: mažiau paslėptų taisyklių

Mes panaikiname daug paslėptų taisyklių, kurios šiuo metu veikia sigilų sistemoje. Pirma — visi sigilų perkrovimai bus atskiri. Jūs galėsite naudotis Sigil of Energy perjungdami ginklą ir tuo pačiu jūsų Sigil of Fire vistiek aktyvuojasi esant kritiniam pataikymui! Negana to, sigilai  Sigil of Fire ir Sigil of Air turės atskirą perkrovimą. Tačiau vieno tipo sigilai neveiks kartu su kitu. Pavyzdžiui, jeigu personažas turi du Sigils of Blood (nesvarbu ar minor, major arba superior) aktyvuojant vieną iš jų antrasis taip pat bus perkraunamas. Mes įdėjome įspėjimą apie tai sigilų aprašyme.

c3fd1Sigil-Fire-PvE_V2

Sigilai, veikiantys kieno nors nužudyme, taip pat buvo atnaujinti. Šių sigilų funkcionalas pasikeitė, dabar nužudydami priešininką-žaidėją, jūs gausite iškart 5 bafo taškus (kaip PvP, taip ir WvW), o užmušę monstrą – tik vieną. Be to, bus pakeistos panašių sigilų naudojimo taisyklės, nes žaidėjas daugiau negalės surinkti 25 stekų, o paskui nuimti sigilą.

Du sigilai dvikočiame ginkle

Atnaujinant dvikotį ginklą, atsiras galimybė įstatyti du sigilus. Interfeisas buvo atnaujintas, ir jūs galėsite patalpinti kiekvieną sigilą į savo slotą. Atkreipkite dėmesį, kad ginklo pavadinimui turės įtakos tas sigilas, kuris yra viršuje.

Balansas ir daugiau pasiekiamų sigilų

Šiame atnaujinime mes padarėme pakankamai daug pakeitimų sigilų balanse. Palyginkite sigilus Sigil of Ice ir Sigil Fire dabartinėje sistemoje: ugnies sigilas praktiškai visada bus geresnis, nes jis muša iškart į penkis taikinius praktiškai su tokia pat žala esant tam pačiam perkrovimo laikui. Būsimame atnaujinime abu sigilai turės 50% aktyvacijos šansą. Sigil of Air persikraus vos per 3 sekundes, o Sigil of Fire kaip ir anksčiau per 5, plius jo žala bus šiek tiek sumažinta. Panašūs pokyčiai pakels panašių sigilų vertę ir naudą ir atvers jums plačias pasirinkimo galimybes.

Kai kurie sigilai įgijo rimtesnių pokyčių, nei paprastas skaičių derinimas. Pavyzdžiui,  Sigil of Conjuring, kuris anksčiau veikė praktiškai taip pat, kaip ir Sigil of Sanctuary. Conjuring buvo pervadintas į  Sigil of Celerity, ir vietoje to, kad duotų nepažeidžiamumą turint 25 stekų rinkinį, jis duos  quickness penkioms sekundėms, kai jūs surinksite tuos pačius 25 stekus. Sigil of Sanctuary, kurio panaudojimas buvo rimtai ribotas, taip pat buvo pervadintas ir perdarytas, ir tapo Sigil of Benevolence. Šis naujas sigilas duos gydymo bonusą sąjungininkams, praktiškai kaip naujasis elementalisto Aquatic Benevolence treitas.

Sigilai smūgio metu

Šiame atnaujinime mes taip pat keičiame kai kuriuos iš sigilų, veikiančių atakos metu, taip, kad juos būtų galima panaudoti ne tik bilduose, nukreiptuose į kritinius smūgius. Tuo pačiu mes keičiame kai kuriuos apsauginius sigilus — Ice, Purity, Frailty ir Water tokiu būdu, kad jų bonusas aktyvuotųsi tada, kai jūs smogiate priešininkui, o ne tada, kai į jus pataiko kritinis smūgis. Šių pokyčių dėka personažai, kurie turi neypatingai didelį kritinio smūgio šansą, gaus šiek tiek daugiau galimybių atakos metu besiaktyvuojančiai kontrolei, išlikimui, žalai ir paramai.

a572cSigil_PvE_V2

Na, ir pagaliau, koks čia būtų balanso postas, jeigu mes nepapasakotume apie būsimus balanso pokyčius? Taigi, pasikalbėkime apie tai, ko kiekviena profesija gali tikėtis būsimajame patče.

Elementalistas

Mes norėjome duoti elementalistui daugiau išlikimo ir paramos susidūrimo su priešais metu kaip PvE, taip ir PvP. Elementalistas su kinžalu gaus, pavyzdžiui, papildomą išvengimą Burning Speed ir blast finisher dėka Frozen Burst.  PvP mėgėjams — mes panaikiname paskirstymą tarp Signet of Restoration ir treito Cleansing Water gebėjimų versijų PvP ir PvE.

Inžinierius

Šio atnaujinimo tikslas buvo toks, kad padidėtų inžinieriaus bildų įvairovė, atvėrus keletą naujų, orientuotų į jėgą žaidimo stilių, ir padidinus paramą komandai. Inžinieriai pamatys daug turelių pataisymų, o taip pat greitų atnaujinimų, kurie leis geriau padėti komandai turelių pagalba. Kai kuriems gebėjimams, kaip A.E.D., sumažintas kasto laikas dėl to, kad jų panaudojimas mūšyje būtų paprastesnis.

Sargybinis

Mes planuojame keletą pokyčių, pagerinančių sargybinio gyvenimą, suteikdami jam daugiau galimybių paramai, tuo pačiu atverdami daugiau galimybių žalai ir savo išlikimui. Šį kartą jūs nepamatysite labai daug pokyčių pas sargybinius, nes jie ir taip yra neblogos formos. Turint tai omenyje, nauji grandmaster treitai atvers jiems naujas galimybes, ypač, jeigu atkreipsite dėmesį į tai, kad jie gali panaudoti vieną iš pačių stipriausių Guild Wars 2degimo būsenų.

9f3cbGuardian

Karys

Turėjome tikslą sumažinti kariui bendrąją regeneraciją, leisdami šiek tiek kontražaidimo PvP ir pristatydami įdomius grandmaster treitų variantus. Šiame atnaujinime Healing Signet bus sumažintas 8%, Pin Down kastuosis ne  ¼ sekundės, bet  ¾ sekundės, bus ištaisyta keletas klaidų, kurios mūšio lauke davė daugiau pranašumo, nei buvo tikėtasi.

Nekromantas

Pakankamai daug pokyčių palies ir nekromantą. Šiame atnaujinime mes ir toliau koncentravomės į gyvybingumą ir išsekimą. Dhuumfire taps vienodu tiek PvE, tiek ir PvP, ir bus perkeltas į  Life Blast, vietoje to, kad reikalautų kritinio smūgio į priešą. Liniuotė Death Magic buvo perdaryta ir šiek tiek restruktūrizuota tokiu būdu, kad minjonai daugiau nebebūtų privalomu elementu šiai treitų liniuotei. Mes perkeliame kai kuriuos treitus ir atlaisviname vietą Armored Shroud, kuris duoda bonusą toughness, kol jūs esate Death Shroud ir Soul Comprehension, kuris padidina bazinį gyvenimo jėgos gavimą iš aplinkinių mirčių.

Reindžeris

Daug pokyčių dirbtiniame gyvūnų intelekte. Pavyzdžiui, tiesioginė komanda panaudoti gebėjimus arba atakuoti priešą dabar priimama akimirksniu ir nutraukia esamą gyvūno veiksmą. Gebėjimas, kuris aktyvuojamas Keen Edge pagalba, dabar laikomas Survival gebėjimu, ir gaus kitų treitų pastiprinimus, veikiančius tokio tipo gebėjimus.

Vagis

Kaip papildymą prie kai kurių klaidų ištaisymo ir šiokio tokio apsinuodijimo Choking Gas laikotarpio sutrumpinimo, vagys gaus keletą naujų galimybių išlikimui ir saportui treitų pagalba. Galąskite durklus, standžiai prikimškite parako į pistoletus ir ruoškite strėles: pas jus eina Invigorating Precision, kuris gydys jus pagal jūsų pradinės žalos procentą esant kritiniams smūgiams.

fb1e8Mesmer-V-Thief

Mesmeris

Balandžio patče mes susikoncentravome į tai, kad mesmeriui būtų duota truputį daugiau galimybių uždėti būsenas ir truputį daugiau saporto, bei išlikimo.  Klonai ir fantazmai bus šiek tiek atnaujinti ir pataisyti, įskaitant Illusionary Warden pataisymą. Kartu su kitais pataisymais mesmeriai gaus esminės naudos nuo panaudotų sigilų, ypač atsižvelgiant į tai, kad jie dabar galės įmontuoti du sigilus į dvikotįį kardą arba lazdą. Mes taip pat labai patenkinti naujaisiais mesmerio treitais, pavyzdžiui treitu Maim the Disillusioned, kuris turi klasišką pavadinimą.

Techninis patčas priblokš, Tirijiečiai! Tikimės, kad jums patiks ta daugybė pokyčių ir pagerinimų runose ir sigiluose. Sekite informaciją ateinančią savaitę.

Laimingos medžioklės!
– Roy Cronacher ir Karl McLain