Sveiki visi, aš Robert Hrouda, Guild Wars 2 kontento dizaineris. Artimiausiais mėnesiais mes kai ką pakeisime požemių mechanikoje, kad jų patirtis taptų dar linksmesnė ir sudėtingesnė. Aš norėčiau pasidalinti su jumis mūsų pirmosios požemių evoliucijos planais, ypač apie “res-rushing” panaikinimą, o taip pat trumpai apžvelgti mūsų antrosios fazės planus.

“Res-rushing” — tai, kada žaidėjas naudoja prisikėlimo tašką iš karto po mirties požemyje ir bėga atgal į mūšį, vietoj to, kad lauktų, kol jo grupės nariai jį atgaivins.

bf0edgw024-590x368

Požemiai buvo skirti komandiniam darbui. Dabartinė res-rushing  mechanika pažeidžia žaidėjų elgesį, kurį mes tikėjomės išvysti žūstant draugui. Mes tikimės, kad panaikindami res-rushing, mes sutvarkysime požemius pagal pradinį dizainą, sukurtą komandiniam žaidimui  ir strategijai.

Su šiuo būsimu atnaujinimu nugalėti žaidėjai negalės pasinaudoti prisikėlimo tašku, kol jų grupė bus mūšyje. Žaidėjai galės pasinaudoti prisikėlimo taškais tik tuo atveju, jei jų grupė žus visa, arba išeis iš mūšio.

Kai mes darėme šį pakeitimą, mes peržiūrėjome visus įvykius ir vietas, kur, mūsų duomenimis, žaidėjams teko naudotis res-rushing, ir perdarėme juos, kad užtikrintume saugų res-rushing pašalinimą. Patčo aprašyme jūs pamatysite pilną pakeitimų sąrašą.

Kas bus antroje fazėje?

Antroji požemių evoliucijos fazė įneš daugybę bosų ir monstrų pakeitimų. Mes planuojame kaip reikiant peržiūrėti elitinių monstrų ir bosų sveikatą ir mechaniką, o taip pat tai, kaip mes apdovanojame žaidėjus už jų laiką ir riziką. Mes peržiūrėsime visus bosus visuose požemiuose ir nuspręsime, ką mes galime padaryti, kad pagerėtų žaidimo patirtis ir kad mūšiai taptų daugiau strateginiai ir įsimenantys.

96edfFractal-2-590x331

Ar jūs turite kokių nors pasiūlymų arba atsiliepimų apie šiuos pakeitimus? Ateikite į oficialų forumą ir prisijunkite aptarimui: https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/dungeons. Mes vertiname žaidėjų įnašą į šį procesą ir laukiame jo iš jūsų!