Sveiki, Tyrijos gyventojai! Aš esu Rojus Kronačeris (Roy Cronacher) ir aš, kartu su savo komanda, dirbau kurdamas revenant’ą — naują profesiją, pristatytą žaidime Guild Wars 2: Heart of Thorns. Mes žinome, kad jūs visi nekantraujate sužinoti apie ją, ir aš, pagaliau, galiu pasidalinti su jumis kai kuriomis smulkmenoms.

Stance-SwitchTaigi, pradėsime

Revenant, tai devintoji profesija, įdėta į Guild Wars 2 ir pateikta kaip unikalus archetipas, anksčiau niekada nenaudotas kituose žaidimuose. Revenant’ai, tai sunkiai šarvuoti Rūkų meistrai, turintys gebėjimų, leidžiančių jiems naudoti ir valdyti energiją, skirtą vykdyti griaunamoms atakoms. Jie prižadina praeities legendų galias tam, kad būtų sutriuškinti priešai ir sukeltas chaosas mūšio lauke. Tie, kam žinoma originalaus Guild Wars istorija, pamatys daug pažįstamų veidų, kurie atsirado žaidime vėl kaip legendos, ir jūs galėsite išsikviesti juos šios profesijos dėka.

Štai trumpas šios profesijos savybių sąrašas:

  • Unikali profesijos mechanika
  • Unikali resursų sistema
  • Sunkūs šarvai
  • Vidutinis sveikatos kiekis
  • Spalvinė schema: raudona, juoda ir blyškiai balta

Iki papildymo išleidimo jūs daug sužinosite apie revenant’o gebėjimus ir galimybes.  Šiandien mes pradėsime pažintį pakalbėdami apie šiuos dalykus:

  • Kūjis
  • Vėzdas
  • Kirvis
  • Legendinė demono poza: Mallyx the Unyielding
  • Legendinė gnomo poza: Jalis Ironhammer

Ryšys su Rūkais

Kaip jau minėjome, šios profesijos unikali tematika pastoviai susijusi su Rūkais, tačiau, kokią tai turi įtaką geimplėjui?

Mallyx-SlottedPradėkime nuo pradžių. Revenant gali kartu ir išrinkti ir nustatyti du herojus  — epinius praeities personažus, iš kurių jūs galite pasisemti galių.  Pastovaus ryšio su Rūkais dėka, jūs visada turėsite vieną aktyvią ir kitą neaktyvią legendą. Nuo aktyvios šiuo metu legendos priklausys gebėjimų panelės dešinės dalies gebėjimai. Tai panašu į ginklo perjungimą, bet vietoje to turės įtakos jūsų gydymo, utilitariniams ir elitiniams gebėjimams. Tačiau pasirinkta legenda ne tik darys įtaką jūsų gebėjimams. Jūs taip pat turite energijos juostelę, susietą su pasirinkta šiuo metu legenda.

Ši energijos juostelė – naujas resursas, kuriuo pasikliauna revenant, ir kuris yra reikalingas gebėjimų panaudojimui.  Kai kurie gebėjimai turės mažą energijos kainą, o tai leis juos naudoti dažniau, kiti gi gebėjimai turės aukštą kainą … bet ir didelę naudą. Kai jūs kviečiate legendą, jūs pradedate su pusiau užpildyta energijos juostele, kuri palaipsniui užsipildo. Tai sukuria energijos pirmyn-atgal  „pertempimo“ pojūtį, panaudojant gebėjimus.

Revenant’ai taip pat turi palaikomus gebėjimus, kuriuos jūs galite prisiminti dar iš pirmos Guild Wars dalies. Tam tikros legendos turi gebėjimus, kurie atims iš jūsų galimybę regeneruoti energiją, arba netgi pradės mažinti ją tol, kol jie išliks aktyvūs. Šie gebėjimai veiks iki tol, kol jūs jų neišjungsite, arba kol nesibaigs energija. Kaip matote skrišnote, energijos panelė turi strėlytes, rodančias esamą atsistatymo būseną. Tai leido mums išgauti naują gebėjimų tipą Guild Wars 2 — su unikaliu funkcionalu — ir sustiprinti revenant’o sufokusavimą į energijos valdymą.

Naujas posūkis

Revenant’o ginklas nesurištas su pasirinkta legenda, vietoje to į gebėjimus mes įdėjome pagrindinį Rūkų panaudojimo ir jūsų ryšio su juo pojūtį. Tai pagrindinė klasės dalis, kuri pagerina žaidimo už revenant’ą vaizdą ir jausmą. Jūs nesijausite sargybiniu arba kariu su jo fizinėmis atakomis. Mes norėjome sukurti atakų papildymo Rūkų energija pojūtį dėl chaoso sukėlimo mūšio lauke. Ši profesija neturi ginklo pakeitimo, tačiau legendos kompensuoja tai iki galo, apie tai jūs ir perskaitysite žemiau.

Aš žinau, apie ką jūs dabar, ko gero, galvojate —  „Na gi, papasakok apie kai kuriuos gebėjimus!” Ką gi, aš palepinsiu jus keletu. Žinoma, papildyme mes surinkome naujus gebėjimus ir naujas technologijas mūsų programuotojų pagalba. Štai jos…

Kūjis

Mes suteikėme egzistuojančiam ginklui naujus įdomius tikslus ir galimybes. Tarp šių ginklų yra ir kūjis, apie kurį jūs visada galvojote, kad jis lėtas ir sunkus. Tačiau revenant“as naudoja jį visai ne taip! Revenant“as naudoja savo galią, kad pagerintų kūjį ir panaudotų jį kaip ginklą tolimame mūšyje.  Viskas teisinga — jūs naudosite unikalias Rūkų galias, kad galėtumėte mesti magiškąjį kūjį į priešininkus, padarydami didžiulius griuvėsius ir leisdami kontroliuoti priešus.

Coalescence of Ruin

“Sudrebinkite žemę savo kūju, sukeldami kaskadinį energijos išsiveržimą”

  • Šis gebėjimas naudoja naują technologiją, kurią jūs taip pat pamatysite daugelyje mūsų naujų specializacijų srityse. Jis sukuria kaskadinę ataką, kuri prasideda nuo jūsų personažo ir juda pirmyn. Šio konkretaus gebėjimo žala didėja kartu su distancija. Tai leis įvykdyti labai įspūdingas atakas, su kuriomis teks pasivarginti ir jums, ir jūsų priešams.

dbe73Hammer-2-Coalescence-of-Ru

Field of the Mists

“Priešais save jūs sukuriate Rūkų lauką, kuris blokuoja lekiančius sprogmenis.”

  • Ir vėl — tai nauja technologija. Šis gebėjimas sukuria nukreiptą prieš jūsų personažą sieną, kuri blokuoja visus lekiančius sprogmenis. Negana to, ji slenka kartu su jūsų personažu! Kol siena aktyvi, ji visada bus priešais jūsų personažą, judėdama kartu su jumis ir gindama jus nuo įkyrių reindžerių (blogiausiu atveju, kol jie neužeis į flangą).

Hammer-4-Field-of-Mists

Vėzdas

Ir nors mes nesiūlome jums švaistytis vėzdais, šis ginklas taip pat siūlo unikalų žaidimo stilių, panašų į darbą su kirviu. Ir vėzdas ir kirvis naudoja stilių, reikalaujantį iš jūsų dėmesio tam, kur esate jūs ir jūsų priešai, kadangi visos atakos yra kryptingos.

Manifest Toxin

“Smokite triuškinantį smūgį, kuris nusiunčia toksinės energijos grandinėles į priešus, esančius už tikslo.”

  • Šis gebėjimas — trečiasis autoatakos gebėjimų grandinėlėje. Mes darome autoatakas įdomesnes ir naudingesnes. Šiuo atveju, ataka – artimo mūšio smūgis, kuris, pataikęs į pirmąjį priešininką, ieško papildomų už jo. Jeigu už jo dar yra priešininkų, tai ataka tęsis ir į juos. Pasistenkite surikiuoti priešininkus į eilę, kad jūsų efektyvumas būtų maksimaliausias.

Kirvis

Kaip jau minėjome anksčiau, kirvis labai sufokusuotas į kryptingumą. Tai irgi hibridinis ginklas, tačiau jis labiau utilitarinis, nei žalingas. Ar norėtumėte praslysti kiaurai pro orą, arba sukelti epinį sprogimą pasaulyje? Kirvis leis jums padaryti kaip tik tai!

Temporal Rift

“Slystelkite į Rūkus, padarę laikiną plyšį. Po trumpo laiko plyšys užsitrenks, pritraukdamas priešininkus.”

  • Skamba užburiančiai, tiesa? Šis gebėjimas – vienas iš mano mėgstamų, nes jis leidžia daugybę panaudojimo ir pasipriešinimo variantų. Dar kartą – tai nukreipta ataka, ji visada sukurs atotrūkį nuo jūsų personažo, taigi, sekite, kur žiūrite.  Jis taip pat turi šiokį tokį susilaikymą, ir tai suteiks šansą priešams išsisukti. O Temporal Rift, tai puikus  ‚kviečiamasis“ gebėjimas kitiems gebėjimams jūsų panelėje.

5d6d0Axe-5

Legendos

Man regis, kad metas truputį giliau pasinerti į pačias legendas. Dar kartą – legendos, tai pagrindinė revenant’o dalis, nes nuo jų priklauso gebėjimai dešinėje jūsų gebėjimų panelės dalyje. Dar daugiau, kiekviena legenda turi gebėjimų rinkinį, kurie susiję su šia legenda ir tam tikru žaidimo stiliumi. Šia prasme, kiekviena legenda bus skirtinga, jūs rinksitės jas turėdami omenyje apibrėžtą tikslą. Kiekvienas legendos gebėjimas sukurtas labai vizualiai. Tik pažvelgę į naudojamą gebėjimą jūs galėsite pasakyti, kokia legenda iškviesta. Kiekviena legenda turi savo spalvą, stilių ir tematiką.

Legendinio demono poza

“Prižadinkite legendinio demono Mallyx the Unyielding galią.”

Demono poza sufokusuota į būsenas, bet savitai. Pavadinkime tai manipuliacinėmis būsenomis. Vietoje  to, kad naudotumėme būsenas įprastu būdu, pavyzdžiui, nuimdami jas, jūsų prieigą kaip revenant’ą, prie būsenų, jų sankaupą panaudokite savo atakų sustiprinimui. Kuo daugiau jūs turite būsenų, tuo galingesni taps jūsų demono legendos gebėjimai. Štai pavyzdys.

06331Mallyx-Elite-Embrace-the-D

Embrace the Darkness

“Pakvieskite legendinio demono jėgą, kad transformuotųsi į galingą avatarą. Padidinkite visus atributus ir kopijuokite būsenas ant artimiausių priešininkų kas kelios sekundės.”

  • Tai palaikančio gebėjimo pavyzdys. Jūs galite aktyvuoti (ir atjungti) jį bet kuriuo momentu, kol turite energijos, reikalingos jo palaikymui. Visi legendinio demono būsenos gebėjimai uždeda gebėjimus ant  revenant’o, kaip ant nekromanto su ulitariniais gebėjimais (corruption). Šiuo atveju jūs užsidedate torment, taigi, jūs paskleisite aplink save mažiausia šią savybę, kol gebėjimas bus aktyvus.

Legendinio gnomo poza

“Pažadinkite legendinio gnomų karaliaus Jalis Ironhammer galią.”

Nežinau, kaip jūs, bet aš, kai galvoju apie gnomus, galvoju apie tankuojantį, šiurkštų žaidimo stilių. Ir tai yra būtent tai, ką jūs gausite, jeigu pasirinksite šią legendą. Kai jūs naudojate legendinio gnomo pozą, jūs palaikote patys save, kartu išsaugodami bauginantį dalyvavimą mūšio lauke, kurį jūsų priešai pamirš negreitai. Štai dar vienas palaikančiojo gebėjimo su nauja technologija pavyzdys.

Vengeful Hammers

“Iškvieskite kūjus, kurie sukasi apie jus, darydami žalą priešininkams.”

  • Aš juk sakiau, kad dalyvavimas mūšyje bus žiaurus, o kas tai gali padaryti geriau, nei kūjai, lekiantys aplink jūsų personažą? Tai dar vienas palaikantis gebėjimas. Kol jis aktyvus, gnomų kūjai sukasi aplink jūsų personažą ir persekioja jį. Jie labai naudingi, kai jums reikia padaryti papildomą spaudimą savo priešams.

Nauja ir puiku!

Nauji bunai, būsenos ir efektai taip pat buvo pridėti revenant’ui, o taip pat ir kitų profesijų specializacijai. Tai nauji būdai, kurie padės sąveikauti su naujais gebėjimų tipais mūsų kovų sistemoje.

PASIPRIEŠINIMAS (Resistance) — bunas

“Būsenos, esančios pas jus dabar, neveikia. Susijungia pagal trukmę.”

  • Šiuo momentu jūs turite gebėjimus, kurie duoda panašų efektą, pavyzdžiui, kario berserko poza. Aktyvuojant, šis bunas laikinai nuima negatyvius efektus nuo personažo būsenų. Pavyzdžiui, jeigu personažas pabėga dėl baimės būsenos (fear), jis nustos bėgti, jeigu jam bus uždėtas pasipriešinimo bunas. Kai buno galiojimas baigsis, jis vėl bėgs iš baimės. Mes įdėjome šį efektą kaip buną, kad jį būtų galima  nuimti, pridėjus daugiau galimybių kontržaidimui.

Sulėtinimas (Slow) — būsena

“Gebėjimai ir veiksmai sulėtėja.”

  • Mes turime teigiamą versiją — pagreitinimą (quickness), kuris padidina gebėjimų ir veiksmų greitį. Ši būsena lėtins animaciją ir kastą, suteikdama daugiau laiko atšokimui arba atakos nutraukimui. Mes taip pat pagerinome ir pagreitinimą, ir sulėtinimą. Šiuo momentu esant pagreitinimui kasto juostelė nutrūksta prieš laiką. Su šiuo pagerinimu kasto juostelė keisis gaudama pagreitinimą arba sulėtinimą, netgi jei tai įvyks viduryje gebėjimo kasto.

Pašaipa (Taunt) — efekto statusas

“Jūs nesąmoningai atakuojate priešus.”

  • Guild Wars 2 yra daug efektų statusų, turinčių įvairius tikslus.  Pavyzdžiui — išvertimas iš kojų, atstūmimas, nustebimas. Šiame papildyme mes norime praplėsti geimplėjaus galimybes, pridėdami pašaipą. Pašaipą galima naudoti norint pakeisti priešininko poziciją, arba jo tikslą. Pavyzdžiui, naudojant žaidėjui, pašaipa privers jį bėgti link savo tikslo iš užblokuotos gebėjimų panelės (išskyrus breikerių staną) ir panaudoti tiktai autoatsaką. Tai leidžia panaudoti pašaipą daugybe įvairių būdų, ne tik kaip žaidėjo gebėjimą, bet ir kaip įrankį mums kuriant įdomius mūšius su NPC, kurie naudoja šį efektą prieš žaidėjus.

Tiktai pradžia…

Tai buvo tik aisbergo viršūnė. Revenant’ui prieinami ir kiti ginklai bei kitos legendos, tačiau teks palaukti, kad sužinotumėte daugiau.  Neįdomu papasakoti viską iškart.

ce195Just-the-Beginning

Visos mano čia šiandien aprašytos ypatybės bus pasiekiamos demonstracinėje versijoje PAX East Bostone kovo 6-8, ir Rezzed Londone kovo 12-14. Aš pats dalyvausiu PAX East ir tikiuosi pamatyti, kaip kažkas iš jūsų pirmą kartą išbandys papildymą.

Susitiksime kautynių laukuose!

Roy Cronacher