Įžanginės kinematikos yra skirtos apšviesti žaidėją apie pasaulį, rasinę kilmę, ir apie poveikį, kurį padarė jūsų pasirinkti asmeniniai bruožai. Tačiau, tarp visų šių žinių slypi viltis, kad kinematika bus įkvepianti. Idealiame pasaulyje mes norime, jog žaidėjas būtų taip užsiėmęs ir šaukiantis „NUOSTABU!”, jog gale kinematikos jam prireiktų laiko susirasti savo klaviatūrą bei pelę.

Tačiau kas yra „įkvėpimas“?

Kūrybinio proceso eigoje šios kinematikos buvo siuntinėjamos pirmyn ir atgal tarp istorijos rašytojų ir menininkų;  nuostabus „one-upsmanship“ pasisekimas yra tada, kai abi pusės bando įdėti kuo daugiau stebinančių dalykų į savo darbą.  Kinematika turi patraukti žaidėją, ir per vaizdą ir žodžius parodyti jam dalykus, kurie smogia arti širdies.

Mes turime tam tikrą pranašumą – žaidėjas pasirinko šią rasę, tą specifinį biografinį atsakymą, nes jis jau buvo sudomintas tais dalykais. Taigi mes juos sukuriame. Mes rašome Asura su absoliutaus intelektualinio viešpatavimo savybėmis. Tokiu būdu, mes skatiname žaidėjus pamatyti šiuos bruožus savo veikėjuose ir džiaugtis tuo.

Asura

Asura suvaidino kuklų vaidmenį papildyme Guild Wars: Eye of the North, tačiau tik Guild Wars 2 žaidime mums tikrai pavyko juos įtvirtinti.

Nuo jų magiškų miestų, iki jų išdidžios Amžinosios Alchemijos filosofijos, Asura turi nuostabų kultūros gylį, kurį norėjome pademonstruoti – viskas vienoje su puse minutės intro kinematikoje. Oh! Mums reikėjo, jog ši kinematika padarytų kur kas daugiau nei kitos: apibrėžti Asura kolegijas ir mentalitetą, taip pat nustatyti rasės vietą pasaulyje. Kai susiduriame su tokiomis sąvokomis kaip „sinergetika“, svarbu, jog mes turėtume aiškų scenarijų ir pribloškiančius  vaizdus. Asur‘os kinematikoje mes norėjome parodyti skirtingas kolegijas, jų eksperimentų stilius, ir jų studijavimus  – konkrečiai iliustruoti, kaip kiekviena iš jų skiriasi viena nuo kitos.

Ir pabaigai, Sylvari kinematikos – greitu metu, sekančiame pranešime! Laukite naujienų.

Vertimo autorius: Aurimas

Eiti prie įrankių juostos