Gamybos procesas Guild Wars 2 Jon Peters
Prabėgo šiek tiek laiko, nuo tada kaip mes suteikėme Jums informaciją apie esamą Guild Wars 2 gamybos procesą, tad šiandien nusprendžiau pasidalinti su jumis kai kuriais dalykais, su kuriais mes dirbome pastaruosius kelis mėnesius. Mes uoliai dirbam toliau plėtojam žaidimą, ir aš didžiuodamasis tuo galiu pranešti, kad visose srityse, viskas vyksta labai gerai. Meno ir garsų srityje, mes judam milžiniškais žingsniais link pabaigos.

Tai keletas išsamių dalykų kuom mes užsiimam…

Diržo su instrumentais pabaigimas

Kai mes parodėme šiais metais inžinierių, mes papasakojome apie instrumentų diržą – tai ypač svarbus dalykas profesijos mechanikoje, inžinerijos įgūdžiais užpildė klavišais F1-F4, kurie buvo susiję su kai kuriais gydančiais ir naudingais įgūdžius lizduose 6 ir 9.
Kai mes pirmą kartą pradėjome kalbėti apie inžinierius, tik kai kurios gydymo galimybės ir naudingi įgūdžiai buvo tinkamai pridėti ant diržo, tačiau, kai mes pažvelgėme į šį darbą dar kartą, o, ypač po Demo GamesCom parodoje, pradėjome galvoti apie gerokai šaunesnę versiją diržui su įrankiais kur kiekvienas gydomasis arba naudingasis įgūdis būtų susyjąs su diržo įrankiais.

Ši patobulinta diržo su įrankiais sistema reiškia, kad mes galėsime nustatyti dvidešimt tris naujus įgūdžius. Kadangi visa tai atsitiko ArenaNet studijoje, tai reiškė, kad bus daug susirinkimų, tam tikras kiekis keiksmažodžių, piešimo lentų ir krūva lipnių popieriukų.

Po visko to kaip viskas buvo pasakyta ir padaryta, baigėme tuo, kad kiekvieną diržo su įrankiais  įgūdį pririšome prie kiekvieno gydančio ir naudingo įgūdžio, gavome tai kaip inžinierius turėjo atrodyti pačioje pradžioje.

Pavyzdžiui, inžinierius, pas kurį bus lizdai 6-9 įgūdžiai Elixir H, Flamethrower, Slick Shoes, ir Rocket Boots, įgaus šiuos įgūdžius įrankių juostoje:

  • F1 Elixir H: paviršiaus įgūdis, naudoja inžinierius, kuris meta Elixir H į nurodytą plotą, atsitiktinai suteikia sąjungininkams energijos, gynybos ir sveikatos regeneracijos srityje.
  • F2 Incendiary Ammo (uždegantis šoviniai): sekančios trys atakos sukels gaisrą..
  • F3 – Super Speed (super greitis): yra labai trumpas, bet galinga pagreitis.
  • F4 – Rocket Kick (raketų ataką) smūgis, kuris sukelia AoE gaisro žalą.

Asmeniškai man labiausiai patiko naudoti padegamas kulkas, padaryti keletą šūvių, pereiti prie liepsnosvaidžio, pasivyti su super greičiu priešą ir pribaigti su raketų ataka.

Reindžerio geriausias draugas

Mes turėjome daug diskusijų apie taip kaip pagerinti Reindžerių augintinius. Klausimas buvo ne apie tai, kas yra negerai su Reindžerių augintiniais, o  kaip juos pataisyti. Į tai atsakymas yra čia.

Augintinio lizdas ir perjungimas

Dabar Reindžeris turi du lizdus sausumos gyvūnui ir du lizdui vandens. Amfibijas gali būti dedamas į bet kokio tipo lizdą. Reindžeriai dabar gali naudoti F4 mygtuką perjungti tarp dviejų tinkamų lizdų per mūšį. Ši mechanika dirba, net jei jūsų dabartinis augintinis buvo nužudytas, todėl Reindžeris gali greitai prisitaikyti, kai gyvūnas yra nugalėtas, arba kai situacija reikalauja pakvieti kitą augintinį. Perjungti gyvūnui bus taikoma laiko pauzė, bus ilgiau perjunginėjamas augintinis jei pirmas buvo nužudytas. Žuvęs augintinis visiškai atkurs savo sveikatą, kai jūs gaunate galimybę persijungti į jį atgal. Mes įdėjome daug darbo, kad kiekvienas gyvūnas būtų unikalus ir atliktų tam tikrą vaidmenį, kuris idealiai tiktų kiekvieno mūšio metu vykstančio Guild Wars 2 aplinkoje.

Augintinių valdymas

Augintiniai dabar turi dvi būsenas – aktyvus ir pasyvus. Būdamas aktyvios būsenos augintinis mūšio metu puls visus ir atakuos. Pasyviam rėžime augintinis nieko nelies netgi mūšio metu kol Jūs jam neliepsite, rėžimus galima perjungti klavišu F3.

Reindžerio augintiniui galima įsakyti pulti konkretų tikslą, pasirinkę priešą ir paspaudę F1. Šis veiksmas turi aukščiausią prioritetą ir suteikia jums didžiausią augintinio kontrolę valdant jo veiksmus sudėtingose kovose ir situacijose.

Meškinas prieš augintinį Guild Wars 2

Rūšys ir šeimos

Gyvūnai daugiau ne augs. Vietoj to, jie bus susieti su Reindžerio lygiu, ir jų savybės ir sugebėjimai priklausys nuo gyvūno rūšies. Kiekvienas gyvūnas priklauso tam tikrai rūšiai, o kiekviena rūšis tam tirai šeimai. Pavyzdžiui, „Snow Leopard” yra rūšis, priklausanti kačių šeimai. Galite prisijaukinti tam tikros rūšies gyvūną, ir jis atsirakins jums, tada ,ne mūšio metu, įdėkite jį į lizdą skirtą augintiniui. Žaidime Guild Wars 2 Reindžeris gali rinkti ir naudoti bet kokio tipo augintinį, nesijaudindamas apie tai kad reiks jį auginti nuo nulio.

Kiekvienoje šeimoje yra trys pagrindiniai įgūdžiai, kurie priklauso ir yra būdingi tik tam tikrai šeimai. Pavyzdžiui, sunku užmušti lokį, drakonui darant žalą aplinkinėje srityje, taip kaip drakonai naudoja tolimus puolimus ir t.t. Šie augintinių įgūdžiai yra naudojami automatiškai. Kiekvienas šeimos augintinis turi unikalų gebėjimą. Pavyzdžiui, baltasis lokys – ledinis kriokimas, įšaldo priešų, Rudojo lokio kriokimas pašalina būsenas. Šis įgūdis turi laiko pauzę ir yra aktyvuojamas Reindžerio su mygtuką F2.

Profesijų kryžminimo kombinacijos

Anksčiau mes kalbėjome apie vieną iš akivaizdžiausių būdų sąveikauti personažams Guild Wars 2 – profesijų kryžminimo kombinacijos. Ši sistema buvo procese. Mes žinojome, kad ji turės didelį potencialą, tačiau mes negalėjome įgyvendinti šios sistemos, kol dauguma žaidimo dalių nebuvo baigta. Dabar septynios iš mūsų aštuonių profesijų jau atskleistos (o naujausia yra išbandoma dabar), ir mes pradėjome konkretinti šią sistemą ir sukūrėme blokus (pradžia, pabaiga, kombinacija), kurie leis jei dirbti. Kryžminimas profesijų  yra sąvoka, kurią mes naudojame, bet kombinacijos gali būti sukurtos ir iš dviejų personažų su ta pačia profesija, o taip pat daugeliu atvejų ir vieno personažo.

Profesijų kryžminimo kombinacijos turi du svarbius elementus – pradžia ir pabaiga. Vienas veiksmas pradeda kombinacija, ir kitas pabaigia ją.

Pradžia

Visos kombinacijos yra inicijuojamos aplinkoje, kad pakeistų kai kuriuos įgūdžius, kurie atliekami jų viduje. Mes vadiname šias aplinkas „lauku“ ir jie būna įvairių rūšių. Jie skiriasi taip,  elementiniu reiškiniu, tokių kaip ugnis, ledas ir žaibas ir kitais efektais, pavyzdžiui, nuodai, šviesa, tamsa ir dūmai. Visi laukai egzistuoja pasaulyje tam tikrą laiką ir gali būti naudojamas begalę kartų, ribų nėra.

Pabaiga

Visos kombinacijos atliekamos su už baigtiniu elementu. Yra tam tikrų kategorijų galutinis elementas, ir kai galutinis elementas sąveikauja su lauko tipo elementu gaunamas derinys. Visi galutiniai elementai tai  veiksmas kokios nors rūšies, įskaitant šūvis, šuolis ir sprogimas pakliūnantis į lauką. Kiekvienas galutinis elementas gali būti keičiamas tik vieną kartą, siekiant išvengti painiavos ir maišaties. (Kai mes pabandėme naudoti derinius, gavosi neįtikėtinai stiprios kombinacijos).

Kombinacija

Taigi, kas atsitinka, kai pabaigos elementas susitinka su pradžios elementu? Štai keletas įdomių pavyzdžių . Naudokite Ricochet (rikošetas) įgūdį, paleistas jis per ugnies sieną, kad gautųsi Bouncing axe (didelis/gyvenimo kirvis), kuris gali padegti taikinį, į kurį pataikėte. Leaping Death Blossom su Symbol of Faith panaikina būseną sąjungininkų esančių prie taikinio. Galite panaudoti Stomp (antspaudas) viduje Smoke Screen (dūmų ekranas), kad  paslėpti arčiausiai esančius sąjungininkus. Ir tai tik keletas pavyzdžių, ką galite daryti poroje su kombinacijomis, o likusias paliekame paslaptyje, kad jūs jas patys surastumėte.

Kombinacijų sąsaja

Kai du žaidėjų daro kombinacijas, pasirodo pranešimas kiekvienam žaidėjui, kuris rodo, kad jie padarė kombinaciją ir kokius įgūdžius panaudojo. Be įgūdžių apibūdinimo taip pat rodomas lauko tipas arba galutinis elementas, siekiant palengvinti žaidėjams pamatyti eksperimento metu gautas kombinacijas.

Mūšis  Guild Wars 2 dabar yra dinamiškas komandinis. Mes įsitikinkite, kad žaidėjai turės dirbti kartu ir profesijų kryžminimo kombinacijos – vienas iš būdų šiam tikslui pasiekti. Beveik kiekvienas ginklas turi arba pradžios arba pabaigos  elementus, kurie leidžia dviem žaidėjams rasti pakankamai daug kombinacijų, nepriklausomai nuo profesijos. Viskas kas liko – juos surasti ir patobulinti ir išgerinti meistriškumą naudojant kombinacijas.