Kartu su žiemos festivalio startu paleisime naują kasdienę pasiekimų sistemos versiją.  Šios naujos sistemos pagalba mes norime duoti žaidėjams galimybę išbandyti tai, ko jie paprastai negali išgyventi ir pajusti, ir kad apdovanojimai, kuriuos jie užsidirba, yra reikšmingi. Vietoje bendro apdovanojimo už visus pasiekimus, kiekvienas pasiekimas duos žaidėjui kažką, kas pagal temą siejasi su kontentu, kuriame jūs žaidėte.

Įvykdžius kasdieninį fraktalų pasiekimą, jūs gausite papildomus pristine fractal relic, priedą prie agony resistance ir time of knowledge; užgrobę bokštą WvW ir įvykdę pasiekimą, jūs gausite patirties World vs. World ir papildomus badges of honor; arba taško PvP užgrobimas duos jums papildomą progresą apdovanojimų grandinėlėje. Mes norime padaryti tokius apdovanojimus, kurie pritrauktų žaidėjus prie turinio, o ne paprastus bendrus apdovanojimus už visus pasiekimus.

Norėdami tai pasiekti, mes suskirstėme kasdienius pasiekimus į tris kategorijas priklausomai nuo žaidimo tipo: PvE, WvW ir PvP. Taip pat mes paskirstėme paprastus pasiekimus, tokius kaip „nužudykite 3 žaidėjus WvW” ir sudėtingesnius, kaip pavyzdžiui, “laimėkite vienas rungtynes už mesmerį PvP ” arba  “Nugalėkite Shatterer”. Paprastus pasiekimus galima įvykdyti greičiau, tačiau sudėtingi duos daugiau apdovanojimų.

f6f19Dailies-850x850_EN

Kaip šio pakeitimo dalį mes taip pat panaikinome pasiekimų taškus už deilikus. Anksčiau, jei jūs norėjote gauti maksimumą pasiekimų taškų, jums reikėjo atlikti visus dešimt kasdienių pasiekimų per dieną, perbėgus per visą pasaulį. Vietoje to mes sukūrėme naują meta-pasiekimą už bet kokios kombinacijos iš trijų kasdienių pasiekimų iš bet kokios kategorijos atlikimą. Už šio meta-pasiekimo atlikimą jūs gausite 10 pasiekimo taškų. Taigi, dabar žaidėjams, sutelkusiems dėmesį į pasiekimo taškų gavimą, pakanka atlikti viso labo tris kasdienius pasiekimus. Jeigu jūs atliksite papildomus pasiekimus, jūs gausite kitus apdovanojimus, bet ne pasiekimų taškus; jūs galėsite atlikti kitus pasiekimus, jei jus domina apdovanojimai, tačiau daugiau nebebus to jausmo, kad privalote atlikti juos visus, kad gautumėte maksimumą pasiekimų taškų.

Paleidus šią sistemą, gruodis taps paskutiniu mėnesiu, kuriame veiks kasdieniai pasiekimai. Kasdieniai pasiekimai suteikdavo žaidėjams platesnius tikslus, bet buvo pakankamai bendri ir pasikartojantys, ir atitinkamai netiko prie naujos apdovanojimų paradigmos. Kadangi kai kas iš jūsų jau padarė pažangą kasdienių pasiekimų vykdyme, mes paliekame juos iki mėnesio galo, kad jūs galėtumėte gauti papildomų laurų.

Na, ir pagaliau, relize kitų metų pradžioje mes sujungsime esamas maksimalias kasdienių ir kasmėnesinių pasiekimų taškų reikšmes. Tai leis žaidėjams pratęsti savo kelią link pasiekimų taškų už deilikus maksimumo be būtinybės vykdyti kasdienos pasiekimus. “O kaip dėl apdovanojimų už esamus kasmėnesinius ir kasdienius apdovanojimus? Kaip dėl laurų ir Mystic Coins?” paklausite jūs. Ką gi, nesijaudinkite!

Apdovanojimai už įėjimą

Ir dar, už ką mes norime apdovanoti žaidėjus, yra tai, kad jie yra Guild Wars 2 fanai. Taigi, mes paėmėme paprastus apdovanojimus už kasdienius ir kasmėnesinius pasiekimus, pridėjome ten kai kurių naujų daiktų ir sujungėme visa tai į naują bonusų sistemą, kuri apdovanoja žaidėjus tiesiog už įėjimą į žaidimą. Kiekvieną kartą, kai jūs pirmą kartą per dieną įeisite į žaidimą, jūs gausite apdovanojimą bonusais. Šios naujos apdovanojimų grandinėlės daiktai, tai nėra paprasta ankstesnių kasdienių ir kasmėnesinių apdovanojimų kombinacija, čia įdėti ir nauji daiktai, įskaitant krepšius su trofėjais, reikalingus kraftui, skrynią su egzotiškais apdarais, kurie išduos jums daiktą pagal jūsų pasirinktą profesiją.

1921dLogin-890x740_EN

Jūs galite tai įsivaizduoti kaip šventinį kalendorių, kuris dovanoja kasdien po dovaną nuo ArenaNet. Grandinėlėje egzistuoja 28 apdovanojimai, kurių kiekvienas priartina jus prie skrynios, kurioje jūs rasite pastovų 1% dydžio priedą prie aukso gavimo į sąskaitą, ir pagal pasirinkimą – arba ascended medžiagą kraftui, arba medžiagą, reikalingą legendinio ginklo sukūrimui (įskaitant mystic clovers), papildomą laurų sumą arba  tomes of knowledge.

2f9caLoginChest-780x585_EN

Kas bus, jei jūs praleidote dieną dėl darbo, atostogų, arba dėl darbo atostogų metu? Nesijaudinkite, progresas išlieka! Kai jūs įeisite sekantį kartą, jūs pratęsite nuo tos vietos, kurioje sustojote. Sistema grįžta prie nulio, kai jūs pasiimate 28-jį, paskutinį apdovanojimą.

Naujos deilikų sistemos ir apdovanojimų už įėjimą dėka, žaidėjai dabar turės daugiau užsiėmimų kiekvieną dieną ir pajus, kad jie gauna daugiau apdovanojimų už tai, kad jie herojai. Laimingos pasiekimų medžioklės, ir iki pasimatymo Tyrijoje!