Kai vienintelis jūsų turimas ginklas yra mega-patranka, tuomet viskas, kas supa jus, atrodo kaip taikinys. – asurų patarlė-
Ji sklando padangėse, laikoma ten technomagiškų galių – milžiniška eksperimentinė asurų patranka. Ir vardas jos Padangių Kūjis.
Sveiki atvykę į visiškai naują PvP žemėlapį Guild Wars 2, kur unikalūs tikslai ir vertikalus geimplėjus reikalauja sumanumo ir lanksčios taktikos. Čia žaidėjų komandos kaunasi dėl taškų kontrolės asurų ginklų laboratorijai, esančiai aukštai virš dykumos plynaukštės. Tie, kas kontroliuoja šio super ginklo griaunančią energiją, gali skleisti chaosą tarp apačioje esančių priešininkų.
„Skyhammer — žemėlapis puolimo režime su trimis užpuolamaisiais taškais“ – aiškina žaidimo dizaineris Tyler Bearce. „Mes įdėjome į žemėlapį tris antrines mechanikas tam, kad jis būtų dar sudėtingesnis: šokinėjimo platformas, išsiardančias grindų plokštes ir, žinoma, pačią patranką Skyhammer.”
Tyler Bearce ir aplinkos dailininkas Darrin Claypool prie žemėlapio Skyhammer dirbo kartu su PvP komanda 4 mėnesius.
„Mes dirbome prie jo 4 mėnesius, praeidami daugybę interacijų, stengdamiesi viską atlikti teisingai”, pasakoja Bearce. „Suprantama, mes tuo pačiu metu dirbame prie keleto žemėlapių, bet šis buvo ypatingas. Aš manau, kad žaidėjai tikrai puikiai įvertins Skyhammer.”
„Vienas momentas, dėl kurio aš kariavau daug laiko, tai aukštas žemėlapis, kur jūs galėtumėte stumti žaidėjus žemyn, mirties pasitikti”, pasakoja Darrin Claypool. „Ir žemėlapyje Skyhammer, jei jūs nukrisite, jūsų laukia ilgas kritimas iki žemės.“
„PvP komanda tikrai norėjo sukurti žemėlapį su super-ginklu, kuriame jūsų komanda galėtų kautis dėl jo kontrolės, ir atitinkamai dėl žemėlapio kontrolės“, tęsia Claypool. Mes apsisprendėme dėl aukšto, vertikalaus žemėlapio su patranka. Taileriui gimė puiki idėja — įdėti į žemėlapį šokinėjimo aikšteles (tuo metu panašios aikštelės buvo naudojamos tik Super Adventure Box), ir, kai tik mes jas įdėjome, tai perkėlė žemėlapį į visiškai kitą lygį.“
Šios šokinėjimo aikštelės, kurias PvP kmanda išdėstė visame žemėlapyje, padeda žaidėjams užšokti ant iškyšulių ir peršokti per sienas. „Platformos – mėlyni švytintys ratai“, aiškina Bearce. „Kai jūs užbėgate ant jų, įvyksta sprogimas, kuris išmeta jus į orą – du ar net tris kartus aukščiau už jūsų įprastą šuolį. Linksmybės garantuotos .“
„Taip pat šiame žemėlapyje mes įdėjome skaidrias, išsiardančias grindų sekcijas“, sako Claypool. „Tai grindys iš energetinio lauko, kurį jūs dažnokai galite pamatyti asurų žemėlapiuose, tačiau šios grindys išsiardo, pasiųsdamos jus tiesiai į mirtį. Jei jūs užlipsite ant tokių grindų, suveiks susinaikinimo taimeris, taigi, žiūrėkite, kur einate.“
Patekti ant levituojančios Skyhammer platformos galima tik per vienus vienintelius asurų vartus.
Bearce pasakoja — „Jeigu komanda kontroliuoja Skyhammer, tai panašu į trebušeto kontrolę žemėlapyje Battle of Kyhlo. Patranka užtaisoma ir paleidžia milžinišką žaibų iškrovą. Tai visos srities ataka 600 spinduliu – jūs galite jos išvengti, kol ji užtaisoma, tačiau jūs vienareikšmiškai nepanorėsite atsidurti smūgio zonoje.”
Turint omenyje neįprastus antrinius elementus, vertikalų dizainą ir galimybę nukristi nuo žemėlapio, kokias gi strategijas parekomenduotų Bearce žemėlapiui Skyhammer?
„Žemėlapio pažinimas labai palengvins jums taktikos sukūrimą“, atsako Bearce. „Testuodami mes pastebėjome, kad žaidėjai pradeda naudoti daugiau kontrolės ir stabilizuojančių gebėjimų savo bilduose. Gebėjimuose, tokiuose kaip Needle Trap, Tripwire ir vagies Scorpion Wire, arba Magnetic Bomb ir inžinieriaus Personal Battering Ram, netikėtai atsirado tikrai žudančio potencialo.”
Ir Claypool, ir Bearce pasakojo, kad visa PvP komanda daug tikisi iš Skyhammer, turinčio pakankamai potencialo tapti mėgstamu daugelio žaidėjų žemėlapiu.
„Mes gavome daugybę teigiamų atsiliepimų iš mūsų testuotojų“, pasakojo Bearce. „Praktiškai iš karto, kai mes pradėjome šį žemėlapį testuoti, vienas iš mūsų vidaus testuotojų pareiškė: „Jis privalo patekti į relizą.“
Claypool papildė — „Šiame žemėlapyje jau žaidę žaidėjai buvo labai patenkinti PvP žaidimu. Skyhammer jaučiama dinamika ir senosios mokyklos įtaka — panašu į žemėlapį iš Quake.”