Rungtynių eigoje PvP turi įtakos viskas, nuo komandos organizavimo ir eilės į areną, iki to, kaip būtent žaidėjai ateina į rungtynes. Aš džiaugiuosi anonsuodamas, kad prisijungimo į PvP arenas procesas buvo visiškai perdarytas dėl to, kad būtų pagerinta rungtynių eiga!

Žaidėjų sąrašai

Posterų (žaidėjų sąrašų) konceptas dabar visai išimtas. Žaidėjams, kurie stoja į eilę rungtynėms, daugiau nereikės kurti postero, o dienos, kai žaidėjams tekdavo formuoti grupes tik dėl to, kad pakviestų jas į PvP posterą, dabar jau praeityje. Vietoj to žaidėjai tiesiog gali stoti eilėn su grupe arba po vieną. Šie pakeitimai reiškia, kad kiekvienas gali stoti eilėn su visa grupe į rangines ir nerangines arenas, o kiti žaidėjai turės patvirtinti savo norą prisijungti prie eilės. Dabar jie gali vėl ir vėl stoti į eilę, be poreikio kurti naują posterą kiekvienoms rungtynėms! Tam, kad prisitaikytų prie šių pasikeitimų, vartotojų interfeisas  PvP buvo iš esmės perdarytas.

0c378pvp-queue_980x174_FOR_WEB

Rungtynių užklausos

Mes dažnai girdėdavome iš bendrijos, kad AFK žaidėjai trukdo rungtynėms. Mes perdarėme pačius populiariausius bendrijos pasiūlymus ir įdėjome juos rungtynių eigoje, įskaitant užklausą apie pasirengimą ir įspėjimą apie rungtynių pradžią.

Kai rungtynės suorganizuotos, aiškus balsas perspės žaidėjus, kurie sulėtino žaidimą, arba nežiūri į monitorių šiuo momentu. Žaidimas taip pat pradės mirksėti užduočių panelėje, jei garsas atjungtas. Tiems žaidėjams, kuri pasitraukė nuo kompiuterio, arba tiems, kas tiesiog pamiršo, kad atsistojo į eilę, pridėta užklausa apie pasirengimą, kuri, jeigu ką, pakeis tokius žaidėjus dar iki rungtynių pradžios.

e104cready-timer-checked_650x272_FOR_WEB

Šie pokyčiai rungtynių eigoje padės atsikratyti nuo AFK žaidėjų ir suteiks geresnę bendrą patirtį, reikalaujant iš žaidėjų aktyviai patvirtinti pasirengimą varžyboms. Žaidėjai daugiau nebepateks automatiškai į PvP rungtynes, kai ateis jų eilė. Kad įsitikinti tuo, jog žaidėjai pasirengę priimti kvietimą į rungtynes, jiems bus pateiktas reikalavimas persikelti į Heart of the Mists ir būti pasiruošus žaidimui, kai ateis eilė. Tai taip pat reiškia, kad kai žaidėjas siunčia arba priima pakvietimą eilėn į PvP, jam taip pat bus pasiūlyta pereiti į Heart of the Mists.

Kadangi žaidėjai dabar stoja į eilę tik iš Heart of the Mists, kai kurie pagrindiniai servisai (pvz., bankas, aukcionas, prekiautojas už vienuolyno) buvo įdėti ten, kad būtų duota jums daugiau instrumentų tarp rungtynių, o taip pat, kad Heart of the Mists taptų malonesne socialine vieta PvP žaidėjams.

Negarbė

Negarbės sistema (Dishonor) egzistuoja tam, kad žaidėjai du kartus pagalvotų prieš palikdami žaidimą, arba pasitraukdami nuo kompiuterio rungtynių metu.

Kiekvienas nepageidautino elgesio atvejis dabar bus susietas su time-out‘u ir žaidėjo negarbės charakteristikos didinimu. Time-out‘o metu ranginių ir neranginių arenų rungtynės žaidėjui tampa nepasiekiamos. Negarbė dabar tapo ilgesniu efektu ir mažėja lėtai. Negarbės tikslas — prailginti time-out‘ą. Kuo dažniau žaidėjas elgiasi nekorektiškai, tuo daugiau negarbės jis sukaupia ir tuo ilgesni bus time-out‘ai. Iš pradžių pažeidėjai, anksčiau neturintys negarbės, gaus trumpus time-out‘us, bet jų trukmė auga greitai, nes negarbė didėja viso akaunto metu.

Išėjimas iš rungtynių bet kuriuo momentu, kol jos vyksta, arba pasiruošimo rungtynėms patvirtinimo nebuvimas, veda prie time-out‘o ir akaunto negarbės didėjimo. Negarbė neveikia asmeninėse arenose.

a53e6pvp-match-readyup-dishonor_651x224_FOR_WEB

Balsavimas už žemėlapį

Mes suteikiame žaidėjams valdžią, padedant visiškai naujai žemėlapių pasirinkimo sistemai! Kiekvieną kartą, kai rungtynės prasideda, kiekvienas iš dešimties žaidėjų galės balsuoti už patinkantį žemėlapį iš atsitiktinio rinkinio. Kai žaidėjai baigia balsavimą, sistema išsirenka žemėlapį pagal balsus. Kuo daugiau žmonių prabalsavo už žemėlapį, tuo didesnis šansas, kad būtent jis bus pasirinktas. Pavyzdžiui, jeigu šešetas žaidėjų išsirinko Battle of Kyhlo, o keturi Legacy of the Foefire, tai tikimybė, kad bus pasirinktas Kyhlo — 60% ir 40%, kad bus pasirinktas Foefire. Tai reiškia, kad žaidėjai visada turi šansą pažaisti mėgstamame žemėlapyje.

b3221pvp-match-selection_659x545_FOR_WEB

Visi šie ypatumai ir pagerinimai suteiks dar daugiau geresnės patirties PvP.

Nekantriai laukiu jūsų rūkuose!

Evan