Pasitikite Amerantę (Ameranth), silvari, kuri išgyvena tuos pačius jausmus, nuostabą ir smalsumą apie viską pasaulyje, kaip ir jos giminaičiai, bet ji išsiskiria iš visų tuo, ką ji nutarė nuveikti. Matote, ji nutarė patenkinti savo smalsumą ir pamatyti Tyriją savo akimis, keliauti per ją nuo vieno krašto iki kito.

Žaidime GuildWars 2, jūs galėsite ją surasti taip toli nuo Augalo, kaip Juodoji Citadelė, ji pageidauja pamatyti viską, viską ką galima pamatyti Tyrjos pasaulyje. Amerantė keliauja su savo šuniu Anna, ir jeigu jums teks susidurti su ja, jis bus labai laiminga galėdama papasakoti jums apie savo keliones. „Nuo to momento, kai aš atėjau iš Blyškaus Medžio, aš troškau pamatyti tai ką gali parodyti šis pasaulis. Ir kas gali būti geriau, negu apeiti pasaulį savo kojomis?“, pasakytų jums ji.

Nors Amerantė ir Anna pati iš savęs yra labai įdomi NPC pora, tačiau tikra istorija apie tai, kaip Amerantė tapo labai įspūdinga šio pasaulio dalimi. Matote, Amerantę – realus žmogus. Jos vardas Keli Vels (Kelly Wells), štai ji – protas (ir kojos), Laukiamuosiuose Nuotykiuose: Moters ir šuns istorijos.


„Keli ir jos šuo, Anna, keliavo pėsčiomis nuo Maino iki Kalifornijos…“


Keli, kuri slepiasi po virtualia Amerante yra GuildWars žaidėja, kuri gavo įkvėpimą iš savo personažo. „Vieną kartą aš žaidime GuildWars, bėgiojau aplink Asceloną, padėdama fermeriams susirinkti kiaules ir mažom mergaitėms ieškoti fleitos, ir aš pagalvojau, ‘Aš norėčiau čia gyventi. Paprasčiausia bėgioti aplinkui, žiūrėti į pasaulį, padėti tiems kuriems to reikia ir ieškoti nuotykių’. O po to aš praregėjau: o kodėl gi ne?“

Jos sprendimą užtvirtino video įrašu „Žaidimas pasaulį gali padaryti geresniu (Gaming Can Make a Better World). Po to kai ji išgirdo Džeinę MsiGonigal (Jane McGonigal), pasakojančią apie tai, kaip gerai būtų, jeigu žaidimų fanai imtųsi spręsti realias problemas su tokiu pačiu užsispyrimu, aistra ir jauduliu, kokiu jie sprendžia problemas žaidime, Keli nusprendė būtent tai ir padaryti ir pasinerti į kelionę pilną nuostabių nuotykių.

„Egzistuoja nuostabūs vaizdai, kuriuos reikia pamatyti, užduotys ir istorijos, kurios turi būti padarytos, kovos, kurios turi būti laimėtos.“Taip įkvėpta vien tik žaidimo GuildWars, Keli iškeliavo žiūrėti vaizdų ir laimėti kovų. Ar tai buvo rizikinga, ir, galbūti, netgi baisoka? Žinoma, bet pasiryžti, nežiūrint į tai – buvo nuotykio dalis.

Keli ir jos šuo perėjo nuo Meino valstijos iki Kalifornijos (per visą Ameriką, iš rytų į vakarus). Kaip ji baigė savo kelionę San-Diege, ten ją sutiko mama, tam kad ją parvežti namo.

Tačiau prieš važiuojant namo, reikėjo atlikti dar vieną dalyką: nukeliauti į pajūrį, į ArenaNet studiją, ten pralesti truputį laiko su komanda, kuri sukūrė GuildWars.

Keli kelionė buvo paskatinta žaidimo GuildWars, o ji tapo ArenaNet įkvėpimu. „Aš galvoju, kad tai ką padarė Keli, tai vienas iš pačių nuostabiausių dalykų, apie kuriuos kadanors esu girdėjus! Be išimties!“, pasakė žaidimo dizainerė Linsi Merdok. „Mane visados stebino fanai, kurie darė, kaip pavyzdys, tatuiruotes, kurias daryti įkvėpė jų mylimiausias žaidimas, bet kad įkvėptų tokam dalykui, kaip epinė kelionė pėsčiomis per visą šalį su šuniu? Tai stebuklinga. Tai kas akimirksniu užėmė patį viršų mano asmeniniam sąraše, pagal kurį aš didžiuojuosi, kad dalyvavau žaidimo kūrime“.

Pas pagrindinį dizainerį Koliną Johansoną buvo panašūs jausmai. „Keli man pasirodė neįtikėtinai protinga, susimąsčiusi jauna mergina, kuri pragyveno daug daugiau visko per visą savo gyvenimą, negu žmonės, kurie yra du kart vyresni už ją. Aš visada norėjau pasileisti į kelionę treileryje (namas ant ratų), bet ji privertė mane suprasti , kad kelionė pėsčiomis būtų daug naudingesnė , nors ir užimtų daug daugiau laiko“.

„Aš buvau nustebintas, kaip lengvai ji pasirinko sprendimą, paprasčiausiai nusprendė ir padarė“, pasakė Kolinas. „Iš pokalbio su jos mama buvo aišku, kad tam buvo daug ruošiamasi, planuojama ir viskas kelis kartus apgalvojama. Bet Keli pasakoja tai, tartum ji suprato, kad tai tikrai reikia padaryti ir ji padarė tai. Jeigu mes visi į gyvenimą taip žiūrėtume, nuspręstumėme įnešti į juos kardinalius pokyčius ir neduotume niekam stoti skersai mūsų kelio, būtų nuostabu stebėti kiek mes sugebėtumėme padaryti“.

Išgirdus Keli nuotykius, sužinojus kas į tai ją pastūmėjo, ir susitikus su ja, mes supratome, kad Amerantė turi tapti GuildWars 2 žaidimo dalimi. Ieškokite jos, kai jūs keliausite per Tyrijos pasaulį – ji daug ką galės jums papasakoti.

„Aš noriu nuotykių, ir aš noriu, kad kiti suprastų, kad ir kiti gali turėti savo nuotykius, viskas ką jums reikia padaryti, tai eiti ir pabandyti. Jums nereikia būti labai gerai pasiruošusiam, arba turėti specialią įrangą, arba milijonus dolerių. Jums tereikia peržengti per savo durų slenkstį ir keliauti šiuo pasauliu“.

– Keli Vels

Eiti prie įrankių juostos