Tyrija – gilus, dinamini s pasaulis, pripildytas istorijomis. Kaip kurios istorijos nedideles ir suasmenintos, o kitų dydis – didžiulis. Kai kurios istorijos trumpos, o kitos ilgos. Vienos asmeninės, pavyzdžiui, sužeistas tėvas, arba žuvęs draugas, o kitos paliečia pasaulio egzistavimą.

Vienas iš mūsų tikslų yra papasakoti daug skirtingų istorijų, kurios mes iššūkį žaidėjui skirtinguose lygiuose. Pasižiūrėkime į tris pagrindines istorijų klases, kurios egzistuoja dėl to, kad išlaikytų pagrindines žaidimo temas.

Globalios Istorijos

Pati didžiausia istorija, tai „Pasaulio Istorija“, pavaizduota ant pačios didžiausios drobės. Tai istorija apie tai, kaip prabudo Vyriausieji Drakonai, ir apie pavojų, kurį jie kelia Tyrijos pasauliui.

Žemuose lygiuose, netoli startinių vietovių, kiekviena rasė žino savo problemas ir pavojus. Kai kurios problemos yra surištos su Vyriausiais Drakonais, bet jums neteks kiekvieną kartą vis kovoti su Drakonų minionais, kai jūs išeinate iš Divinity’s Reach ar Rata Sum. Problemos šiose vietovėse yra vietinio pobūdžio. Kai jūs pakrutėsite toliau, į aukštesnius lygius, drakonų pavojus vis taps stipresnis ir stipresnis, kol, galų gale jūs pasieksite karalystę Orr ir Zaitano guolį.


„…pagrindinė žaidimo tema: suburti žmones kartu sunkiasniems išbandymams.”


Šias istorijas mes pasakojame pagrinde per dinaminius įvykius. Kaip pavyzdys, žemame lygyje žmogaus nuotykiai yra surišti tik su plėšikais, kentaurais  ir grėsme iš laukinės gamtos pusės, bet, su laiku, drakonų grėsmė vis tampa aiškesnė. Silvar‘iai turi daugiau kontaktų su Zaitano minionais, tačiau jie turi problemų ir su  Nightmare Court. Nesvarbu, kokiu būdu jums pakils personažo lygis ir nesvarbu, kaip jūs keliausite po Tyrijos pasaulį, globali grėsmė – drakonai, taps vis labiau aiškesnė, o rasių atstovai, su kuriais jūs susidursite, vis labiau bus surišti su drakonų grėsme jų liaudžiai.

Tai ir yra pagrindinė žaidimo tema – liaudis susijungia ir bendradarbiauja vienas su kitu kovoje su dar didesne grėsme. Dinaminiai įvykiai, kurie vyks kiekviename žemėlapyje, turi savas problemas ir jų sprendimus. Kiekvienas įvykis papasakoja istoriją, bet toli graži nevisos jos bus surištos su drakonais ir jų minionais. Vis dėlto, žaidimas sukurtas taip, kad augintų sudėtingumą ir palaipsniui sutapatintų vietinius grėsmės akcentus su tiesiogine grėsme Tyrijai, kurią atstovauja Vyriausieji Drakonai.

Jūsų asmeninė istorija

Vienu iš siūlelių šioje didelėje drobėje tampa jūsų personažo asmeninė istorija.

Biografijos pasirinkimas, kuris prasideda kuriant jūsų personažą, veda jus keliu, kuriame sprendimus, kokiais skirtingais keliais jums žingsniuoti, pasirenkate jūs. Jūsų asmeninė istorija praves jus nuo jūsų gimtojo miesto vartų, tiesiai iki Orr ir Zaitano. Visos šios istorijos metu, jūsų personažas augs, didės jo lygis, jėga ir išmintis. Jis supras tikrą grėsmę ir pakils aukščiau vietinių problemų, kurios jaudino jį ankstesniuose lygiuose.

Kai jūsų akiratis prasiplės, jūs stosite į kovą prieš Zaitaną vis dažniau ir dažniau, ir galų gale, kada jūs pasieksite Arah griuvėsius, jūs būsite pasiruošęs kovai su drakonais. Jūs esate daugiau, negu paprastas stebėtojas šitoje titanų kovoje – jūs esate pagrindinis veikėjas. Jūs norite apjungti rases ir Ordinus. Jūs nešate pakeitimus į Tyrijos pasaulį pačiu herojiškiausiu būdu.

Saga apie Legendinius Personažus

Trečiasis istorijos tipas apjungia pasaulinę ir asmeninę istorijas – tai yra istorija apie legendinius Guild Wars 2 personažus – Zodžą, Loganą, Ritloką, Keit ir Eir. Tai visų tautų įžymieji didvyriai, tarnaujantys savos rasės personažų globėjais. Jūsų globėjas vaidina svarbų vaidmenį jūsų personažo gyvenime žaidimo pradžioje. Jūs susitinkate su juo pačiame pirmajame asmeninės istorijos nuotykyje, o jūsų veiksmai padaro jiems įspūdį. Su laiku jūsų santykiai su juo išsivystys, ir galų gale jūs tapsite lygiaverčiais draugais ir sąjungininkais.

Susipažinę, jūs sužinosite, kad kiekvienas iš jų turi savo problemų ir skaudžią bendrą istoriją. Visi žaidimo personažai yra buvę nuotykių ieškotojų komandos Likimo Ašmenys (Destiny’s Edge), iširusios dėl tragedijos, nariais. Jos priežastys išaiškėja žaidimo metu (o taip pat Roberto Kingo romane „Likimo Ašmenys“), ir vienu iš uždavinių suvienijant rases, yra Likimo Ašmenų narių susijungimas.

Sudėtinguose Guild Wars 2 požemiuose jūs padedate Likimo Ašmenims susitaikyti su savo praeitimi ir susivienyti, prieš susitinkant su Zaitanu akis į akį. Ši istorija, pasakojama požemiuose, įdeda savo indėlį į jūsų asmeninę istoriją, tačiau nėra privaloma. Taigi, jeigu jūs ir nemėgstate požemio, jūsų istorija vis tiek išlieka dinamiška ir įdomi. Tačiau požemių istorija išplečia bendrąją Guild Wars 2 istoriją. Legendinė istorija, kartu su jūsų asmenine istorija ir bendrąja pasaulio istorija veda jus į Dievų Miestą ir į finalinę kovą su Zaitanu.

Surinkus viską į visumą

Kiekviena iš šių trijų istorijų – tai nepriklausomas indėlis į bendrą visumą, kas ir sudaro Guild Wars 2. Kiekviena istorija pabrėžia centrinę žaidimo temą – tautų susivienijimą kovoje su globaliomis, bendromis problemomis.

Daugeliu atžvilgių tai labai MMO-draugiška tema – žaidėjas užsiima visu tuo, o mūsų sistema leidžia lengviau formuoti aljansus, kurti gildijas, ir kovoti petys petin su žmonėmis, kurių jūs netgi nepažįstate, kurdama stiprius ryšius tarp žaidėjų ir apdovanodama juos už bendrą darbą.

Taigi istorijos, kurias mes pasakojame, sujungtos su būdais, kuriais mes jas pasakojame, leidžia įgyti turtingą ir gilią patirtį Tyrijoje.