Sveiki dar kartą visiems! Po mano perskaitytų fantastiškų atsiliepimų apie mūsų straipsnį World vs. World, mes surinkome keltą komentarų ir klausimų, į kuriuos norėtume atsakyti, kad jums paaiškėtų kaip kurie dalykai.

Mike Ferguson – Jeigu jūs turite klausimų apie WvW, į kuriuos aš dar neatsakiau, prisijunkite prie mūsų į Reddit ir užduokite bet kokį klausima apie tai! Sesija prasidės 8AM PST (18:00 Lietuvos laiku) vasario 24 d., aš atsakinėsiu į jūsų klausimus apie WvW taip greitai kaip sugebėsiu!

Pagrindinės linijos

Daugumas jūsų aptarinėjo apie brėžinių kainą ir galimybę gauti juos. Štai keletas dalykų, kurie leis atsakyti į jums rūpimus klausimus.

-Brėžinius visąlaik galima nusipirkti pas pagrindinių ginklų meistrą (siegemaster), o taip pat jei gali iš kristi iš sargybinių iš karavanų (dolyaks).

– Įkainiai yra nepatvirtinti galutinai (dabar jie kainuoja nuo 10 sidabro iki 1 auksinio, priklausomai nuo tipo). Apgulties ginklai – yra labai svarbus dalykas atakuojant ir taip pat ginantis WvW rėžime, todėl, nors mes to ir nenorim, kad kaina būtų labai didelė, jūs turėsite patirti nemažas išlaidas, kad gautumėte juos.

– Brėžiniai perkami už auksą, taip kaip auksas yra pagrindinė valiuta-piniginis vienetas žaidime, bet nereikia pergyventi – jūs gausite pinigų ir WvW rėžime — kaip „dropą“ arba įvykių metu, taip kad yra visos galimybės užsidirbti pinigų, ir randantis Rūke, jeigu jums nėra jokio noro išleisti pinigus uždirbtus PvE.

Mūsų užduotis — sukurti tokią aplinką, kad žaidėjau naudotų apgulties ginklus visados, kaip tik jie gauna iš to naudos, tačiau mes taip pat norime apriboti jų jėgą mūšio lauke. Mažai kaina brėžinių verčia sukurti tokią situaciją, kaip daugumas iš žaidėjų ims ir statys apgulties ginklus visąlaik, kaip tik jiems jų prireiks. Tačiau mes to nenorim, kad žaidėjai užverstų mūšio lauką viena apgulties ginklais – kas kaip tik ir atsitiktų, jeigu išlaidos jiems pagaminti būtų labai mažos.

Premijos (Bonus)

Rėžime WvW yra keletas bonusų, kurie uždirbami ir atsiranda skirtingais atvejais. Aš norėčiau trumpai papasakoti apie juos ir greita paaiškinti esminiu skirtumus apie juos.

Pasauliniai Bonusai: jūs juo užsidirbate, išlaikydami savo taikinius (vietas kurias esate užėmę) WvW rėžime ir gaunate pakankamai taškų, kad peržengtumėte kaip kurias Karo taškų ribas. Šie bonusai veikai visam pasaulyje (serveryje) – ir WvW rėžime ir PvE rėžime.
Orbų Bonusas:
Uždirbamas aktyvuojant Orbų Jėgas jūsų pasaulyje. Bonusas veikai visus pasaulio žaidėjus WvW rėžime.
Gildijos Bonusas: Uždirbamas Gildijų dėka, ištyrinėjus bonusus ir uždedant juos ant jų taikinių-vietovių, kurias jie valdo (tvirtovės, bokštai). Veikias visiems serverio žaidėjams, bet tik aplinkui taikinių-vietovių teritoriją.

Persijungimas tarp serverių

Kaip kurie didžiausia ir įžvalgiausi mūsų fanai teiravosi tokiu dalyku, ar nebus sunkumų, susijusia su galimybe persikelti iš serverio į serverį ir kaip tai bus traktuojama su pasauliniais bonusais. Kiekviena paskyra turės savo naminį serverį, kur bus kuriami jūsų personažai. WvW rėžime jūs galėsite kovoti tik už savo namų serverį. Jūs galėsite aplankyti kitus serverius, kaip tuo tarpu jūs gausite tik savo namų serverio bonusus, o ne to serverio, kuriame jūs esate. Jeigu jūs pasikeisite savo namų serverį, tada jūs prarasite savo bonusus iš savo esamo pasaulio namų serverio ir negausite bonusų naujojo pasaulio iki tada kol nebus vėl pradėtas naujas mūšis už Rūką. Mes galima pratęsti šį apribojimą ir iki kito raundo ir dar daugiau, kad užkirsti kelią žaidėjams kurie norės persijungti į kitą serverį kovos pabaigoje dėl galingesnio bonuso gavimo. Už pakeistą namų serverį teks užmokėti (kainos dar nėra), o tai bus dar viena kliūtis žaidėjams kurie norės „šokinėti“ tarp serverių dėl bonusų.

Kelio taškai

Kiekviena komanda turi savo pastovų tašką žemėlapyje, ji padaryta šalia Asuros vartų, kurie veda į kitus žemėlapius (žr. žemiau). Kiekviena tvirtovę galima pagerinti, kad gautumėte papildomus kelio taškus jūsų komandai.

Apribojimas pagal žmonių skaičių žemėlapyje

Kaip kurie domisi, ar atidarysime mes papildomą WvW egzempliorių, jeigu žemėlapis bus pilnai užpildytas. Dėl žaidimo struktūros to padaryti mes negalėsime.
Kaip tik kiekis žaidėjų WvW žemėlapyje pasieks maksimumą, mes žaidėjus pastatysime į eilę, arba pasiūlysime jam pereiti į kitą žemėlapį. Mes niekiančiam eilių taip pat, kaip ir jūs, bet tai būtinas dalykas WvW rėžime, taip kad mes pasistengsime padaryti maksimalų žaidėjų kiekį tokį didėlį kiek tik įmanoma, dar iki žaidimo išleidimo datos, kad eilės susidarytų kuo rečiau. Bet koks pats maksimaliausias skaičius bebūtų, praktiškai neįmanoma išvengti žemėlapio perpildymo, taip kad jūs atsistosite į eilę, jeigu jūs bandote papulti į serverį kuris labai aktyviai dalyvauja WvW rėžime.

Svarbus momentas, apie kurį reiktų užsiminti – viena komanda negalės užblokuoti kitų komandų užpildan pilnai žemėlapį. Jūs negalėsite paveikti prisijungiančių žaidėjų limito.

Dienos ir nakties – ciklas

Keli žmonės paklausė, ar bus WvW rėžime diena ir naktis. Be abejo bus! Štai ką aš jums pasakysiu – pamačius ugnį iš trabušetų naktį, o taip, tai reikia patirti būtinai! Vienu žodžiu negaliu aprašyti to jausmo, kuris atsiras pamačius šias gigantiškas mirties mašinas veiksme!

Dabar jūs žinote… o žinojimas, tai kaip pusė pergalės!

Ką gi, tikiuosi, aš atsakiau į kaip kuriuos jūsų klausymus.

O, taip, pas mane yra dar vienas skanėstas jums. Mes matėme kelis ginčus kas liečia tai, kaip taisyklingai trumpinti World vs. World. Jeigu yra trys serveriai, reiškiasi turi būti WvWvW? O tai tam kad žinotumėte, ofise mes dažniausiai rašome WvW, o daugumas iš mūsų taria tai kaip “wuv-wuh”!

O taip pat aš noriu padėkoti visiems kurie dalyvavo parėjusiame uždaram beta įvykyje. Mes gavo tiek daug nuostabių atsiliepimų ir gavome tiek malonumo žaisdami su jumis per šias laisvas dienas, ir mes laukiame — ir nesulaukiame kada galėsime pakartoti vėl tai! Buvo tiek daug nuostabių susirėmimų WvW rėžime ir PvP rėžime, prabėgimas požemiais ir labai didelis kiekis asmeninių istorijų, kurias jūs sukūrėte PvE. Pakeliui mes aptikome dideli kiekį dalykų, kuriuos būtina patobulinti, kad žaidimas taptų dar geresnis sekančiam beta įvykiui, o tai nebūtų atsitikę be jūsų pagalbos ir žaidimo testavimo.

Pasikartosiu dar kartą, jeigu pas jus yra klausimų dėl WvW, klauskite manęs Reddit sesijos metu. pasimatysime Reddit ryt, ir mūšio lauke!