Labas! Aš Leif Chappelle, vienas iš Gyvojo Pasaulio dizainerių. Angel McCoy neseniai pasakojo apie Gyvosios Istorijos Guild Wars 2 turinį ir viziją, o šį mėnesį mes nusprendėme truputį papasakoti jums apie mus vežančias idėjas, su kuriomis mes atėjome prie gyvo ir kvėpuojančio pasaulio turinio dizaino.
Įsivažiuojant
Įvykių požiūriu, Helovino ir Wintersday buvo didžiuliai renginiai su didelėmis komandomis. Tačiau tai buvo vienkartiniai įvykiai, praeinantys per pora savaičių. Pasaulio istorijai reikalingas laikas, kad įsivažiuoti, taip pat ir Gyvosios Istorijos komanda pradėjo palaipsniui, neskubėdama, pasilikusi laiko sukurti apimantį metus siužetą ir personažus, kuriuos mes pasiruošę paleisti į Tyriją.
Tai, ką mes kuriame, yra pasaulio chronologija. Flame and Frost sukūrimas užtruko keletą mėnesių, tačiau tai tik vienas skyrius bendrame siužete, kuris dar tik pradeda vystytis. Įvykiai Flame and Frost sukurs pokyčius pasaulyje, atskleisdami naujus pasakojimus ir konfliktus. Per 2013 metus Gyvosios Istorijos relizai augs pagal tai, kaip mums seksis eiti pirmyn ir padėti pamatus pastoviai besikeičiančio Guild Wars 2 pasaulio kūrimui.
Įrankiai
Sausyje Flame and Frost skyrius prasidėjo nuo bendros temos: nornų ir charr‘ų pabėgėlių baigtis. Taip pat atsirado pirmieji pasiekimai iš pasiekimų serijos, kuriuos mes naudojame einamos įvykių serijos sekimui.
Su pasiekimu Refugee Volunteer jūs galėjote netiesiogiai padėti nukentėjusiems pabėgėliams. Lost and Found mes galėjome išplėsti tai taip, kad jūs galėjote tapti asmeniniu nukentėjusiųjų sąjungininku. Gathering Storm kiekvieną savaitę du nauji pabėgėliai dalijosi su jumis savo patirtimi.
Žinoma, kova prieš grobikus neturi apsiriboti ženklų pastatymu pabėgėliams. Kiekvienas Flame and Frost skyrius taip pat pridėdavo naujų įvykių į pasaulį. O The Razing mes įvedėme du naujus personažus ir jų asmeninę kovą prieš Molten Alliance dredžus su Ugnies legionu.
Praeinant istoriją
Kaip ir asmeninėje jūsų personažo istorijoje, Roks ir Brachamo pasakojimai vyksta instansuose. Atviras pasaulis idealiai tinka bendros pasaulio būsenos atskleidimui ir visų įtraukimui į vykstančią kovą , tačiau jūsų patirtis su dinamiškais įvykiais parodė mums, kad atviras pasaulis ne visada geriausia vieta atskleisti personažui individualius skyrius ir sukurti asmeninį įtraukimą į istoriją. Brachamo ir Roks instansus galima praeiti ir solo, ir kompanijoje su kitais žaidėjais, ir jie tarnauja tam, kad leistų jums susijungti su naujais spalvingais sąjungininkais.
Kadangi šios istorijos egzistuoja atskirai nuo asmeninės žaidėjo istorijos, mes išrinkome pasiekimus atsekti jūsų progresą Roks ir Brachamo istorijose. Kadangi tai reiškia, kad jūsų progresas pririštas prie jūsų akaunto, mes pridėjome pareikalautą funkciją: pakartotinio praėjimo galimybę.
Tai reiškia, kad tuo atveju, jeigu jūs užsimanysite pereiti bet kurį iš Gyvos Istorijos etapų dar kartą, mes pastatėme NPC, kurie prašo jūsų papasakoti, kas su jumis atsitiko, ir jų dėka jūs pakartotinai galėsite patekti į praėjusiu įvykius. Gal būt su kitu personažu, gal būt su draugais — tai priklauso nuo jūsų!
Tačiau, tai viskas vysk ribota laiką, po to Tyrijos pasaulis vėl pradės suktis. Flame and Frost dalis galų gale baigsis, ir prasidės nauja dalis. Ir nuo to momento jūs jau nebegalėsite papulti į įvykius iš senos dalies, taip kad įsitikinkite, kad jūs viską peržiūrėjote iki tada, kai Flame and Frost laikas baigsis! Atminkite, kad galimybės prisijungti prie visko šito, ką jums siūlo Gyva istorija bus dar daugiau, nuolat atsiras kažkas naujo.
Pagerinta patirtis
Vienas iš pagrindinių atsiliepimų, kuriuos mes gavome, dirbdami su Gyva Istorija, tai , kad auksinės žvaigždutės žemėlapyje mažai ką pasakydavo. Dabar mes jums pristatome nauja markerių sistemą, geriau parodančius NPC ir Gyvos istorijos vietas. O pagrindinė žvaigždė ves ir toliau jus per gyvojo pasaulio istorijas. Pergamentas su žvaigžde reiškia NPC, kuris turi svarbios informacijos apie pasaulyje vykstančius įvykius einamojoje Gyvos istorijos dalyje. Auksiniai portalai parodo įėjimus į instansus, kurie priklauso istorijai, ir dar pasaulyje atsirado gyvos istorijos skautai ir kolekcionieriai.
Papildant apie markerius, jūs galite naudoti skautų pasakinėjimus žemėlapyje, tai jums duos daugiau informacijos apie svarbias vietoves. Gyvos istorijos Skautai Diessa Plateau ir Wayfarer Foothills parodys jums karštus taškus, kur vysta kovos su Molten Alliance, o laiškai, kuruos siunčia svarbūs personažai, patars jums žengiant sekantį žingsnį Gyvo Pasaulio istorijos kelyje
Kas toliau?
Aš pasižymėjau kelis būdus, dėka kurių mes priartėjome prie Gyvos Istorijos aspektų: pasiekimai, įvykiai ir instansai. Tačiau, mūsų arsenale yra visos žaidimo sistemos.
Artimiausiame mėnesyje jūs pamatysite Gyvąją Istoriją ir iš kitos pusės: požemiai, kraftas ir kiti dalykai. Taip pat jūs pamatysite naujas šventes , Helovino arba Wintersday stiliuje, kurie pasirodys bendrame vystymosi lygmenyje kartu s gyva istorija. Kai Mad King Thorn susprogdino Lion’s Arch mieste statulą, tai atsitiko tikrai, ir jos pataisymas užėmė laiko. Išradėją Tixx (Tixx) galima sutikti pas pabėgėlius Malia ir jos draugę Rex Splinterstorm. Mes visi išgyvename įvykius šiuolaikinėje Tyrijoje, ir viskas aplinkui turi prasmę. Kas antrą savaitę jums tampa vis įdomiau, kas bus toliau, ir mes labai patenkinti tai jums pristatydami.
Pasimatysime gyvoje istorijoje!