Vienas iš balanso pokyčių, kuris įeis į balandžio atnaujinimą, tai ferocity, absoliučiai nauja charakteristika, kuri turės įtakos jūsų kritinei žalai. Ferocity įdedama tam, kad kritinės žalos bonusas būtų lengviau suprantamas, būtų daugiau naudojamas visame žaidime, ir kad atsirastų sveikesnis balansas, padėsiantis žaidėjams eksperimentuoti su bildais.
Kritinės žalos pavertimas į Ferocity
Ferocity veiks kaip įprasta charakteristika, tokia pat, kaip vitality arba toughness. Pradinė reikšmė bus lygi 0, ir ją bus galima padidinti aprangos, greitų ir bafų pagalba, kurie didins jūsų bendrą ferocity kiekį.
Ferocity bus panaši į precision; abi charakteristikos turi įtakos kitai charakteristikai. Taip, kaip auga jūsų kritinės žalos šansas, kai jūs keliate precision, augs ir kritinė žala, kai kelsite ferocity. Rezultate kritinė žala atsispindės manieroje, kuri derinasi su pagrindinėmis aprangos ir gebėjimų charakteristikomis, o ne kaip paprastas procentas.
Visi šarvai ir visi ginklai, kurie dabar suteikia bonusą kritinei žalai, bus atnaujinti ir duos atitinkamą ferocity kiekį. Kaip bonusą jūs galėsite pastebėti tai, kad, ferocity kaip pilnavertės charakteristikos panaudojimas, galės normalizuoti visų dalykų kritinę žalą, taigi rezultate nebus kokio nors vieno dalyko, kuris bus vienareikšmiai geriausias kritinės žalos padidinimui. Tokie momentai, kaip treitų liniuotės, treitai ir gebėjimai, duodantys kritinę žalą, buvo perdaryti individualiai.
Maksimaliai pasiekiamos kritinės žalos sumažinimas
Vienas iš pagrindinių Guild Wars 2 balanso tikslų, tai plataus bildų, tinkančių įvairiems žaidimo stiliams, spektro palaikymas. Dabartinė situacija su kritine žala veikia prieš šį tikslą. Viskas paprasta — jeigu bildai kritinei žalai labiau efektyvūs, negu kiti, įvairių bildų kiekis mažėja. Kadangi mes dirbame su tuo, kaip sustiprinti paramos vaidmenis ir žaidėjų komandinį darbą, mes peržiūrėjome, kaip galėtume pakeisti kritinę žalą, išsaugant jos įdomų ir gyvybingą variantą, tačiau tuo pačiu atveriant ir kitus baldus.
Mūsų naudojama formulė, konvertuojanti ferocity į kritinę žalą, sumažins esamus skaičius. 80 lygyje prireiks 15 ferocity taškų, kad kritinė žala sustiprėtų 1%, o tai reiškia, kad bendra žala nuo “berserker” bildo sumažės maždaug 10%.
Ši charakteristika kaip ir anksčiau bus labai reikšminga žaidėjui, kuris ieško galimybės padidinti pradinei žalai, tačiau ji geriau atitiks kitas charakteristikas. Taigi, maksimaliai pasiekiama kritinė žala PvP išliks praktiškai nepasikeitusi, nes mums atrodo, kad dabar ji normali.
Interfeiso pokyčiai
Mes taip pat padarėme kai kurių pokyčių tame, kaip pavaizduojama kritinė žala. Jeigu dabar jūs atidarysite jūsų herojaus panelę (Hero Panel) ir pažiūrėsite į atributus, tai pamatysite, kad jūsų kritinė žala lygi, sakykim, 50%. Tai yra pas jus eina 50% bonusas kritinei žalai. Visos kritinės atakos padaro150% žalos nuo įprastinės atakos. Tokiu būdu, jeigu jūs turite 50% bonuso kritinei žalai, jūsų kritinis smūgis padarys ne 150%, 200% žalos.
Mes pakeisime kritinės žalos pavaizdavimą taip, kad panelėje atsispindėtų bazinė žala ir žala, prisidedanti nuo ferocity, kad jums būtų aišku, kas įvyks, kai jūs kritiškai smogsite nelaimingam priešininkui.
Celestial Apranga
Celestial apranga suteikia nedidelį bonusą kelioms charakteristikoms, o saikingas bonusas visoms charakteristikoms labiausiai bus paliestas dėl šio pokyčio, lyginant su kita apranga, kadangi ji duodavo didesnį bonusą kritinei žalai, lyginant su kitomis charakteristikomis. Kaip kompensaciją mes padidinsime bendrą Celestial aprangos efektyvumą, pagerindami visas charakteristikas 6% nuo esamų reikšmių.
Celestial apranga PvP duodavo nekorektišką charakteristikų kiekį, todėl mes padidinsime jos efektyvumą proporcingai naujoms PvE reikšmėms. Tai turėtų atverti daugiau įvairių bildų ir leisti jums perkelti jūsų bildus iš kitų žaidimo variantų PvP.
Šie atnaujinimai padės padaryti kitus bildus labiau gyvybingus, pagerinti atributų panelės supratimą ir išspręsti pagrindines kritinės žalos problemas.
Pasimatysime mūšių laukuose!
– Roy Cronacher