Kiekviena žaidimo GuildWars 2 rasė prasidėjo nuo supaprastinto aprašymo – tai tarsi bandymas aprašyti visų žmonių esmę vienu sakiniu (ir net trumpiau). Silvari aprašymas susideda iš trijų žodžių – kilnūs, gražūs, augalai. Praeityje visi mūsų dizaino variantai linko prie vieno ar dviejų šio aprašymo punktų, tačiau mes norėjome, kad rasė aiškiai atspindėtų visas tris šias charakteristikas. Aš pradėjau kurti alternatyvią rasės versiją savarankiškai, naktį, besiruošdama mūsų debiutui Gamescom 2010…

Aš žinojau, kad nepaprastai svarbu buvo rasti balansą tarp vizualaus grožio ir mistiškos augalo prigimties, bet mes taip pat norėjome sukurti rasę, unikalią žaidimo GuildWars pasaulyje. Taigi, aš pradėjau studijuoti aplinkinių žmonių nuomonę apie žmones-augalus.

Žiedlapis prie temperamento

Pačiu svarbiausiu dalyku pradedant kurti Silvari, aš laikiau anatomiją. Tačiau panašaus dizaino kūrimas žadėjo būti labai sudėtingas. Rezultate dauguma sukurtų žmonių-augalų tipažų apsiribodavo dviem kategorijomis – išdažyti žmonės, su aksesuarais iš lapų, arba augalai-monstrai. Labiausiai paplitusi buvo elfų, naudojančių didelį kiekį juvelyrinių dirbinių ir drabužius iš augalų, koncepcija. Galimas daiktas, jie ir nešiojo skrybėles iš lapų, tačiau panašumo su gamta jie turėjo ne ką daugiau, negu žmonės.

Paskui aš patekau į driadų teritoriją, kur dauguma pavyzdžių buvo tiesiog lapų arba žievės tekstūros perkėlimas ant odos. Man tai buvo kažkas panašaus į makiažą.

Na, ir, galų gale, buvo daugybė miško monstrų, padarytų iš šaknų, lapų lajos ir panašių medžiagų, surinktų kartu ir pagal formą primenančių žmogų. Tačiau ši kryptis pernelyg tolima nuo gražaus humanoido, kokį mes norėjome sukurti, idėjos.

Studijuodama skirtumą tarp driadų ir būtybių-augalų, aš aptikau, kad rezultatai labai izoliuoti. Dažniausiai jūs pamatysite mergaitę-supermodelį, tikra to žodžio prasme, apvyniotą vynuogienojais ir lapais. Žmogiškoji dalis liko žmogiška, o augalinė – augaline, ir nebuvo realaus ryšio tarp šių medžiagų ir anatomijos.

Silvari – tikrai yra žmonių-augalų rasė. Jie pas mus aprašyti kaip kilni, patraukli, humanoidinė augalų rasė, taigi, tapo aišku, kad iš pradžių reikia sukurti jų anatomiją. Šis sprendimas mane atvedė prie to, kad aš ėmiau tyrinėti vynuogienojus ir stiebus, bandydama juos priešpriešinti žmogaus raumenims. Tačiau aš greitai supratau, kad šis priėjimas turės keletą nepageidaujamų efektų: pirma, kūnas atrodys pernelyg fantastiškai, praktiškai kaip Kiborgo kostiumas, o antra, jie atrodys taip, tarsi nuo jų būtų nulupta oda. Tai buvo bjauru. Šis koncepcija atskleidė tai, kad teks keisti evoliucijos taisykles tam, kad Silvari anatomija būtų sukurta patraukliai.

Idėja: Ji atsiranda su bet kokiu kitu vardu

Buvo nuspręsta sukurti anatomijos iliuziją. Figūra buvo suformuota iš žmogiškosios, ir padengta lapais, o labiau panėšėjo į lapus, išaugusius pagal žmogaus kūno formą. Šis pojūtis susidarė dėl konkrečių ūglio taškų. Pirmasis ūglio taškas yra ant juosmens, ten, kur galėtų augti uodega. Grakštūs lapai auga iš pagrindinio stiebo, apsivyniodami aplink kūną ir imituodami raumenis. Aš panaudojau stiebus ir plačius lapus, norėdama suformuoti plaštakos sausgysles ir dilbių bei rankų riešų raumenis. Daugybė lapų išėjo iš pečių ir suformavo piltuvo formos „raumenis“. Mokslinė anatomija pasirodė esanti šiurpi, tačiau fantastinė „sodo“ anatomija buvo kaip tik tai, ko reikia.

Pati įdomiausia dizaino dalis buvo struktūros suskirstymas ir tolimesnis iliuzijos stiprinimas. Veidai, iš esmės, leido panaudoti daugiau kūrybos, ir aš panorėjau sužinoti, kaip toli aš galiu nueiti su jų dizainu, iki tol, kol jie pernelyg nutols nuo grožio supratimo. Idealu, kad Silvari rasė visada turi platų spektrą grožio tipų – nuo artimų žmogui, iki „mielų būtybių“, tačiau yra taškų, už kurių jie tiesiog daugiau nebepanašūs į personažus

Silvari turi unikalią anatomijos laisvę. Jeigu jūs pabandysite padaryti Silvari iš žmogaus-aktoriaus, tai kosmetikos ir protezų pagalba jūs, tikėtina, pasieksite neblogų rezultatų. Tačiau po makiažu išliks barjeras – žmogaus skeletas. Silvari neapsiriboja „žmogaus“ formos kaukole. Jūs galite sukurti žandikaulio formą vynuogienojo pagalba, arba sukurti veido iliuziją dviejų žievės gabalėlių pagalba. Antakiais gali būti paprastas lapų kuokštelis, tiesiog sudėliotas taip, kad primintų antakių formą, tarsi drugelio kamufliažas. Pridėkite prie viso šito daugybę augalų rūšių, ir jūs turėsite didžiulį kiekį variantų.

Drabužiai visiems gyvenimo atvejams

Kadangi Silvario kūnas tiek daug priklauso nuo anatomijos, aš neradau priežasčių nepakeisti jų drabužių. Augalinio kostiumo ypatybių paaiškinimas tapo nelengvu uždaviniu, kadangi žmonėms būdingos giliai įsišakniję asociacijos. Štai esmė … apačioje esančiame paveikslėlyje jūs matote paprastą suknelę, papildytą diržu ir vėriniu. Jeigu jūs paprašytumėte atsitiktinio žmogaus perdaryti šią suknelę į augalinį kostiumą, jis, ko gero, pakeis vėrinio grandinėlę į vynuogienojų ir paplatins suknelę, kad ji daugiau primintų savo forma lapą ir atitiktų jį pagal tekstūrą. Tačiau tai bus kostiumas su augalo tekstūra, bet ne gamtinis drabužis.

Kad galėtumėte pilnai aprašyti drabužio anatomiją, jūs turite leisti jam išaugti taip, tarsi tai būtų gamtoje. Visi augalai turi ūglio tašką, iš kur prašmatniai išauga lapai. Kad suknelė priartėtų prie šios filosofijos, aš turėjau paimti vieną pagrindinį ūglio tašką ir „ištraukti“ suknelės dalis iš ten.  Vėrinys irgi gali būti paverstas gamtiniu variantu, tačiau, vietoje to, kad jis būtų „nupjautas“ ir apsuktas apie kaklą, aš daviau jam ūglio tašką, iš kur jis delikačiai apsivynioja aplinkui kaklą.

Mes turime keletą senų šarvų rinkinių, kuriems mes pritaikome naują dizainą, ir tai bus padaryta, pridedant stiebų ir ūglio taškų ten, kur tik įmanoma. Trumpai tariant, šio dizaino filosofija tokia – laikytis gamtos taisyklių.

Kiekviena rožė turi savą spyglį

Tiems, kas nori šiek tiek grubesnio personažo – nesirūpinkite, aš išauginau dizainą taip pat ir jums! Buvo daug ginčytasi dėl to, ar verta pridėti sezoniškumo į Silvari istoriją. Mes nusprendėme, kad nenorime niekam primetinėti savo estetikos, taigi, palikome laisvą pasirinkimą. Šiuo momentu aš susirūpinusi dėl to, kad visi turėtų ir vasarinius, ir žieminius kūnų šablonus. Vasarinis šablonas, kaip jūs jau esate matę, labai prašmatnus, su dideliu lapų ir rūšių, sudarančių anatomiją,  skaičiumi. Tačiau kaip dėl žievės tekstūros ir aštrių kampų? Šiems tikslams mes turėsime prieinamus žieminius šablonus, ant kurių jūs pamatysite gervuoges, sausus lapus, medžių žievę ir šaknis.

O kaip dėl pavasario ir rudens? Na, iš tikrųjų, jei jūs nuspalvinsite vasarinį šabloną gelsvai-žalia, oranžine ir ruda spalva, jūs galėsite atidaryti ir kitus du sezonus. Žieminis šablonas gali atrodyti kaip medis be lapų, jei jį dar papildysime atitinkamais aksesuarais.

Pirmyn, Sodo keliu.

Mums tobulėjant, Silvari dizaine atsiras daugiau naujų formų ir detalių. Aš susiplanavau naujus veidus ir dar daugiau šukuosenų su gėlėmis ir šakomis. Silvari vyrai ir moterys gaus pilną ausų rinkinį, ir, galimas daiktas, kažkokius piešinius iš lapų, kuriuos bus galima panaudoti kaip tatuiruotes kartu su bioliuminescencinėmis žymėmis.

Aš sudėjau daug aistros ir jėgų į šios rasės išvystymą, ir daug žmonių įdėjo savo jėgas ir savo talentą, kad jiems būtų suteikta gyvybė. Nes prisikapstėme iki pačių Silvari kultūrinių šaknų ir sukūrėme juos naujoje šviesoje, augančius iš savo rasinės priklausomybės sėklų. Kai kas manė, kad mes išprotėjome – perdaryti rasę paskutinėje jų sukūrimo stadijoje, bet mes turėjome pakankamai atkaklumo, kad galėtume laikytis savo idealų ir leisti jiems sužydėti. O dabar leiskite man palikti jus turint viltį, kad jūs taip pat džiaugiatės naująja Silvari rase, kaip ir aš!