Kai žaidėjas pasirenka personažą, profesiją ir vardą, pirmas dalykas, kurį jie pamatys Guild Wars 2 žaidime, tai intro kinematika.

Daugumas iš jūsų pagalvojo „Video? Praleisti! Praleisti! Kurgi žaidimas?“ Palaukite! Šis nuostabus startinis intro sukurtas ne šiaip sau — jis pasakoja apie istoriją rasės, kurią pasirinkote, ir paruošia dirvą didžiajai dramai, tai kas tuoj pat sprogs. Be to, pradiniai intro leidžia jums pamatyti jūsų pasirinktą asmenybę ir personažo istoriją. Tai kūrėme dėl jūsų!

Guild Wars 2 panašus į epinį interaktyvų fantazijų romaną, kuriame pagrindinis yra jūsų personažas, o kinematika veikia kaip prologas. Kad jūs pajustumėte, kas laukia jūsų personažo po poros dienų, mes parodysime jums 5 keistus intro siužetus, kurie atskleidžia Guild Wars 2 siužeto liniją.

Tai nepilni intro siužetai, kuriuos jūs pamatysite po to, kai sukursite personažą –  mes parodysime jums tik pirmąją siužeto pusę, kuri jus panardina į rasės istoriją. Pažiūrėkime startinius intro siužetus, kurie žinomi daugumai žmonių, kurie jau lošė praeituose beta savaitgaliuose — intro apie žmones, nornus ir charr‘us.

Žmonės

Kurdami šį antro, mes norėjome sukurti kelis raktinius momentus: Žmonės kažkada buvo dominuojanti rasė Tyrijoje, jų karalystės paplito po visą pasaulį, bet dabar jie smarkiai nusmuko. Bet, nežiūrit į šiuos tamsiuosius laikus, jiems dar liko tikėjimas. Vizualiai mes norėjome parodyti vaizdą apie Divinity `s Reach ir didelės Krita nacijos likučius.

Antra dalis priklauso nuo to, ką žaidėjas pasirinks iš socialios profesijos, kas jūsų personažas — dvarininkas, darbštus valstietis arba visiškai iš gatvės. Judančios dalys kiekvieno pasirinkimo metu yra skirtingos, o stilius yra sukurtas taip, kad persiduotų nuotaika ir duotų jums malonų personažo jausmą.

Norn‘ai

Taip norn‘ai — pati nežinomiausia rasė, mes norėjome tiksliai parodyti jų vietą Tyrijoje. Jie — keliautojų rasė, nelaimių išstumta į pietus, bet kovojanti už kiekvieną colį. Norn‘ai, tai rasė, kuri labai mėgsta nuotykius ir labiau už viską vertina šlovę. Mes norėjome parodyti sniegynus, didvyriškumą ir gilią dvasinę būseną.

Antra kinematikos įvado dalis iliustruoja žaidėjo istoriją, jo požiūrį į gyvenimą, ir tai, su kokia Gamtos dvasia — Meška, Varnu, Sniego Leopardu arba Vilku, jie jaučia suaugimą.

Charr‘ai

Tie, kurie žaidė originalią Guild Wars versiją, iš karto atpažįsta šią laukinių rasę, nepermaldaujamus žmonijos priešus, ir tokie žaidėjai turi tam tikrų lūkesčių. Mes norime išpildyti jūsų lūkesčius, nors tai tas pats, kaip ir su žmonėmis –  mes turime parodyti, kas yra Charr‘as Tyrijoje dabar, praėjus 250 metų po visų įvykių, kurie vyko originaliame Guild Wars žaidime.

Charr‘ai, nuožmūs, karingi ir bekompromisiai. Tačiau koks yra jų požiūris į istoriją – dar reikės papasakoti, o suprati jų požiūrį į istoriją žaidime Guild Wars 2 labai svarbu. Dabar jie ne tik „blogi vaikinukai“, jie turi pretekstą pykti ir susigrąžinti žemes, kažkada atimtas žmonių iš jų. Pagrindinis Charr‘ų gyvenimo aspektas yra jų pasirinktas legionas — jų pasiruošimas kovoti, kultūra ir gyvenimo būdas, visa tai išteka iš legiono, kuriam jie išaugo. Tokiu būdu, startinis Charr‘ų intro prasideda taip, kad paaiškintų skirtumus apie jų legionus.

Mes papasakosime apie kitų dviejų likusių rasių startinius intro  sekančiame straipsnyje. Sekite naujienas.

Eiti prie įrankių juostos