Sveiki visi, tai žaidimo-dizaineris Stivas Hvanas su tam tikra informacija apie Aetherblades, mūsų Tyrijos Dangaus Piratus, kuriuos jūs pamatysite kitame relize.
Šiuo metu apie Aetherblades yra žinoma nedaug, nes jie visiškai neseniai atsirado Lion’s Arch.
Dragon Bash buvo pačiame įkarštyje Lion’s Arch, miestiečiai džiaugsmingai daužė pinjatus, mėgavosi saldainiais Zhaitaffy ir leido fejerverkus. Visi jautė malonumą festivalyje, kol neatsitiko tragedija iškamšos deginimo ceremonijoje. Po to, kai netikra iškamša išleido slaptos energijos impulsą, iš dangaus nusileido Aetherblades, lydimi Golemų Inquest, jie užpuolė tarybą ir nužudė vieną jos narį. Jei ne narsieji herojai, suteikę pagalbą Lionguard, būtų žuvę dar daugiau tarybos narių. Bet būkite atsargūs: Aetherblades dar tik pradėjo skverbtis į Tyriją.
Iš skaidraus Eterio
Kai Gyvosios Istorijos komanda birželio mėnesį buvo suformuota, mums reikėjo sukurti piratų ir asuros Tyrėjų (Inquest) aljansą, kuris galėtų sutrukdyti Dragon Bash Lion’s Arch ir paleisti įvykių grandinėlę, kuri visiems laikams pakeistų Kapitonų Tarybą.
Aš juokais pavadinau šį naują aljansą “Pin-Quest” (Pirates+Inquest), kol komanda nesugalvojo normalaus pavadinimo. ArenaNet mes naudojame daug vidinių pavadinimų, leidžiančių apibūdinti, kokia tai frakcija, kaip jie atrodo, kokius gebėjimus naudoja. Pavyzdžiui, “Fledge” (Flame Legion+Dredge) buvo laikinas Ugnies Legiono ir Dredžų pavadinimas, kuris vėliau buvo pervadintas į Išlydytą aljansą (Molten Alliance).
Ką gi, piratai Tyrijoje nėra retenybė. Jau yra keletas nusistovėjusių piratų frakcijų Guild Wars 2, pavyzdžiui — Covington’s Pirates Bloodtide Coast arba triguba grėsmė iš piratų komandų Slade, Jackdaw ir Wiley Gendarran Fields. Turint omenyje, kad daugelis žaidėjų jau kovėsi su piratais, kaip mums reikėtų sukurti mūsų piratų tipišką išvaizdą ir elgesį?
Stimpank + oro laivai + žaibai
Iš pradžių mums reikia apgalvoti unikalią piratų estetiką. Mes apsistosime ties stimpank stiliaus sukurtais šarvais.
Toliau — visi teisingi piratai turi laivus: Ilgasis Džonas Silveris, Džekas Žvirblis, Kapitonas Harlokas … juos turi turėti ir mūsų klano piratai.
Tačiau skirtingai nuo tradicinių jūros plėšikų, Aetherblades nusileidžia iš dangaus, ir jiems reikalinga atitinkama transporto rūšis. Mes išsiaiškinome, kad mūsų dangaus piratai, būdami nusikaltėliais iš prigimties, pavogė savo transportą iš Pact, kurie turi savo oro laivų laivyną.
Tačiau oro piratai iš tikrųjų turi būti kitokie, ne tik pagal išorę, bet ir pagal žaidimo stilių. Jie sudarė sąjungą su Inquest, nesąžininga asurų organizacija, kurių tyrinėjimai yra be jokių moralinių apribojimų. Ir asurų alchemija natūraliai galėjo sudaryti simbiozę su dangaus piratų stimpankiniu stiliumi. Ir mes pridėjome Aetherblades žaibus: jie nusileidžia desantu trenkiant žaibui, o jų gebėjimų, spąstų ir ginklų efektai puikiai pagerinti žaibais.
Na, ir pagaliau, mums buvo reikalingas geras pavadinimas, kuris atspindėtų tai, kad piratai ir Inquest veikia kartu. Mes išrinkome pavadinimą, pasiūlytą mūsų scenaristo Džono Riano (John Ryan): the Aetherblades (pažodžiui — Eterio Ašmenys).
Žodis “aether” (eteris) priskiriamas orui ir magijai, o žodis “blades” (ašmenys) padeda perteikti narsiąją piratų prigimtį. Trumpi vardai yra geri, nes juos lengviau įsiminti, ir jie leidžia sukurti atpažįstamą priešdėlį prie įvairių priešų tipų, pavyzdžiui: Aetherblade Strikers, Aetherblade Thugs ir Aetherblade Swashbucklers.
Plėšikų galerija
Visų Gyvosios Istorijos relizų kūrimo procesas pas mus yra iteratyvus ir bendras. Kuo anksčiau mes galėsime įdiegti kontentą į žaidimą, tuo daugiau laiko turėsime mūsų bendradarbių ir alfa-testuotojų atsiliepimų apdorojimui. Dar iki tol, kai stimpank stiliaus šarvai buvo įdėti į žaidimą, ir iki tol, kai buvo pabaigtas kurti istorijos požemio žemėlapis, dizaineris Elija Miler (Elijah Miller) sukūrė testinį žemėlapį, kuriame mes galėjome kautis su Aetherblades, išbandyti jų gebėjimus, keisti jų efektus, o taip pat derinti išankstinius sunkumus.
Mes norėjome sukurti armiją, kurioje būtų reikšmingi visi vaidmenys, visi gebėjimai ir būsenos. Štai Aetherblade armija, su kuria jūs susidursite. Turėkite omenyje, kad veteranai turi gebėjimų, neaprašytų čia …
Aetherblade Thug
Šis lėtokas karys gali atimti judėjimo galimybę ir išversti iš kojų oponentus.
Aetherblade Thumper
Šis piratas turi trijų smūgių kombo ir skydą nuo sprogmenų.
Aetherblade Swashbuckler
Šis piratas sukelia kraujavimą ir šlubavimą, o taip pat mėto kinžalus į priešininkus, kurių negali pasiekti su rapyra.
Aetherblade Taskmaster
Savo greičio trūkumą šie priešininkai šimteriopai kompensuoja, uždėdami būsenas.
Aetherblade Striker
Šis magas gali atakuoti žaibais ir sukurti stulbinančią aurą.
Aetherblade Grenadier
Kaip suprantama iš vardo, šis piratas mėto granatas, kurios pridaro žalos visame plote.
Pasitikite karininkus!
Tie iš jūsų, kurie surizikuos leistis į Aetherblade Retreat požemį, suras ten naujus bosus, ir kiekvienas turės savo sudėtingą mechaniką. Žaidėjų grupės susitiks su asurų inžinieriumi ir jo besisukančiomis elektrinėmis sienomis, pirmuoju padėjėju, nešančiu ant nugaros patranką ir viską aplink palaistančiu sviediniais, ir, pagaliau, su kapitonu, kuris nepriekaištingai valdo rapyrą ir šokiruojančiai gerai šaudo. Aš nenoriu atskleisti pernelyg daug smulkmenų, kadangi jums teks jas surasti savarankiškai.
Inspektorei Kiel prireiks jūsų gebėjimo ir ryžto, kad galėtų padaryti galą Aetherblade grėsmei. Taigi, pirmyn, kaukitės už Lion’s Arch, ir įrodykite Aetherblades, kad jie gali pabėgti, bet negalės pasislėpti. Pasimatysime žaidime!