Kovo 10 dieną, Guild Wars 2 atsiras vaizdas nuo pirmo asmens ir kiti kameros pagerinimai. Ready Up laiku šį penktadienį, Džošas (Josh), kartu su geimplėjaus programuotoju Brandenu Dži (Branden Gee) parodys jums naujus pakeitimus kameroje, kurie galės praplėsti jūsų horizontus Guild Wars 2. Dabar jūs gausite papildomas kameros valdymo opcijas — kolizijų apibrėžimą, vaizdą nuo pirmo asmens, matymo lauko valdymą, horizontalų ir vertikalų kameros pozicionavimą ir dar daugiau!
Vaizdas nuo pirmo asmens
Jokių naudojimosi apribojimų, jūs galėsite naudotis ja, kur panorėsite — PvE, sPvP, arba WvW. Bet, galimas daiktas, naudingiausia ji bus šokinėjančių kvestų ir gražių skrišnotų mėgėjams.
Matymo lauko slaideris (FoV)
Jis tiesiog padės jums nustatyti jūsų matymo lauką – kiek objektų jūs matote ekrane vienu metu.
Kameros pozicionavimo slaideriai
Atsiras vertikalaus pozicionavimo slaideriai, ir tai leis jums dar laisviau valdyti kamerą, užsidėjus ją, pavyzdžiui ant peties, kaip šuteriuose nuo trečio asmens.
Prisirišimas prie personažo aukščio
Dabar kamera bus pririšta prie personažo galvos, dėl ko skirtingos rasės turės skirtingą požiūrį į šį žaidimą. Dar daugiau, tai leis jums paprasčiau atsilošti savo personažą, jeigu jūs mėgstate RP — pavyzdžiui, nornai jausis aukštesniais už asuras. Kadangi tai galėjo sukelti tam tikrų sunkumų pereinant šokinėjančius kvestus, įdėta nauja opcija, kurios dėka jūs galite patys pastatyti kamerą į tam tikrą aukštį, ataskaitos tašku paėmę personažo kojas. Tuomet aukštis, į kurį jūs pastatote kamerą, nepriklauso nuo jūsų personažo ūgio.
P.S. Arena.net prisipažino, kad laiku neįdės šių patobulinimų.