Guild Wars 2: Heart of Thorns pasirengęs perkelti Guild Wars 2 istoriją į visiškai naują lygį. Iki tol, kol mes galutinai praeisime negrįžimo tašką, mes apskaičiavome, kad verta dar kartą prisiminti, kaip mes atėjome iki jo. Viskas prasidėjo nuo Skarlet…

Niekas tikrai nežino, kas buvo Skarlet Briar galvoje, kai ji paleido grąžtą Breachmaker Liūtų Arkoje, o turint omenyje jos psichiką ir tai, kad ne visos mintys jos galvoje priklausė jai, galimai, ji pati to nežinojo. Tačiau to rezultatą pamatė visi — miestas sugriautas o magijos pliūpsnis, persiritęs per visą pasaulį, prižadino Senovinį Drakoną Mordremotą Maguumos džiunglėse.

Scarlet-Lab-1

Jau Zaitano mirtis reiškė, kad kovoje už magiškus Tyrijos išteklius vienu Senoviniu Drakonu liko mažiau, o energijos pliūpsnis davė Mordremotui pranašumą, kurio dėka džiunglių drakonas greitai įgavo jėgų. Jis labai greitai ištiesė savo čiuptuvus per Sidabrines Dykras (Silverwastes) ir per linijų ir kelionės taškų tinklą iki Salmo forto ir toliau. Nesuskaičiuojama daugybė nekaltų nukentėjo ir žuvo priklausomai nuo to, kaip džiunglių drakonas išskėtė savo glėbį, tarp jų buvo ir Merdžoti Delakua sesuo – Belinda.

Labiausiai Mordremotą domino teritorijų užgrobimas. Be to, jis sugebėjo užkariauti kai kurių silvari protus, tokių kaip Aerinas (Aerin), bevardis, kuris sąmoningai atsiskyrė nuo Sapnų Sapno. Be Blyškiojo Medžio paramos ir apsaugos Mordremotas išnaudojo ir iškreipė Aerino norą prisijungti prie Zefritų, paversdamas jį į bevalį agentą, kad galėtų pavogti iš jo vieną iš pačių galingiausių ir brangiausių Zeferitų artefaktų Glinto kiaušinį. Veikiamas Mordremoto, Aerinas suorganizavo Zeferitų laivo paskendimą. Mirtinas Aerino gambitas privertė Zeferitų Pasaulio Meistrą bėgti, pasičiupus su savimi Glinto kiaušinį. Šis įvykis pastūmėjo žaidėjus į tai, kad būtų suvienytos didžiosios Tyrijos tautos ir susijungtų prieš kylančią grėsmę iš džiunglių drakono. Ir nors šis susijungimas buvo sėkmingas, jis pareikalavo didelės kainos —  bandydamas užgarantuoti charr‘ų dalyvavimą šiame renginyje, Ritlok Brimstaun išėjo į Rūkus ir negrįžo iš ten, pasiėmęs su savimi ir savo neįkainojamą kovos su drakonais patirtį.

Pasaulio viršūnių susitikimas, globalus teroras

Kai pasaulio lyderiai, pagaliau, susitiko, Mordremotas kirto smūgį. Jis pasiuntė savo čempioną, Drakono Šešėlį (Shadow of the Dragon), kuris atakavo Pasaulio viršūnių susitikimą, bandydamas nukirsdinti savo pagrindinius priešus vienu smūgiu. Žaidėjai sugebėjo sustabdyti šią katastrofą, bet su dideliais nuostoliais: Blyškusis Medis buvo sužeistas ir paniro į komos būseną. Prieš prarasdamas sąmonę Blyškusis Medis davė žaidėjams Glint kiaušinio ir auksinio miesto viziją, perspėdamas, kad kiaušinis turi būti nugabentas ten, kad apgintų jį nuo Mordremoto.

Sėklos ir Kiaušiniai

Kol žaidėjai bandė susekti Taikos Meistrą ir Glint kiaušinį, silvari Trachiorn (Trahearne) surinko kariuomenę Maguumos užpuolimui, kad sutriuškintų Mordremotą jo irštvoje. Destiny’s Edge likučiai taip pat prisijungė prie reikalo, o Keit (Caithe) lydėjo žaidėją kiaušinio paieškose. Kai žaidėjai surado Taikos Meistrą, jį puldinėjo Mordremoto minjonai. Meistras krito, o Keit bėgo su kiaušiniu į savo slaptavietę.

PoNR-Screenshot-06

Persekiodami Keit, žaidėjai sužinojo jos tamsią istoriją su Faolein (Faolain) iš Košmaro Svitos (Nightmare Court) ir atskleidė baisią paslaptį, kurią Keit sužinojo ir ilgą laiką saugojo, ir net nužudė, kad išsaugotų — tai, kad Silvari rasė yra kilusi iš paties Mordremoto. Šis atskleidimas buvo pavėluotas, kad sustabdytų oro laivyno įsiveržimo paktą, ir maršalas Trachiorn nuvedė savo armiją į pasalą ant Maguumos krašto, kur Mordremoto įtaka buvo jau tokia stipri, kad dauguma iš Silvari armijos atsigręžė prieš savo buvusius sąjungininkus. Laivynas sunaikintas, armija sumušta, ir dabar prieš drakoną liko tik žaidėjai ir keli jų ištikimi bičiuliai.

Kuo jūs galite pasitikėti?

Nors žaidėjai ir sukūrė aukštos klasės karių komandą, į kurią įeina visos rasės ir visos magijos rūšys, tai vis dar individualistų komanda su įvairiomis asmenybėmis. Mardžorė, kuri vis dar gedi ir pyksta dėl savo sesers netekties, Bracham — beprotis nornas, kuris trokšta sužinoti apie savo motinos likimą, Eiras, jie tik dabar ėmė atkurti savo santykius; asura vunderkindas Taimi, pats jauniausias komandos narys, siekiantis įrodyti, kad yra lygus su vyresniais; ir, galimai, vienas iš labiausiai neraminančių visus Kenechas (Canach), išdidus, antrąkart gimęs silvari ir kartu nusikaltėlis, siekiantis išpirkti savo audringą ir neramią praeitį. Jeigu vienas iš jų nusisuks tuo metu, kai žaidėjas bando perimti iniciatyvą ir užbaigti kovą su Mordremotu, karas su džiunglių drakonu pasibaigs dar neprasidėjęs

Panaudokite tai, ką turite, kad gautumėte tai, ko jums reikia

Paktas žlugo, išgyvenę kareiviai demoralizuoti ir atskirti. Silvari tampa džiunglių drakono minjonais, o buvę sąjungininkai nepasitiki jais, jei tik neniekina. Mordremotas sukuria šimtus minjonų, kad įtvirtintų savo pozicijas Maguumoje, prieš kirsdamas sieną ir užgrodamas aplinkinius regionus. Ir visi tradiciniai karo pranašumai dabar yra priešininko pusėje- teritorija, kiekybė ir momentas.

Pergalei prieš džiunglių drakoną reikalinga geležinė valia ir tikto lyderio aukščiausias meistriškumas: puiki strategija ir gera taktika mūšio lauke; mokėjimas sukurti efektingą karinę jėgą iš visko ir visų, kas jo galioje; gebėjimas įtraukti naujus sąjungininkus, įsisavinti naujus gebėjimus, išmokti naujos magijos ir ginti naujus resursus.

Ko dar reikės nugalėti Mordremotui ir apginti Tyrijos ateičiai? Ir kas turi visa tai, ko prisireiks? Atsakymai laukia jūsų Heart of Thorns.

Eiti prie įrankių juostos