Puslapis massively.joystiq.com gavo nedidelį interviu iš Eriko Flanumo apie pasikeitimus, kurie laukia mūsų artimiausiame beta savaitgalyje.
Mystic Forge, kurį dabar galima rasti Lion’s Arch atrodo nuostabiai. Ar tai dirbs atsitiktiniu algoritmu, ar žaidėjai turės išradinėti „receptus“, kad gautų tam tikrus daiktus?
Mystic Forge naudoja kombinacijas atsitiktinių ir ne atsitiktinių receptų. Pavyzdžiui, jeigu į kalvę aš įmesiu keturis retus kardus, aš gausiu atsitiktinai sugeneruotą kardą, kuris, galimas dalykas, bus daug geresnis už įdėtus kardus. Egzistuoja ir ypatingi daiktai, kuriuos galima gauti be jokių atsitiktinumų, tik reiks įmeti į kalvę keturis tam tikrus daiktus. Žaidėjam reikės ieškoti užuominų, paslėptų po visą pasaulį. Jos padės surasti tam tikrus daiktus tokioms kombinacijoms gauti. Kitas įdomus Mystic Forge aspektas yra toks, kad mes galime bet kada pridėti naujų receptų, taip kad po žaidimo išleidimo mes dėsime naujus receptus, kurie reikalaus daiktų kuriuos žaidėjams reiks surasti.
Mes sužinojome, kad yra pridėta nauja klavišų „pririšimo“ sistema, o taip pat atnaujintas vartotojo „iterfeisas“ (UI) , tačiau ar yra numatyta tokia galimybė ateityje vartotojui UI reguliuoti pačiam (išskyrus bendrą dydį ir mini-žemėlapio dydį), ar žaidėjams nuraminti savo norus ir pasilikti su ta minti kad jiems neteks „terliotis“ su UI nustatymais?
Nors ir neplanuojame tokios galimybes padaryti, kaip UI reguliavimas, bet mes visados žiūrėsime į galimybes pridėti elementus tam kad būtų pagerintas vartotojo „interfeisas“. Jeigu kažkokios funkcijos prašo didelis fanu skaičius, mes visąlaik tai apgalvosime – galima mes ja pridėti, ar ne.
Panašu į tai, kad Rangų sistema kuri atsirado struktūriniam PvP visiškai pakeitė Šlovės sistemą, ar ją taip pat bus galima pririšti, papildomai prie Rangų? Panašu, kad dabar, kaip yra šie du parametrai atskirti, daiktai toki kaip Šlovės Taurė bus naudojama tik dėl grynai estetinių priežasčių, ir visiškai neturės jokios reikšmės žaidėjo vietai turnyrinėje lentelėje – ar tai atidarys žaidėjams naujas galimybes?
Šlovė ir Rangai sekami kaip du atskiri parametrai. Kiekvieną kartą, gaunat Šlovės taškus, jūs gausite ir Rangų taškus. Tačiau kaip kuriais momentais, taškai bus dedami tik prie Rangų, tai yra Šlovės taškų negausite . Viena iš priežasčių šio pakeitimo buvo noras duoti žaidėjams ir Rangų ir Šlovės taškus.
Kaip PvE elementai veiks WvW rėžime – ar jie susikirs su WvW žaidimo stiliumi ar eis lygiagrečiai su juo? Ar turės įtakos WvW rėžimui? Ar galės žaidėjai skryniose surasti brėžinių, ar dar ko nors, kas leis jiems pajusti, kad jie jau pasiruošę tolimesniems mūšiams?
Mini požemiai, kuriuos mes pridėjome į centrinį žemėlapį WvW rėžime, buvo sukurta remiantis PvP specifika. Tai liečia tai, kaip atrodo apskritis, kaip dirba spąstai, ir kokius apdovanojimus jūs gausite pabaigoje. Žinoma skryniose bus brėžiniai, o taip pat ir kiti dalykai, kurie labai pravers WvW rėžime.
Tai bus pirmas kartas, kai mes pamatysime struktūrinio PvP turnyrus. Kiek darbuotojų planuoja susijungti į viena komandą, kad sunaikintų žaidėjų viltį į pergalę?
Formuojasi kelios komandos, ir tikrai žinau, kad Džonas Karpeningas ir Džonatanas Šarpas žais tikrai, taip, kad neužmirškite pasisveikinti su jais, kai susitiksite turnyre.