Sveiki, čia Jeff Grubb, esu kartu su Ree Soesbee, vienas iš „Lore and Continuity“ („kraštotyros ir tęstinumo“) dizainerių iš Guild Wars 2, tai reiškia, jog aš atsakingas už pasaulio dizaino formavimą, vidinės logikos išlaikymą bei srauto prižiūrėjimą. Kad ir kaip bebūtų, esu taip pat stipriai prisidėjęs prie „Dungeon“ („požemio“) komandos – Kevin Millard, Rob Hrouda ir Will Fairfield – istorijos kūrėjų bei Tyrios požemių formavimo dizainerių.

Kas yra tie požemiai?

Požemiai yra instancinės online zonos. Priešingai nei Tyria, kuri gali būti ištyrinėta pavienių žaidėjų, požemiai yra sukurti žaidimui jau iš anksto susiformavusioms grupėms su savo gildija ar atsitiktiniais žaidėjais. Atsižvelgiant į tai, Jūsų užduočių sistema sukurs dinaminį, nuolatos kintantį pasaulį, ir jūsų asmeninė istorija leis jums sukurti unikalią istoriją jūsų personažui, požemiai pateiks evoliucionavusią originalaus Guild Wars žaidimo patirtį: instancinės zonos tyrinėjamos su žaidėjų grupe.

Vadinant šias nuotykiu zonas „požemiais“ yra šiek tiek neteisinga, turint omeny, kad nevisos jos yra po žeme. Kad ir kaip bebūtu, kadangi požemiai Guild Wars 2 žaidime evoliucionavo iš požemių, buvusių Guild Wars: Eye of the North, pavadinimas praktiškai pasiliko toks pat. Juos sieja du pagrindiniai bruožai su pirmtakais: požemiai yra skirti grupėms, ir jie yra labai pavojingi.

Šiuo metu mes turime 8 Tyrios požemius. Jie visi skirti ne pradedantiesiems, ankstyviausi požemiai reikalauja, jog personažas būtų mažiausiai 35 lvl (lygio).

Istorija ir Tyrinėjimas

Kuriant požemius, komanda susidūrė su dviem išskirtiniais troškimais: mes norėjome papasakoti istoriją su pradžia, viduriu ir pabaiga, bet mes taip pat norėjome sukurti instancinę zoną, į kurią žaidėjai galės vis sugrįžti ir mėgautis įvairiais būdais. Pirmo modelio siužetas – varomasis, tuo tarpu kitas apima platesnį, „sandbox“ (smėlio dėžės) – pobūdžio žaidimą, ir skiriasi kaip dangus nuo žemės.

Bet mums pavyko juos sujungti.

Kiekvienas iš mūsų požemių yra suskirstytas į istoriją ir tyrinėjimo versijas. Pirmiausia reikia pereiti požemio istorijos versiją, ir, perėjus ją, tik tuomet atsirakins galimybė keliauti po tyrinėjamąją versiją. Pereinant, tyrinėjamosios požemių versijos turi keletą pasirinkimų (dažniausiai tris), kiekviena iš jų sukuria skirtingą rinkinį iššūkių bei tikslą žaidime. Todėl, sakydami jog yra 8 požemiai, mes iš tiesų turime omenyje 32 požemius, nes kiekvienas požemis turi savo istoriją, bei 3 tyrinėjamąsias versijas.

Požemio istorijos režimas pasakoja pasaką apie ikonini personažą – ankstesni legendinės nuotykių grupės nariai žinomi kaip Destiny‘s Edge – Zojja, Logan, Rytlock, Caithe, and Eir. Žaidimo pradžioje kiekvienas žaidėjas susipažins su savo rasės simboliu, jeigu esate „asura“, jūsų keliai susikirs su Zojja, jeigu esate žmogus, jūs užsitarnausite „Logan Thackeray“ pagarbą. Maždaug iki 30 lygio esate patikimas Ikoninio personažo patikėtinis, ir jūs netrukus suprasite, jog jie turi savų problemų, susijusių su jų tragiško „Destiny‘s Egde“ žlugimu.

Šių Ikoninių personažų priešistorė yra papasakota „Edge of Destiny“ novelėje, bet tikrai nėra būtina perskaityti knygą, norint suprasti šiuos personažus, bei jų atsiradimą žaidime. Kai žaidėjai kausis, keliaudami per požemius, jie kiekvienas susidurs su Ikoniečiu ir spręs pasekmes, susijusias su grupės žlugimu. Eidami per požemius, žaidėjai suvienys konfliktuojančius narius, ir tai yra mikrokosminė  metafora apie didįjį iššūkį suvienyti kartu pagrindines penkias rases kovai prieš Elder Dragons (senuosius drakonus).

Pavyzdžiui, Ascalono požemiuose, žaidėjai puls į katakombas po vaiduoklių saugomu Ascalonu. Norn (šiauriečio) rasės herojus Eir Stegalkin ieško kardo Karaliaus Adelbern‘o palaikuose. Magdaere Charr rasės tribunolas Rytlock Brimstone nori jūsų pagalbos siekiant sustabdyti Eir‘ą, kol ji nesutrikdė Ascalono dvasių. Dviese, jūs ir ikoniškasis personažas atskleisite, jog senosiose Ascalono katakombose vyksta kur kas daugiau, nei kas nors galėjo nuspėti.

Ši istorija yra pasakojama ir išspręsta istorijos režime, bet kaip gi su požemio tyrinėjama versija? Šis turinys vyksta toje pačioje zonoje, kaip ir istorijos režime, bet veiksmas vyksta po istorijoje pateiktų įvykių. Tai, kas įvyks istorijos režime, tiesiogiai paveiks ir tyrinėjimo režimo pasekmes.

Pagal jūsų veiksmus istorijos režime galinga tamsa kyla iš gelmių, esančių po požemiu. Dabar Durmand‘as Priory mėgina išsiaiškinti, kaip susitvarkyti su šia nauja problema. Jūs ir jūsų grupė pasirinks, kurį iš šių trijų metodų jūs panaudosite, siekdami susidoroti su šia grėsme. Kiekvienas iš šių trijų pasirinkimų sukurs skirtingas šio požemio versijas su naujomis zonomis, naujais iššūkiais, bei su naujomis ir sudėtingesnėmis būtybėmis.

Tai sugrąžina mus prie to, ką mes jau kalbėjome per mūsų Guild Wars 2, jog jūsų veiksmai turi pasekmes. Todėl pagal tai, kas nutinka istorijos režime, nauji iššūkiai pasirodys tyrinėjimo režime. Idėja suskaldyti požemius i dvi viena kitą papildančias dalis, išlaisvina mus ir verčia papasakoti istorijas ne vien tik susijusias su pačia zona, bet ir apie Ikoninius Herojus, bei apie tai, kaip jie vienas su kitu sąveikauja. Taigi, jūs galėsite keliauti per istorijos režimą pakartotinai, jei to norėsite.

Mes taip pat įnešėme į požemius dinaminių įvykių sistemą. Netgi istorijos ar tyrinėjimo režimuose, požemis turės papildomus (bonusinius) įvykius (eventus), kurie bus aktyvuoti žaidėjų veiksmų, vietovių ar net atsitiktinių šansų. Netgi, jeigu jūs tyrinėjate tą patį požemį ir darote tuos pačius sprendimus, jūs vistiek galėsite gauti skirtingą eigą būtent dėl šių papildomų įvykių.

Už uždangos: Požemių paslaptys

Požemių suskaldymas į istorijos bei tyrinėjimo režimus leidžia dizaineriams pritaikyti žaidimo tipus pagal žaidėjų poreikius. Istorijos požemio režime iššūkiai turėtų būti įveikiami paprastai nuotykių ieškotojų grupei. Bet, kita vertus, tyrinėjimo režime iššūkiai bus pritaikyti organizuotoms grupėms žmonių, kurie privalės koordinuoti savo atakas, judesius, siekdami išgyventi. Keldami požemiams organizuotų grupių reikalavimus, mes sukūrėme išties įspūdingas kovas su bosais, kurios reikalauja komandinio darbo, bei planavimo siekiant pergalės. Kiekviename požemyje yra šių scenarijų mūšių skaičius, ir kai kurie bosai yra išties gigantiški, tiek dydžiu, tiek ir jėga.


Kiekvienas požemis atneš jums skirtus unikalius ginklus arba šarvus.


Požemiai, žinoma, yra pasirinktinis dalykas, bet tai yra didelis džiaugsmas žaidėjams, kurie siekia iššūkių. Jie nesikirs su jūsų asmenine istorijos linija, tačiau gali papildyti ją. Kai pasieksite reikiamą lygį, jūsų personažas bus informuotas, jog požemis yra įgalintas. Kelionės po požemius neįtakos jūsų progreso kartu su jūsų asmenine istorijos linija, ir jūs galite pasiekti priešpaskutinį žingsnį istorijoje, net neįkėlę kojos į požemį. (Koks paskutinis žingsnis? Ką gi, mes nesitikime, jog jūs stosite į kovą prieš Elder Dragon visiškai vienas).

Požemiai yra nukreipti į MMO stilių, įtraukiant organizuotas grupes. Kol grupės susidurs su dinamiškai besivystančiais įvykiais, instancinio pobūdžio požemis sukurs labiau pritaikytą patirtį fiksuodamas epinį Guild Wars 2 pobūdį. Jeigu jūsų asmeninė istorija simbolizuos nuolatinį jūsų herojaus augimą, tai požemiai yra kaip epinės novelės skyriai. Ir, žinoma, yra lobis, kurį galėsite gauti iš jų.

Taip, aš pasakiau, Lobiai

Kiekvienas požemis yra su savo atskirais unikaliais šarvais ir ginklais. Šarvai, kuriuos gausite iš Ascalono požemio, skirsis nuo šarvų, gautų iš Sorrow‘s Embrace požemio, kuris bus kitoks, nei lobis, rastas Lord‘o Beetleston‘o dvare (prisiminkite, jog sakiau, kad ne visi požemiai yra po žeme). Kol mes tikimės, kad žmonės susidurs su istorijos režimu, ir norės įveikinėti tyrinėjamąsias versijas tiek daug kartų, kiek jie norės, didindami šarvų ir ginklų, galimų tame požemyje, kiekį. Taip pat tie šarvai ir ginklai yra randami būtent tame požemyje ir niekur kitur daugiau.

Ką požemiai pateikia Grupėms (ir atvirkščiai)

Mes suprantame, kad MMO žaidėjai atvyksta su skirtingais žaidimo stiliais ir interesais: PvP, PvE, gamintojai, tyrinėtojai, kraštotyros fanatikai, bendraujantys žaidėjai, retkarčiais pasijungiantys žaidėjai ir daugybė kitokių. Požemiai Guild wars 2 žaidime skirti tiems žaidėjams, kuriuos domina organizuotos grupės, bei epiniai iššūkiai. Šitie žaidėjai tikisi ne vien tik kvapą gniaužiančių iššūkių, bet ir apdovanojimų už jų sėkmes. Požemiai Guild Wars 2 žaidime atlygina jiems, bet taip pat ir tiems, kurie siekia žinoti daugiau apie Ikoninius Herojus, tiems, kurie mėgaujasi instanciniu turiniu iš Guild Wars, ir tiems, kurie nori knistis giliau į juos supantį pasaulį.

Sveiki atvyke į požemius

Vertimo autorius: Orifejus