Heron Prior apie Asura animaciją

Šios dienos blogo straipsnyje Heron Prior pasakojo apie darbą su asura animacija. Darbo procese su šia rase animatoriai susidūrė su keletu problemų. Svarbiausia iš jų – ūgis. Asura labai maži, bet jie turi judėti tokiu pačiu greičiu, kaip ir kitos rasės. Be to,
kadangi Guild Wars 2 rasės neturi profesijų apribojimo, asura artimiausiame mūšyje turėjo atrodyti natūraliai. Šią problemą išsprendėme paprastai ir prabangiai – asura tapo panašūs į mažus akrobatus, kuriems nė motais gravitacija. Jie šokinėja, atlieka sudėtingus kūlvirsčius ore ir beveik realistiškai išsisuka nuo smūgių, o bėgdami kojomis pasiekia žemę tik 1-2 kadruose, kas leidžia jiems judėti tuo pačiu greičiu, kaip ir kitų rasių atstovams.

Анимация АсураAsura tikrai išėjo išoriškai patrauklūs. Jų judesiai juokingi, emocijos originalios ir žaismingos. Juk, „jeigu asura save priima rimtai, tai nereiškia, kad ir kitos rasės turi juos priimti taip“. Rezultate gavosi akrobatiška, bet kartu ir nerangi rasė, kas iš pradžių skamba kvailokai, bet atrodo labai neblogai.

Pasižiūrėkite nedidelį video įrašą su smulkia asurų animacija mūšyje:

Parašykite komentarą