Anksčiau mes daug kalbėjome apie tai, kad kuriame Guild Wars 2, turėdami tikslą išvengti bendros daugelio MMO problemos — nuobodaus ir pasikartojančio kontento, reikalingo tik tam, kad būtų pasiektas kažkoks nedidelis įdomus gabalėlis. Mes norėjome, kad žaidime Guild Wars 2 visas žaidimo patyrimas suteiktų žaidėjams malonumo, nepriklausomai nuo to, kiek laiko jie gali skirti žaidimui.

Kai mes kūrėme Guild Wars 2 žaidimo pabaigos koncepciją, mes kūrėme ją tokiu pačiu stiliumi. Mes nenorime, kad žaidimo pabaiga taptų kažkuo tokiu, ką jūs galite pajusti tik po šimtų žaidimo valandų. Mes norėjome, kad tai taptų kažkuo, ką žaidėjai galėtų jausti kiekviename žingsnyje, visame Tyrijos pasaulyje, todėl mes įvedėme tai, ką jūs esate pripratę vadinti žaidimo pabaiga kiekviename lygyje ir kiekviena proga.

Pradedant jau nuo paties įvado į žaidimą, mes suorganizuojame žaidėjų susidūrimą su bosais (po vieną kiekvienai rasei), kad sukeltume jų apetitą ir leistume suprasti, kokie bosai jų laukia ateityje. Mes norėjome parodyti žaidėjams, kad tai tik pati pradžia. Mes norėjome, kad patyrimas, kurį žaidėjai gauna žaidimo metu, taptų nuotykiu, kuriame jie dalyvauja su savo personažu. Taptų tuo, ką jie prisimins.

Žinoma, kai jūsų personažas pasiekia maksimalų lygį, mes sukuriame naujų įdomių būdų mesti jums iššūkį kaip žaidėjui, tačiau kartu mes nenorime versti jus įsisavinti visiškai naujas žaidimo variacijas.

Žaidime Guild Wars 2 mūsų tikslas buvo ir toliau remtis tuo, ką parodėme jums anksčiau, kartu surandant naujų įdomių būdų pritraukti jus kaip žaidėją, nepriklausomai nuo jūsų lygio. Kiekviena nauja patirtis, naujas požemis ir naujas bosas, tai mūsų šansas padidinti sudėtingumą arba parodyti jums naują įdomų jūsų profesijos aspektą, ir tai, ką jūs galite padaryti, suvieniję savo ir kitų žaidėjų jėgas. Guild Wars 2 – tai žaidimas apie sąjungą su draugais ir atsitiktiniais keliautojais dėl kilnių pasaulio tikslų, kuriame valdo neapibrėžtumas ir iššūkis.

Tiems, kas mėgsta struktūrizuotą ir sudėtingą kontentą, mes sukūrėme tyrinėjimo režimą aštuoniuose mūsų požemiuose. Tyrinėjimų režime yra mažiausiai trys keliai, kuriais gali eiti žaidėjai, ir kiekvienas iš šių kelių – tai pasinėrimas į sudėtingą kontentą, kurį mes sukūrėme tam, kad būtų galima išeiti iš komandinio darbo ir komunikacijos ribų.

Tiems, kas mėgsta masinius susidūrimus su dideliu žaidėjų skaičiumi, mes sukūrėme milžiniškus bosus, išmėtytus po visą pasaulį. Šie didieji įvykiai paprastai įvyksta meta-įvykių grandinėlių gale ir apdovanoja  žaidėjus  sudėtingais mūšiais ir lobių skrynia už jų nuopelnus.

Tačiau žaidimo pabaigos supratimas neapsiriboja keletu užduočių ir monstrų. Egzistuoja skirtingi keliai ir kontentas įvairiems žaidėjų tipams. Tiems, kas mėgsta kraftą, mes įdėjome legendinį ginklą, kuriame naudojamos retos medžiagos, gaunamos įvairiais būdais. Šį ginklą galima sukurti, pasinaudojus Mistine Kalve. Finaliniu apdovanojimu šio kelio pabaigoje taps ginklas su unikalia išvaizda ir specialiaisiais efektais, leidžiančiais jums išsiskirti iš bet kokios minios.

Tyrinėtojams mes įdėjome „pasaulio užbaigimo“ idėją, kuri apima visų apžvalgos taškų, intereso taškų, teleportų ir skilpointų atidarymą kiekviename žemėlapyje. Kiekvieno žemėlapio atidarymas jums bus įdomus lygio reguliavimo sistemos dėka, kas leidžia aukšto lygio žaidėjams išvengti pernelyg didelio lengvumo  žemo lygio žemėlapiuose. Aišku, žemo lygio lokacijose jūs vis tik būsite stipresni, nes turėsite daugiau gebėjimų, treitų ir geresnę aprangą, bet lygio reguliavimo sistema garantuoja, kad mūšiai su monstrais bus ir toliau įdomūs.

Turint omenyje išsišakojusią asmeninę istoriją ir didelį kiekį įvairių istorijų, prieinamų įvairioms rasėms, Guild Wars 2 suteikia didelę galimybę sužaisti vėl ir vėl tiems, kas nori ištirti Tyrijos pasaulį kitu rakursu, arba patirti naujų istorijų.

Kai žaidėjai pasiekia 80 lygį, dinaminiai įvykiai tampa galingesni, mūšiai vaizdingesni, o aplinkybės sudėtingesnės. Visose aukšto lygio žemėlapių Ogg žemėse vyksta didžiuliai mūšiai prieš Zaitano jėgas – epinis karas su besikeičiančiomis būsenomis ir frontais.

Kaip jūs matote, mes praplėtėme žaidimo pabaigos idėją už tradicinio modelio ribų ir įdėjome jį į visus žaidimo lygius, kartu įnešdami įvairovės, leidžiančios sudominti įvairių tipų žaidėjus.

Guild Wars 2 paleidimas — tai tik pradžia. Kai žaidimas jau yra žaidėjų rankose, mes galime sutelkti dėmesį į naujų įvykių, požemių, bosų, apdovanojimų ir tyrinėjimo vietų papildymą. Mūsų kelionė tik prasideda, ir aš tikiuosi pamatyti jus žaidime.