Grawl - Guild Wars 2

Iš visų Tyrijos rasių, į beždžiones panašūs grawl‘ai (grawl) labiausiai neįvertinta rasė. Dvikojų rasė, apaugusi kailiais, kurie moka kalbėti, ir naudoja įrankius ir ginklus. Jie net turi tam tikrų drabužių rūšį, tačiau jiems trūksta daugumoje išsivysčiusios visuomenės požymių. Jie įsirengę savo namus urvuose civilizacijos pabaigoje pačiam pasaulio krašte, ir labiausiai išsivysčiusių kultūrų rasės , šia rasę laiko žemesne už save įžvelgdami joje banditus. Tačiau, nors daugelis Grawl‘ų iš tiesų imasi  banditizmo, daugumas jų tiesiog nori būti palikti ramybėje.

Biologija ir visuomenė

„Mes ramūs, mes kuklūs. Mes stebime ir laukiame, kol kiti suklys“
Tradiciniai Grawl‘ų pasisakymas

Grawl‘ai, humanoidai, beždžionžmogiai, šiek tiek aukštesni už žmogų. Jie apaugę plaukais įvairių atspalvių dažniausiai dominuoja pilka spalva. Kadangi jų veidai ir stovėjimo pozos labai panašios į beždžiones , Charr‘ų mokslininkai nusprendė, kad Grawl‘ai yra atbukusi ir ištuštėjusi žmogaus parodija, arba, kad žmonės Grawl‘us iškelia į naują etapą į savo dievus.

Steppe Grawl Fighter - Grawls Karys

Žmonių mokslininkai , savo ruožtu, visus panašumus suristus su Grawl‘ais sutapatina su Charr‘ais, vaikščiojamas ant galų pirštų, masyvus kūnas tai tikrai Charr giminystės požymiai. Tačiau, skirtingai nei Charr‘ai, Grawl‘ai vaikščioja vertikaliai, o tai verčia juos įgauti dideli pranašumą, kad pamatyti daug daugiau iš viršaus, o jų ypatingą eisena suteikia pranašumą vaikštant jiems uolėtais paviršiais.

Grawl‘ai gyvena mažomis gentimis, susidedančios iš kelių šeimų, paprastai pagal vieno ar daugiau šamanų kontrole. Šie šamanai yra atsakingi už dvasinį ir kasdieninį gyvenimą jų šeimose. Jie turi stebuklingų galių, kurios padeda apsaugoti savo pulką ir įvykdyti jų dievų valią.

Grawl‘ai paprastai yra medžiotojai-rinkėjai, nors jie neretai remiasi šiukšlių surinkimu. Jie neužsiima žemdirbyste ir nedirba jokių žemės darbų, ir nors pas juos gali aptikti gyvūnų, jų prijaukinimu taip pat jie neužsiima. Jie neturi architektūros, jie naudoja natūralius urvus, kaip namus. Šiuos urvus jie papuošia įvairiais piešiniais, medžio gabaliukais, o taip pat visokiais stiklainiais karoliukais bei kitom šiukšlėmis kurias surenka.

Apranga ir įranga

Grawl‘ai sugeba apdirbti odą ir gali kurti primityvios geležies ginklus ir įrankius. Nors jie jaučiasi ir komfortiškai ne karo metu apsidengę trumpais skurliais, bet į kara žengia su sunkiais odiniais šarvais ir gaubtais. Kaip tarnybos simboliu, šamanai Grawl‘ai pasipuošia retų paukščių plunksnomis savo galvos apdangalus, trofėjai, priešų kaulai taip pat naudojami šamanų įvaizdžiui kurti.

Grawl‘ų ginklai, paprastai tai būna prastai padarytos kopijas, ginklų, naudojamų Norn‘ų, Žmonių ir Charr‘ų. Jie naudoja kirvius iš  tamsaus metalo, nukaldintus ant paprasto  laužo, gamina ir lankus kad galėtu numušti priešą ar grobį per atstumą. Grawl‘ai  dažnai naudoja ginklus ir įrangą pavogtą iš kitų rasių, dažnai  juos perdaro savo reikmėms.

Istorijaя

„Ugnis sušildo, bet ir nudegina. Dievai apsaugo mus, bet kartais ir sunaikina. Mes žudome … arba nužudys mus. Šiuo pasakymu mes baigiam pamoką. „
– Krippus Grawl‘ų plėšikas

Grawl‘ai – Tyrijos vietiniai šakniniai gyventojai o ypač Ascelone. Anksčiausiai kada jie sutinkami, tai senuose Charr‘ų kariniuose rankraščiuose, kurie buvo sukurti prieš tai kaip žmonės atvyko į šias žemes. Šiose kronikose, Charr‘ai visada vaizduojama nugalėtojais, o nugalėti grawl‘ai dideliu vežimu vežė Charr‘ų Vadus namo. Charr‘ai privertė Grawl‘us pasitraukti iš šių žemių ir persikelti gyventi į kalnus kur prastos gyvenimo sąlygos.

Grawl‘ai išgyveno dėka plėšikų, kurie viešpatavo Ascelono žemėse. Kai Carr‘ai grįžo ir Degantis Legionas tapo valdžia, jie sėkmingai įdarbino (bet dažniausiai tiesiog pavergė) daug vietos Grawl‘ų į policiją. Grawl‘ai parodė didelį nepaklusnumą, ko pasėkoje pašalinti iš policijos gretų, jie buvo daugiausia naudojami kaip skautai.

Nuo Ascalono užkariavimo laikų, Grawl‘ai sugrįžo į savo apgailėtinus urvus pačiam civilizacijos pakraštį. Niekas nebuvo suinteresuota, turėti reikalų su Grawl‘ais, kuriems trūksta pagarbos asmeniniam turtui, o taip pat nepatikimas elgesys, daro bendradarbiavimą su jais sunku ir sudėtingą. Atstovai iš daugelio rasių žvelgė į Grawl‘us, kaip į potencialius sąjungininkus ar pigią darbo jėgą. Bet jie visi buvo nusivylęs rezultatais.

Šiandien Grawl‘ai, gyvena kaip ir prieš šimtus metų – prietaringas urvas gyvenimui, kurių vienintelis susidomėjimą išoriniu pasauliu sudaro nužudyti tuos, kurie klajoja jų teritorija ar įžeidinėja jų dievus.

Tikėjimo Klausimai

esu vienas iš tikinčiųjų. Jūs klystate savo įsitikinimais. Jie visi yra bedieviai eretikai.“
– Tokalok Grawl‘ų šamanasв

Grawl‘us sujungia dievas, bet taip pat juos ir išskiria. Jie yra giliai religingos būtybės-šamanai, bet jų specifinę sąvoką animizmas tai sukurti keletą vietinių grupuočių, kurios yra labai priešingos viena kitai.

Trumpai tariant – Grawl‘ai mano, kad ypač svarbios vietos, žmonės ir objektai alsuoja didele dvasine galia. Tai skiriasi nuo animistinių įsitikinimų kuriuos turi Norn‘ai, kurie tiki, kad Laukinės Gamtos Dvasios yra visi jos vaikai (pavyzdžiui, Spirit Bear yra visi lokiai). Animizmo versiją Grawl‘ai prisipažįsta, kad visi fiziniai dalykai yra dvasios, ir kad yra ypač stiprių ar neįprastų būtybių ir objektų galinčių laikyti savyje dvasią, kurie gali daryti stebuklus, ir todėl tai yra verta garbinimui (pavyzdžiui, – štai ši meška visų pirma labai yra stipri – mes turime pagarbinti ją). Didindami objekto ar daikto jėgą, Grawl‘ai tikisi tos dideles jėgos apsaugos.

Grawl Worship Eye Blaster

Kaip rezultatas, kaip taisyklė, Grawl‘ai garbina daug dalykų, pradedant nuo natūralios funkcijos, baigiant galinga būtybe. Viena gentis Grawl‘ų gali pasiaukoti dėl neįprastas uolas, kuri panaši į Grawl‘o veidą (paveiksliukas uola su veidu) ir kiti gali tuo pačiu metu garbinti didžiulės pelkės pabaisą ir jai atnešti paaukoti keliautojus kad išgelbėtų save. Gilus ir nuoširdus jų garbinimas, kaip taisyklė, lemia konkurenciją tarp genčių, nes kiekvienas mano, kad jo tikėjimas yra tiesa, ir visi kiti garbina netikrus dievus.

Kai kuriais atvejais, tarp Grawl‘ų gali susidaryti didelis religinis judėjimas apimantis keletą genčių regione. Per šį religinį laikotarpį, Grawl‘ai atsisako savo tradicinių įsitikinimų vardan naujo tikėjimo. Toks momentas, Grawl‘ams labiausiai pavojingas, kaip religinę įtampą tarp senų ir naujų įsitikinimų gali virsti kruvinuoju šventuoju karu, kuriame visų religijų visi Grawl‘ų naujokai yra potencialūs priešai.

Daugiau pažengusios rasės nesutinka su Grawl‘ų ksenofobija (beribis garbinimas) ir įžvelgia juokingų dalykų, kuriuos jie garbina. Žmonės ir Asura, kaip taisyklė, yra susiję su labiausiai niekinančiomis rasėmis dėl Grawl‘ų įsitikinimų, tuo tarpu Norn‘ai daugiau simpatizuoja Grawl‘ams manydami kad jie praleido pagrindini supratimą apie laukinės gamtos dvasią. Charr‘ai stengiasi juos išgydyti nuo tokiu liguistų garbinimo papročių, kad galėtų tokis kaip Ugninis legionas manipuliuoti jais. Tačiau dauguma Charr‘ų brėžia linijas tarp Growl‘ų animizmo ir žmonių religijos, ko pasėkoje tai stipriai erzina ir žmones ir Growl‘us.

Užkulisiuose

Kai Grawl‘ai iškilo į alfa versija Guild Wars Prophecies, jie buvo vadinami Trog‘ais (Trogs). Tai senasis pavadinimas išliko žinių bazės (wiki), skirta šiai temai, ir Guild Wars 2, vardai, kaip „Grawl Udolyte“ – pavadinimas, kuris įgauna daugiau prasmės, lyginant su tuo, kad iš pradžių tai skambėjo kaip „Trog Udolyte“, arba „Troglodīts“. Troglodyte, yra tradiciškai urvinis padaras, ir nors Dungeons & Dragons „Perdarė juos į smirdančius driežus, tradicinė išvaizda ir primityvus Neandertaliečių kvapas pakibo tvirtai ant Grawl‘ų.
Originaliame  Guild Wars, Grawl‘ai pirmiausia buvo normalus blogi vaikinai, ir jie nedalyvavo pagrindinėse užduotyse. Jie buvo pavergti Charr‘ų ir nuvertinti visų kitų rasių. Iš visų Guild Wars 2 rasių, Growl‘ai vis dar tvirtai įsikūrė savo praeityje. Ne visos rasės turėjo galimybę iš anksto technologiškai patobulėti per  250 metų, primityvūs Grawl‘ai buvo ir išlieka toki patys, kaip jie buvo originalioje dalyje – nežinia ar tai į gerą pusę ar blogą.

Dvasia Grawl Šamano

* Animizm (lot. anima, animus — „siela“ ir „dvasia“ atitikimai) — tikėjimas į sielos ir dvasios egzistenciją, tikėjimas kad galima prikelti visą gamtą.