Po paskutinio beta trečio savaitgalio ir streso testo, daugumas žaidėjų nusivylė žaidimo grafika, pabrėždami, kad ji tapo prastesnė, palyginus su pirmuoju beta-savaitgaliu. Prasidėjo ginčai, apie tai, kokiam pavidale žaidimas pasirodys realizacijos metu.
Savo Facebook puslapyje kūrėjai paaiškino svarbų dalyką, dėl DirectX palaikymo.
„Atsakome tiems kas klausinėjo dėl DX11 palaikymo žaidime Guild Wars 2: mūsų tikslas žaidime palaikyti aukšto kokybės žaidimo pasaulį ir laikyti jį aukštam lygyje, ir tuo pačiu metu, parūpinti priėjimą plačiai PK vartotojų auditorijai.
Sutelktas dėmesys į DX9 leidžia mus tai atlikti, taip kaip, šiandienai, daugiausiai vaizdo kortų palaiko ir naudoja šią sistemą palyginus su kortomis kurios palaiko DX11. Mes norime, kad mūsų žaidimas sužavėtų žaidimų fantus kuo įmanoma labiau.
Mes darysime DX11 palaikymą po žaidimo išleidimo.“
Galingu video kortų ir DX11 savininkams liko tik apsišarvuoti kantrybe.