Didžiulės ambicijos – Met Barrett pasakoja apie Asurų aplinką

Kai asura daro kokius nors daiktus, tai ne šiaip sau amato arba vikrumo pratimai, tai greičiau valios aktas – ambicijos, išreikštos akmenyje ir metale. Kiekvienas artefaktas turi savyje senųjų meistrų elementalinės energijos atspaudą. Tačiau jie nėra akli senųjų tradicijų šalininkai: jei kas gali būti padaryta geriau, tai bus padaryta rytoj.

Mūsų asura architektūros dizaino pagrindas daugeliu atvejų yra senovės induistų šventyklos: masyvios akmeninės kolonos, sudėtingas, meistriškas išraižymas, ir jausmas, tarsi tu esi kalno viduje. Aš turi tam tikrą potraukį architektūrinėms erdvėms, sukuriamoms masyvių formų pagalba, ir tai gerai dera su asura polinkiu įamžinti savo meistriškumą akmenyje. Be to, tai, kad jie jį padengia raižiniais, pripildo akmenis gyvybine energija, kad jie vykdytų jų valią – ar tai būtų kovinis Golemas, skleidžianti energiją piramidė, ar ore plaukiojantis padėklas su gėrimais.

Daugelis mano aplinkos konceptų prasidėdavo panašiai, kaip čia (žemiau) – dešimtimis nedidelių eskizų, padedančių paliesti šviesos, erdvės, atmosferos, masės ir t,t, santykį. Jie buvo ir skaitmeniniai ir tradiciniai, bet skaitmeniniai yra labiau tinkami perduoti šios asura Golemų gamyklos gamybos subtilybėms.

Asurs visiškai nesudėtinga sukurti viską, ko tik jie užsigeidžia, iš akmens ir energijos, todėl jų miesto infrastruktūra gausiai išpuošta ornamentais ir levituojančiais daiktais. Ornamentai – tai irgi magijos dalis, tai tam tikri įrašyti kerai, kurie visiškai pajungia objektus asura valiai. Tai panašu į tai, tarytum jie kurtų savo pasaulį iš gigantiškų magiškų kompiuterinių čipų – kiekvienas užraitymas veda link gyvenimiškos energijos. (ir nemėginkite ieškoti kažkokio šablono – čia gi menas, galų gale.)

Kai aš susipažįstu su pasauliu, kurį ruošiuosi tyrinėti, aš pradedu piešti konkretaus rekvizito dizainą. Pas mane yra daugybė rietuvių lapų su eskizais, panašių į kolonas iš asura laboratorijos (žemiau) – tai didžioji dalis to, ką aš darau. Tai ne itin gerai atrodo ant sportinių marškinėlių, tačiau tai labai svarbu.

Iš dekoratyviosios pusės asura įrankiai ir mašinos mažai kuo skiriasi nuo jų architektūros, nors turi daugiau energijos ir dinamikos.  Asura – išprotėję mokslininkai, taigi aš stengiausi įsitikinti, kad tarp jų artefaktų bus daug klasikinių archetipinių formų. Elektra labai mėgsta tokias formas, taigi aš piešiau, remdamasis tuo, ką mačiau elektros pastotėse, daugiaaukščiuose izoliatoriuose, Teslos ritėse, Van de Grafo generatoriuose, pirmuosiuose dalelių greitintuvuose ir pan., ką jūs galėjote pamatyti 1950 metų filmuose, tokiuose kaip „Frankenšteinas“.

Aš dirbu su spalvomis pagrinde tik pačioje pradžioje, kad jūs galėtumėte pasirinkti paletę, pagrindinius motyvus ir pan. Po to, žymiai ekonomiškiau kurti juodai-baltus dizaino variantus. Tačiau kartais man tiesiog norisi pažaisti su spalvomis, kaip kad šiame darbe (žemiau).

Aš noriu, kad jų ketinimai  būtų aiškūs: jie nėra tiesiog meistraujantys goblinai.  Asura – išprotėję ir pilni ambicijų panaudoti  planetos galią, ir jie turi pačius geriausius tam įrankius. Kai jūs žaidžiate  už asura, aš noriu, kad jūs pajustumėte nesitramdomą asura likimo jausmą, su  pasauliu prie jūsų kojų ir su giliausių pirmykščių Tyrijos uolų galia jūsų
žinioje.

Komentarai uždaryti