Aš praleidau virš dešimt valandų, žaisdamas Guild Wars 2, iš kurių septynias valandas aš praleidau kariaudamas su priešais, tris su puse valandos – vietovių tyrinėjimui , ir pusvalandį skyriau savo personažo kūrimui . Paskutinę valandą aš praleidau, bandydamas nušokti į didelę skylę žemėje.

Vakarų rajone stipruolių žmonių miestas Divinity `s Reach ten yra gigantiška šviečianti bedugnė, kuri vadinasi The Great Collapse. Ji atrodo kaip gigantiška iškasta duobė, aptverta tvora o virš jos yra nutiestas tiltas iš virvių ir lentų. Tai, matomai, buvo padaryta, tam kad apsaugotų žaidėjus nuo nukritimų.

Todėl aš nusprendžia čia ir nušokti. Aš nusprendžiau, kad tai bus mano asmeninis kvestas. Aš šokinėjau stogais, bet vis atsitrenkdavau į nematomas sienas, kurios atėmė iš manęs kvesto apdovanojimą. Aš užsikoriau į aukštus miškus, išdidžiai šokinėdamas link savo mirties, bergždžiai bandymas išlaužti dizainerių atsargumo priemones.

Po pasakojimo gildijos kanale apie mano nuotykius, prie manęs prisijungė Džonas Piteris, karo sistemos Guild Wars 2 kūrėjas (combat designer). Kartu mes bandėme vyriškai nušokti į bedugnę, jis panaudojo savo reaktyvinį inžinieriaus šuolį, kad prasilaužtų per šį barjerą, aš naudojau savo vagies kovinį šuolį.

Po gero pusvalandžio, negavę jokių darbo rezultatų, mes nutarėme baigti.

„Panašu, kad dizaineriai aklai uždarė šią žemėlapio vietą.“, pasakė Piteris.

„Niekas negali būti toks tobulas!“, atsakiau aš, tikėdamas jo kompanijos dar keliems mano bandymams.

„Mūsiškiai — velniškai geri“.

Apžiūrėkime šią bedugnę, jos kraštai apsodinti miškais, apsupti pastatais, kurie savo grožiu nusileidžia tik bokštams kurie yra matomi tolumoje, aš pagaliau sutikau su juo. Kvesto nebuvimas, kuri padaryčiau ir be ginklo, vienas iš gabaliukų žaidime Guild Wars 2 atėmė mano gyvenimo visą valandą . To būtų ir nenutikę, jeigu tai nebūtų pirmas dalykas, kurį aš pamačiau Guild Wars 2 beta-įvykyje.

Guild Wars 2 daug didesnis, negu originalus Guild Wars

Aš nelaikau Guild Wars tikruoju MMORPG. Sujungtos viena su kita, atskiros zonos, zonos skirtos keliauti ir poilsiu, labiau primena paprastą internetinį žaidimą su susitikimo vietomis. Neabejotinai, tai nuostabus žaidimas, bet ji paprasčiausiai neįtelpa į šį žanrą.

Guild Wars 2 telpa į šį žanrą. Tai didelis gyvas pasaulis, kuriame šimtai žaidėjų kovoja su priešais, dalyvauja įvykiuose ir stengiasi išsiaiškinti, kas gi atsitiko Tyrijoje po 250 metų.

Tai atviras pasaulis, iš kurio gimsta šimtai istorijų. Apie tai, kaip jus žudė priešai, ir pačiu reikiamu momentu atsiranda žaidėjas, kuris išgelbėjo jūsų gyvenimą. Apie tai, kaip jūs pamatėte grupę žaidėjų, kurie su kažkuo kovoja o jūs paskubėjote tai išsiaiškinti kas ten vyksta. Apie tai, kaip jūs padarėte kažką įdomaus, o po to papasakojote kitiems žaidėjams, kurie prisijungė prie jūsų. Apie tai, kaip bandė numesti jūsų personažą ant griuvėsių.

Personažo kūrimas padarytas gerai, išskyrus akis

Žaidimas Guild Wars, su savo instansine struktūra ir ribotų rasių pasirinkimu, leido kurti tikrai nuostabius personažus. Guild Wars 2 seka tuo pačiu pavyzdžiu, daugybė nustatymų kurie leidžia jums padaryti nuostabų personažą. Taip neįtikėtinai sunku sukurti neįdomų žmogų ar norną. Kaip jūs matėte pirmas mano sukurtas personažas buvo mergaitė Charr, nors pagalvoti verta, tai pati gražiausia moteris katytė, kokią tik galima sukurti. Aš paklausiau savo katės. O ji tik apsilaižė save.

Vienas tik minusas tame, kad tarp visų kūno nustatymų, kailio spalvos, burnos platumo, nėra akių nustatymo. Aš žinau, kad mano personažo mėlynos akys, bet aš norėjau rudų.

Mūšis žaidime Guild Wars 2 labai įdomus

Mūšis Guild Wars 2 laiko savyje paračiausią eleganciją, kaip ir originaliame žaidime, tik tai  naujų idėjų žanras, kuriame atsiranda tendencija sudėtingai mechanikai kurią daro kelios eilės įgūdžių. Jūsų ginklas pats parenka pirmus penkis įgūdžius vartotojo panelėje, likusius penkis pasirenka pačios žaidimo linijos. Nėra būtinybes perstatinėti įgūdžių panelę kiekviena kartą persijungiant ginklų komplektus, įgūdžių priedai keičiasi automatiškai, palikdami žaidėjams galimybė pasirinkti kaip juos naudoti, o ne kaip juos panaudoti.

Tai leidžia žaidėjui atrodyti ganėtinai išdidžiai visų kitu žaidėjų atžvilgiu, ir netgi jeigu jie neturi jokio supratimo kas vyksta. Įgūdžių papildai ir sugebėjimai labai puikiai dera vienas su kitu, sudėtingo užkeikimo paleidimas ir stebinantys ir greiti judesiai, visi jie pasileidžia mygtukų paspaudimais. Aišku, galima prarasti didžiąją dalį iniciatyvos, žaidžiant su vagimi prieš vieną žaidėją, panaudojant masinius sugebėjimus, bet aš galvoju, jūs taip pat tai darysite, jeigu pamatysite kaip tai gražu…

Žaidime Guild Wars 2 galima šoktelti nuo 7-o iki 80-o lygio ir vis tiek jūs žinosite, ką daryti.

Kaip papulsite į PvP mūšio lauką, (smulkiau apie tai truputį vėliau) Guild Wars 2 žaidime jūsų lygis automatiškai pakils iki 80-o. Kitam kokiam nors MMO žaidime toks šuolis tiesiog supainiotų žaidėją. Vietoje trijų keturių įgūdžių, žaidėjau gautų iškarto visą „maišą“ jų, su kuriais jiems reiktų turėti reikalų, o taip pat ir priprasti prie jų.

Bet vėlgi, žaidime Guild Wars 2 jūsų personažas turi tik 10 vietų įgūdžiams, taip kad ypatingo skirtumo jūs nepastebėsite. Jon Peters pasakė kad tai padaryta buvo dėl to, kad visi žaidėjai galėtų išbandyti PvP, pastebint ne lygio skirtumus, o kontento pasikeitimus.
Misija atlikta.

Guild Wars 2 turi pačius didžiausius miestus, tokių nerasite jokiame kitame MMO

Aš pabuvojau visuose didžiuliuose ММО, ir pamačiau visų tipų miestus, bet aš negaliu sulaukti, kada vėl sugrįšiu į Tyrijos miestus, į pačius gražiausius virtualaus pasaulio miestus. Žinote, aš linkiu, kad visi miestai būtu toki, kokius pamačiau žaidime Guild Wars 2.

Kodėl? Todėl kad jie didelis, platūs, ir užpildyti. Todėl kad jie atrodo kaip tikri miestai, o ne kaip parastai susitikimo centrai ar prekybos centrai . Šiose vietose yra ką studijuoti, juose yra galimybė bėgioti namų stogais, šokinėti nuo vieno pastato ant kito o taip pat kristi ir užsimušti. Miestai tai tartum nuotykis.

Guild Wars 2 žaidime jūs sutinkate užduotis, jums nereikia ant jų spaudinėti…

Taip, nesijaudinkite, jūs dar vis galėsite spaudinėti ant jų. Tai kažkas daugiau, negu surasti NPC su klaustuko ženklu virš galvos.

Kaip pereidinėsite savo asmeninę istoriją jūs po visą pasauly sutiksite įvairius įvykius, kaip kurie gali užsitarnauti didelį jūsų dėmesį. Gali būti, tai laužynas, kriam reikalingas valymas. Gali būti, kad tai bus grupė harpijų, kurios puola būrį, kuriam reikalinga jūsų pagalba. Čia nebus NPC iš kurio bus galima paimti kvestą ir jūs nebūsite įpareigoti dalyvauti įvykiuose, čia tik nuotykis, kuris laukia savo herojaus.

Už atliktus įvykius jūs gausite atlygį – aukso, įgūdžių ir ypatingų taškų, kuriuos galėsite panaudoti įpatingiesm daigtams kuriuos galėsite gauti pas tam tikrus prekybininkus, bet kas svarbiausia — jie Guild Wars 2 pasaulį paverčia vieta, kurioje niekas nelaukia kad jūs ateisite. Tai gyvas pasaulis ir jeigu jūs panorėsite, jūs tapsite jo dalimi.

Guild Wars 2 žaidimo požemiai labai įdomūs , nors jūs ir būsite „nuogi“…

Esame nuostabiose Ascelono Katakombose, mėgaujamiems misija, kuri susideda ieš dviejų novelių: Ghosts of Ascalon ir Edge of Destiny. Mūsų užduotis – nugalėti keturis išprotėjusio Adelbern karaliaus  vaiduoklio čempionus , o po to nugalėti ir patį. Kaip mus buvo sunku, jūs galite pamatyti pažiaurėją video.

Tai nereiškia kad mums nebuvo smagu.

Nepaisant didelio mirčių kiekio, po ko mes likome visiškai be šarvų, mano dalyvavimas Guild wars 2 požemiuose buvo labai įdomus, kaip ir galimybė, pabraidžioti po buvusius Tyrijos miestų griuvėsius. Istorija turtinga ir labai užvedanti, įskaitant ir tuos raktinius personažus kurie mus lydėjo (kurie ir mirdavo su mumis kartu), o taip pat ir dėka raktinių vietų, kuriose galima atgimti. Taip kad prasibėgti iki savo mirties vietos ne taip jau ir sunku, minusas – gendantys šarvai, kurie genda kaip miršta persobnažas.

Mums, pagaliau, pavyko nugalėti kelis blogiukus. Man norisi galvoti, kad mes juos palaidojom po mūsų mirusiais kūnais. Tokia pati taktika nesuveikė prieš karalių, bet mes turėjome daug galimybių tai bandyti.

World Versus World PVP? Taip, noriu, kad ir dabar!

World versus World PVP žaidime Guild Wars 2 pritrauks dėmesį ir tų žaidėjų, kurie niekad nestojo į mūšio lauką. Kas dvi savaites trys serveriai kaunasi vienas prieš kitą mirtinuose susirėmimuose. Pergalė duos resursų kontrolę, o kontroliuojami taškai duos atlygį laimėtojams ir visam jų serveriui.

Viską šitą reikia išgyventi gigantiškame žemėlapyje, padalintą į keturis sektorius, po vieną kiekvienai komandai ir su viena neutralia zona, kuri vadinasi Eternal Battlegrounds. World versus World rėžime įtraukiami šimtai žaidėjų, kurie dideliais būriais juda nuo taško iki taško, stengdamiesi gauti tų taškų kontrolę. Žaidėjai, kuriems PvP yra kažkas naujo, gali vadovautis tokia taktika “jėga slypi kiekyje“, tuo tarpu patyrę žaidėjai gali kontroliuoti jų veiksmus, ir privesti savo serverį į pergalę.

Valdykite žemėlapį, ir jūs gausite ne tik asmeninį apdovanojimą, bet ir pastiprinimus visam serveriui, tokius kaip  įgūdžių stiprumo padidinimas ir greita kraujo regeneracija. Jūs galite padėti visam serveriui!

Arba jūs galite pasislėpti už sargybos nugarų ir grožėtis šou nuo tvirtovės sienų. Tai jūsų pasirinkimas.

Aš visąlaik norėjau harpūno

Taip, tai tikrai tas, ką aš sužinojau žaidimo metu Guild Wars 2. Aš taip pat sužinojau , kad Amazon.com turi pardavimuose harpūną, kuris labai panašus į tokį kokį naudojome žaidime.

Teks dar atlikti nemažai darbo

Be kaip aš stipriai norėčiau pasinerti į Tyrijos pasaulį, ArenaNet turės dar nemažai darbo ateityje, prieš tai, kaip Guild Wars 2 bus paruoštas išleidimui. Visų pirma, jiems reikia sureguliuoti žaidimo našumą. Aš žaidžiau ir su savo stipriu personalini kompiuteriu ir su žaidybiniu nešiojamu kompiuteriu, abu jie „pastabdė“ ant bet kurios grafikos, išskyrus ant pačios mažiausios. Stiprus grafikos pakėlimas išaugdavo vis didesnius vaizdo trūkčiojimus ir dideli mūšiai WvW rėžime paversdavo vaizdą kadrais. ArenaNet būtinai reikia pagerinti žaidimo variklį, rasti teisingą balansą tarp našumo ir kokybės.

Kaip tik jie atsirinks su našumu, ištaisys smulkias klaidas, be kurių neapseina nei vienas ММО testas, jie bus pasiruošę išleisti žaidimą, kuris gali tapti pačiu geriausiu ММОRPG. Čia yra gražūs vaizdai, ir nuostabi mechanika, ir tikrai tai ne pabaiga, čia netgi yra didelė bedugnė, kuri mane taip įtraukė…

Šaltinis — kotaku.com — visus video žiurėti čia