Sveiki, aš Isaiah Cartwright, Guild Wars 2 žaidimo vedantysis dizaineris. Šiandieną norėčiau jums papasakoti apie kaip kuriuos pasikeitimus, kuriuos mes padarėme dinaminio lygio pasikeitimo sistemoje, kuri leidžia žaidėjams gauti malonumą iš vietovių skirtų bet kuriam lygiui.

8965dLiving-Story-High-LVL-Player-in-Low-LVL-Map-590x331

Mes turėjome keletą problemų su šia sistema, kurias mes išsprendėme . Kaip aukšto lygio personažai mažo lygio zonose, jie buvo labai stiprūs, todėl pats kontentas buvo visiškai nesudėtingas. Dėl to mes ir pakeitėme atlygius.

Nuo sausio 28 dienos, mes padarėme pakeitimus dinaminio lygio pakeitimo sistemoje, tam kad išspręsti tokias problemas:

1) Mes pakeitėme formulę, kuri yra atsakinga už personažo atributus, tada kaip dinaminio lygio sistema mažina jūsų lygį. Tai leis jums grįžti į žemo lygio žemes ir padarys jūsų kovas jose įdomesnes ir labiau subalansuotas.
2) Mes pakeitėme formulėje atlygio paskaičiavimą kaip suveikia dinaminis lygio pakeitimas, tam kad padaryti atlygį aukšto lygio žaidėjams žemo lygio žemėse efektingesniu.

Tikslas, toks tam, kad geriau atvaizduoti atributus, kurie būtų pas personažą tokio lygio kaip ir jo ekipiruotė. Nors ir kaip kurios sritys tapo sudėtingesnės, bet mūsų tikslas — padaryti visas Guild Wars 2 sritis įdomiomis ir linksmomis bet kokio lygio žaidėjams. Be to, mes norime, kad žaidėjai bet kuriam lygyje jaustųsi, kad jų laikas yra praleistas neveltui ir kad jie gaus atitinkamą atlygį bet kurio lygio žemėlapyje.

Vienas iš pagrindinių tikslų 2013 metais, pridėti kuo daugiau naujo kontento visuose žemėlapiuose, o taip pat pagerinti atlygius visuose žemėlapiuose. Taip mums duos stiprią struktūrą iš patirties, iššūkių ir apdovanojimų, kurie bus subalansuoti žaidėjas turintiems bet kurį lygį, bet kuriame žemėlapyje ir padės padaryti socialinę žaidimo patirtį dar labiau nuostabesne visame žaidime.

Ačiū už žaidimą!

Eiti prie įrankių juostos