Internete atsirada vis daugiau ir daugiau informacijos iš Guild Wars 2 Close Beta. Taigi. Anoniminio testuotojo žodžiais — žaidimas praktiškai yra padarytas, tačiau trūksta aukšto lygio kontento. Užduotys pakeistos skaičiais su raidėmis pavyzdžiui QEB82E (labai akivaizdu, kad užduotys yra baigtos, bet jų nenori rodyti). Asurų zona labai greitai įgauna „prekinę išvaizdą“. Silvari zonoje jaučiami stiprūs „lagai“.

Struktūrinis PvP šią akimirką turi keturis žemėlapius. Du iš jų mes jau matėme. Vieno iš likusių dviejų nežinomų žemėlapių pavadinimas yra „Memories of the past“. Testuotojai tvirtina, kad jis labai panašus į GvG rėžimą iš originalaus Guild Wars žaidimo. Žemėlapis turi tris taškus, kuriuos galima užgrobti, kiekviena komanda turi savo Fortą su Lordu. Akimirksniu gaunama pergalė, jei komanda užmuša priešininko Lordą. Tačiau prieiti prie Lordo ne taip jau ir lengva – jis yra Forte su stipria apsauga, bet taškas, iš kur sugrįžta priešai, ne taip ir toli.

Antras žemėlapis pavadintas panašiai į „Capricorn“ (testuotojo prasta atmintis). Tai didelis laivas pakrantėje. Žemėlapyje yra du taškai pakrantėje, du taškai laive ir vienas taškas po vandeniu, kuriuos galima užgrobti (t.y. mūsų laukia povandeniniai mūšiai), ir, susumavus, turime penkis taškus. Ginti laive esančius taškus jums padės patrankos, kurios kyšo iš laivo šonų…

Susumavus šiuos,  nepabaigtus testuotojo manymu, dalykus, reikėtų – optimizuoti silvari zoną, užbaigti turnyrinį PvP rėžimą ir pakelti kontento lygį.

Prašau į šia informaciją reaguoti skeptiškai, ji yra nepatikrinta.

Pabaigai šiek tiek vaizdų ^^