Kaip pranešė oficialiam forume Kolinas Johansonas, artimiausias straipsnis su smulkesne informacija apie planuojamus pasikeitimus žaidime Guild Wars 2 pirmam 2013 metų pusmečiui, pasirodys savaitės bėgyje. O vėliaus bus skelbiami aprašymai mėnesinių atnaujinimų.
Taip pat jis papasakojo, kad viena iš pagrindinių kūrėjų užduočių 2013 metams — perdaryti žaidime kaip kuriuos bosus ir monstrus (kaip visame pasaulyje, taip ir požemiuose) taip, kad kovos su jais taptų maksimaliai įdomios.
„Iš tiesų, jeigu kuris nors (monstras) turi dideles gyvybės atsargas, tai jis turi turėti ir dideles įgūdžių (skills) atsargas, tam kad jis būtų įdomus visą mūšio laiką, arba reikia padaryti taip, kad jo sugebėjimai ir taktika keistųsi nuo gyvybės kiekio. Mes puikiai suprantame, kad žaidime yra bosai, kaip ir visame pasaulyje taip ir požemiuose, su kuriasi kovos galėtų būti ir įdomesnės, lyginant kokios yra dabar. Mes dirbsime su tuo einamus metus, taip kaip tai yra mūsų užduoties dalis — padaryti žaidimo pagrindą tvirtesniu ir įdomesniu.“