Priminsiu, kad vakar įvyko Europos fanų tinklalapių atstovų susitikimas su Kolinu Johansonu,  Guild Wars 2 kūrėju, kur jie galėjo užduoti juos dominančius klausimus apie žaidimą. Vakar mes pateikėme parinktą informaciją, kurią Dragon Season tinklalapio atstovai suspėjo įdėti į Twitter. Šiandien jie jau pradėjo teikti smulkesnę informaciją savo tinklalapyje. Kadangi jos yra daug, tai ji bus įdedama dalimis. Štai ką pavyko sužinoti šiuo momentu (jums leidus, aš neversiu viso interviu, o pateiksiu tik pačius svarbiausius momentus. Visą interviu jūs galite perskaityti čia ).

Artimiausiu metu žaidime nebus kinkomųjų gyvūnų. Kaip pareiškė Kolinas, „Mes parodėme meninius vaizdus apie Flame and Frost, o kitą sekundę visi sušuko „ŠITAME RELIZE BUS KINKOMŲJŲ GYVŪNŲ!“ ir aš — ‚Neeee“. meninkų komanda, niekada taip daugiau nedarykite! Pasakysiu taip — jei mes kada-nors nuspręsime sukurti juos (kinkomuosius gyvūnus), mes turėsime sukurti kažką ypač kreatyvinio ir unikalaus žaidime Guild Wars 2, kad jie tiktų žaidimui. Todėl, kad dabar jie neturi prasmės — kelionės tokios paprastos, kad paprasti mauntai netinka“.

Gildijų misijas galės pradėti patys gildijos nariai, kurie turi teisę tai daryti. T.y., gildijos nustatymuose tam tikriems nariams bus galima padėti varnelę „turi teisę pradėti misiją“. Pačios misijos vyksta visame pasaulyje. Tiesą sakant, jų išsidėstymas priklauso nuo misijos tipo.  Šiuo metu yra penki absoliučiai skirtingi misijų tipai, tarp kurių yra ir „galvų medžioklė“. Tai bazinis misijos tipas, kuris bus prieinamas iškart po vasario atnaujinimo, o kitas gildijoms teks atidaryti. Taigi, kad būtų atidarytos visos misijos, gali prireikti keleto mėnesių ir didelės gildijos įtakos. Tai pilnavertis medis, kurį reikia vystyti, kaip ir kitas gildijos galimybes. Kai kurios gildijos galės atsiblokuoti misijas pakankamai greitai, nes jos jau sukaupė daug įtakos taškų, bet joms atblokuoti užims tam tikrą laiką.

Apie „galvų medžioklę“ — jūs galėsite išsirinkti misijos lygį, po to įvairiuose žemėlapiuose atsiras bosai, dėl kurių ir prasidės medžioklė. Kuo aukštesnis lygis, tuo daugiau bosų, o juos sunaikinti reikia per paskirtą laiką (pvz., per 15 minučių). Atitinkamai aukštuose šios misijos lygiuose jums teks padalinti gildiją į komandas, stebėti procesą ir siųsti pagalbą ten, kur jos reikia labiausiai.
Jeigu jūs turite nedidelę gildiją, tai niekas netrukdo jums susijungti su porele kitų nedidelių gildijų ir atlikti misijas kartu. Pavyzdžiui — jūs susitariate su kitomis nedidelėmis gildijomis, startuojate misiją, jos padeda jums ją atlikti. Po to kita gildija pradeda savo misiją, o jūs jau padedate jai. Na, ir žinoma, paprasti žaidėjai, nesantys jūsų gildijos nariais, taip pat gali (ir galės) dalyvauti medžioklėje.

Ateityje į žaidimą bus įdėta vis daugiau ir daugiau turinio gildijoms ir didelėms žaidėjų grupėms. Pasak Kolino, „Yra daugybė dalykų, kuriuos mes norime padaryti ateities perspektyvoje. Jei pažiūrėsite, tai pamatysite, kad žaidime yra daug turinio mažoms grupėms, bet visiškai nepakankamai didelėms, ypač gildijoms. Ir mes iš tikrųjų stengiamės įvesti į žaidimą kuo daugiau panašių dalykų, kad sukurtume gerą bendriją. Tai yra didysis šių metų tikslas“.

Taip pat šioje interviu dalyje kalba sukosi apie komanderus ir apie vartotojų interfeisą. Kas dėl pirmo — taip, komanderų knygos bus pakeistos, bet ne šiame fragmente. Bus pridėta naujų galimybių. Prie jų dar nėra aktyviai dirbama, bet tai taip pat įtraukta į šių metų planus. Komandero knyga liks susieta su personažu, o ne su profiliu (account). Tam yra keletas priežasčių, viena iš jų tai, kad kūrėjai nori, jog komanderai taptų atpažįstamomis asmenybėmis. Tam, kad žaidėjai, ateidami į žaidimą ir matydami komandoro ženklelį, galėtų prisiminti jį.

Kas dėl vartotojų interfeiso – kūrėjai pastoviai dirba su juo. Ateityje, tikimės, bus pridėta galimybė laisvai keisti interfeisą, įskaitant galimybę keisti langų ir elementų dydį. Tačiau dar ne tuoj.

Kol kas tiek. Laukiame tęsinio 🙂