Visus su 2013 metais! Norėčiaus skirti truputį laiko tam, kad apžvelgti įdomybės, įvykiams ir istorijoms, kurias mes ruošiamiems pridėti žaidime Guild Wars 2 pirmoje šių metų pusėje.

Tai buvo nuostabus startas – per kelis mėnesius nuo tada, kai buvo paleistas žaidimas Guild Wars 2, mes pardavėme daugiau negu tris milijonus kopijų ir tapome MMO žaidimu su daugiausiai kritikų teigiamų atsiliepimų. Mes pristatėme naujus požemius Fractals of the Mists, naujus PvP ir PvE žemėlapius, įvairių dydžių įvykius, pasaulinį įvykį Lost Shores ir du didelis šventiniai įvykius.

Ir tai tik pradžia. Mūsų tikslai Naujiems Metams – sutvirtinti žaidimo dalis, kurios buvo gerai įvertintos 2012 metais, ištyrinėti padarytas klaidas ir gauti iš jų pamokas, įsitikinti, kad 2013 metai taps metais, kurių niekas nepamirš.

Ką tai reiškia? Pabandykite pasižiūrėti į tai iš arčiau…

Kas daro GW2 unikaliu ir sėkmingu?

Bendruomenė ir žaidėjų bendravimas, tai raktiniai komponentai, kurie turi didelę reikšmę žaidime Guild Wars 2, raktai  kurie taps dar didesne dalimi žaidimo kūrimo procese.

Galimybė žaidėjams dalintis savo pasiekimais atvirame pasaulyje, kur kiti žaidėjai mato tai kaip pagalbą, o ne kaip grėsmę, tai svarbus komponentas, kuris daro mūsų žaidimą tokiu, koks jis yra. On-line žaidimai su atviru pasauliu visada turės sėkmę, kada žaidėjai yra apdovanojami už bendradarbiavimą, vienas kito palaikymą ir tada, kaip jie susiduria su kitu žaidėju visuose lygiuose ir dalinasi savo pasiekimais. Mūsų daiktų gavimo sistema, dinaminė sistema keičianti lygį, bendri resursai, daugkartiniai įgūdžių deriniai ir galimybė prikelti bet kuri puolusį žaidėją, tai pavyzdžiai, kurie padeda palaikyti  bendros patirties koncepciją.

 

Guild Wars 2, tai žaidimas, pilnai padarytas naudojant bendros patirties koncepciją. Dėka dinaminių įvykių sistemos, kiekvieną kartą prisijungus prie žaidimo, jūs galite patirti arba pasidalinti patirtimi su kitu žaidėju. Gal būt, jūs atsidūrėte žemėlapyje, kur jau buvote, bet pirmą kartą pamatėte ten naujus įvykius, arba jūs esate pačiame įkarštyje kokio nors įvykio, o jis netikėtai pasikeičia, dėl to, kad padaugėjo žaidėjų darančių šį įvykį, ir jis tampa sunkesniu, arba jūs kovojate už Stonemist Castle WvW režime, kur kiekviena kova vyksta vis skirtingus būdu.

Nuo pat starto pradžios mes parodėme potencialą, kuris leidžia mums pasatyti ir praplėsti šią sistemą naujais dinaminiais įvykiais, bei gyvomis istorijomis. Pagrindiniai įvykiai ir gyvos istorijos — Wintersday, Halloween ir įsiveržimas į Lost Shores – tai pavyzdžiai įvykių kurie papildė Guild Wars 2 nuo starto pradžios.

Šie raktiniai stulpai — bendraujantis ir dinaminis, gyvas pasaulis, duodantis skirtingą patirtį kiekvieną kartą prisijungus – tai, kas daro Guild Wars 2 tokiu, kuom jis yra dabar. Bet ką tai reiškia žiūrint toliau į 2013 metus?

GW2: žaidimas su gyvu pasauliu

Tam kad, tęsti statybas ant Guild Wars 2 stulpų, mūsų dėmesio centre turėtų likti bendruomenės išlaikymas ir įvykiai. Mes jau jums parodėme perspektyvą su gyvu pasauliu, tačiau mes turime labai daug idėjų, kaip visą tai pakelti dar vienu lygiu aukščiau. Paprasčiau kalbant – šiuo momentu mes tik švelniai palietėme paviršių.

Mes sieksime šio tikslo kuriant pasaulį, kuriame tikrai bus unikalios siužetinės linijos; įvykiai, kurie turės įtaką pasaulio pasikeitime per tam tikrą laiką, kaip ir visose sistemose taip ir Tyrijos pasaulyje; istorijos sukūrimą, apie kurią žaidime pasakosite visiems ilgą laiką.

Mes tai jau darėme su dideliu pasisekimu – įvykiuose Halloween, Lost Shores ir Wintersday. Šių įvykių dėka ir jūsų atsiliepimų, mes gavome masę informacijos apie tai, kaip padaryti tokius įvykius geresniais kitaip tariant – vienu žingsniu priekyje.

Žiemos įvykiai (Wintersday) buvo kaip pavyzdys iš žinių, kurias gavome iš pamokų, kurios buvo gautos iš praeitų įvykių, tai mus leidžia padaryti žaidimo turinį patraukliu ir linksmu. Per Wintersday įvykius mes pastebėjome dar daugiau sričių, kurias mes galime pagerinti ateinančiuose įvykiuose, tam kad jie taptų dar labiau įspūdingesni.

Tam kad papildyti koncepciją reguliariais pasauliniais įvykiais su stipria istorija ir tematika, mes turime vystyti ir stiprinti mūsų esama pasaulį ir jo turinį. Kuo daugiau įvykių vyksta viename regione, tuo mažiau jie kartojasi, o tai tik sutvirtina gyvo pasaulio vystymosi jausmą.

 

Tai reiškia, kad mes turime pateikti, aukštą lygį turintiems žaidėjams, vietovių tyrinėjimą, apdovanoti juos už prarastą laiką ir sudominti juos žaisti tose vietovėse, kur jie galės pajusti ypatumus, kuriuos pateikia bendruomenė, kuri ir verčia Guild Wars 2 spindėti. Prieš tai kaip mes pradėsime toliau plėsti mūsų pasaulį, mes turime įsitikinti, kas mūsų egzistuojantis pasaulis yra tvirtas, ir kad žaidėjai turintys bet kokį lygį galės sau leisti tyrinėti mūsų pastatytą pasaulį.

Kaip mes tai planuojame padaryti?

Sistemos ir atlygis, kurie palaiko Gyvąjį Pasaulį

Tam kad padaryti žaidimo pasaulį vertingu, mes jį darysime pakankamai naudingu bet kuriam žaidėjui. Labai svarbu išlikti prie savo filosofijos, kad jūs turite išlikti ir žaisti Guild Wars 2 taip, kaip norite ir prie viso to turėti galimybė siekti pačių aukščiausių apdovanojimų.

Vienas iš mūsų tikslų – apdovanojimų sistemos plėtra. Koncepcija yra tame, kad žaidėjai gautu naujus apdovanojimus už pasiekimus, o taip pat vystyti pasiekimų kelius, kurie leis pamatyti atviro pasaulio patirties privalumus. Mes įdėsime žetonus už pasiekimus, kuriuo galėsite pasikeisti į apdovanojimus, įskaitant ascended įrangą ir infusions. Mes padarysime taip, kad dienos užduotys (daily event) skirtųsi viena nuo kitos, kiekvieną dieną, o tai padės žaidėjams susirinkti įvairiuose pasaulio kampeliuose. O vėliau mes įdėsime sistemą, kuri leis jums gauti grupines užduotis ir taip bus kaip dienos užduotis. O prieinami 6 kasdieniniai pasiekimai, jums bus neprivalomi, užteks padaryti tik 4 iš jums pateiktų pasiekimų. Tokiu būdu, jūs galėsite pasirinkti tuos pasiekimus, kurie jums bus įdomesni.

Mes ir toliau teisme kosmetinio tipo apdovanojimus, kaip titulai, medaliai (pavyzdžiui, už žemėlapio tyrinėjimus), unikalūs apipavidalinimų ir t.t., kurie taps kaip atlygis už tai kad jūs padarysite kaip kurias užduoties dalis žaidime. Tuo jus įrodysite savo personažo prestižą, bet tai nepadarys personažo stipresniu.

Kai planuosime įdėti naujus apdovanojimus 2013 metais, mes norime šią sistemą padaryti unikalia žaidime Guild Wars 2. Mūsų apdovanojimų sistema turi būti nuostabi ir pateikti padovanojimus, tokius kuriuos jūs norite gauti, bet mes nenorime, kad mūsų žaidėjai imtų „farmiti“ dėl naujos įrangos, kuri bus įvedama į žaidimą kas pusę metų. Mūsų tikslas – naudotis esamomis apdovanojimo sistemomis ir sukurti naujas, kurios būtų linksmos ir patrauklios ir kurios pasitrauktų nuo standartinio „grindo“, kurį jūs matėte ne viename žaidime. Vėliau 2013 metai mes pradėsime įvedinėti dar daugiau tokių sistemų, kai tik baigsime įvesdinti likusią ascended įrangą ir infusions.

O kaip dėl gildijos? Aš noriu viską daryti su savo draugais

Gildija labai svarbus dalykas žaidime. Mes turime įsitikinti, kad žaidime pakankamai turinio šios srities socialiniams ryšiams. Šiuo tikslu mes dirbame ties papildymu, kuris bus pradžioje 2013 metais, tai naujo tipo turinys, kuris padės gildijoms daryti misijas kartu. Kaip kurios misijos bus padarytos būtent tik gildijoms, jose bus truputis apribojimų, arba jos turės tam tikrus reikalavimus laiko atžvilgiu. O kiti pamatys naują žaidimo turinį, kuriamą būtent gildijos (arba gildijų), ir šį kūrinį jau gals išmėginti bet kuris žaidėjas. Laikui bėgant mes plėsime šią sistemą, pridėdami naujus apdovanojimus gildijoms, naujas misijas ir gildijos galimybe žaisti svarbesniam vaidmenyje stiprinant bendravimą  Guild Wars 2 pasaulyje.

 

Gerai, o kaip bus su WvW?

Daug perspektyvos, apdovanojimų sistemos išplėtimas, ir galimybė gyviems įvykiams, viršuje aprašyti dalykai, atsiras 2013 metai ir World vs. World režime. Mes taip pat turime ir specifinių ypatumų WvW sistemai, kuriais mes norime pasidalinti su jumis.

Esamos patirties šlifavimas WvW režime, įsitikinti, kad jis blizga iš visų pusių, tai vienas iš pagrindinių tikslų. Tai reikalauja masės sričių pakeitimo, kuriai reikia skirti daug laiko. Mes jau kaip kuri laika jau dirbame šiose srityse, o jos pasirodė sudėtingesnės, negu mes manėme. Tačiau mes jau einame į pabaigą ir pasiekėme didelio progreso.

Pradžiai, mes įvesime mokesti norint pasikeisti pasauliui, su laiko apribojimu ir su apribojimu WvW režimui. Taip pat bus pridėtas svečio režimas, kas leis žaidėjas lankyti savo draugus kituose serveriuose visose žaidimo dalyse, išskyrus WvW. Tam kad –žaidėjai baigtų keitinėti serverius dėl WvW ir kovoti už savo serverio garbę, už pakeitimą bus imamas mokestis, ir veiks laiko limitas. Taip pat mes įvesime pagerinimą „culling“ sistemai. Neseniai mes padarėme kelis testus su serveriais. Rezultatai buvo daug ką žadantys ir pas mus planuose yra papildoma „culling“ funkcija. Jeigu viskas bus kaip suplanuota, 2013 metai culling‘as išnyks arba taps labai minimalus WvW režime.

 

Taip pat mes pridedame naujas funkcijas. Mes pristatysime jums naujas prestižo ir vystymosi sistemas, specialiai padarytas dėl WvW. Tai duos žaidėjam,s vystymąsi, jie galės gauti naujas, veujuančias tik WvW galimybes ir bonusus, o su tuo kartu gauti prestižą ir matomus titulus/pripažinimą. Taip pat į WvW pridėsime naujas motyvacijas, kurios išlipa iš taškų rinkimo rėmų ir duos daug daugiau trumpalaikių priežasčių tam kad kovoti ir laimėti WvW režime. Šias visas funkcijas mes aptarsime kaip jos artėa prie realizacijos.

Ei, o kaip dėl  PvP!?

Kaip ir kitos žaidimo dalys, PvP augs ne dienomis, o valandomis visus 2013 metus.

Tiems, kas labiau užsiminėja PvP, mes perdarysime PvP sistemos apdovanojimus ir atnaujinsime pati  PvP principą, tam kad padaryti tai dar įdomesniu dalyku ir motyvuoti žaidėjus tam kad jie ateitų žaisti ir dalyvauti varžybose kiekvieną dieną. Mes įdėsime sistemą, kuri leis nelabai patyrusiems žaidėjas kovoti  su panašaus lygio naujokais ir kuri leis, mokytis PvP, darant tai visiškai saugiai ir įdomioje aplinkoje su dideliu kiekiu informacijos, kuri leis išaugti naujokams.

 

Tiems, kurie labiau domisi turnyriniu PvP, mes įdėsime raktines funkcijas, kurios reikalingos tam, kad Guild Wars 2 taptų tikrai turnyriniu žaidimu.  Tokias, kaip galimybę stebėti besikaunančius ir pamatyti pagrindines varžybas dėl rangų, galimybę išlaikyti nuosavą areną, kurioje jūs galėsite nustatyti savo taisykles ir įleisti savo komandas treniruotis, vietas, kur visi gali pamatyti geriausių pasaulio žaidėjų  ir komandų rangus. Mes taip pat norime supaprastinti gerų priešininkų paiešką bei duosime galimybę lengvai ir paprastai prisijungti prie žaidimų, kuriuose svarbus reitingas. Ir, žinoma, tai reiškia, kad ateityje mūsų laukia stambūs turnyrai, prizai ir dar daug kas, kas padės stimuliuoti turnyrinio PvP visuomenės augimą.

Šventieji, ilgas sąrašas! Kažkas dar?

Mes taip pat susikoncentravome ir ties kitų žaidimo sričių pagerinimu. Jų pernelyg daug, kad galėtume papasakoti smulkiai apie visas. Štai keleto pagrindinių momentų pavyzdžiai, su kuriais mes dirbame pirmoje 2013 metų pusėje:

  • Lyderių sąrašai tinklalapyje, kur jūs galėsite palyginti savo ir kitų žaidėjų gebėjimus, kad galėtumėte nuspręsti – kas gi geriausias pasaulyje.
  • Išplėsti ir perdaryti bosai požemiuose ir atvirame pasaulyje.
  • Nauji pasiekimų tipai, susiję su nauja apdovanojimų už pasiekimus sistema.
  • Žaidimo saugumo gerinimo pratęsimas, kova su hakeriais ir botais, o taip pat žaidimo stabilumo gerinimas.
  • Tų žaidimo dalių suradimas, kurias galima pagerinti, ir padaryti įdomesnes ir linksmesnes, laiko investavimas į tai, kas leistų įsitikinti, jog visa, ką mes padarėme, jau blizga, ir po to galėtume toliau judėti pirmyn. 
  • Naujų žaidėjų patirties pagerinimas, kad naujieji žaidėjai nebūtų priblokšti, paprasčiau suprastų, kaip reikia žaisti Guild Wars 2, įsilietų į pasaulį ir greičiau įsisavintų žaidimą.
  • Grupės paieškos sistemos pagerinimas.
  • Pagerinimai ir pataisymai fraktaluose, aprašyti Fractals of the Mists požemių pagerinimas.

Jeigu kažkas čia nenurodyta, tai nereiškia, kad mes su tuo nedirbame, bet gal šis sąrašas leis jums šiek tiek įsivaizduoti tai, ką mes esame suplanavę 2013 metais.

Pabaigai…

2012 metai buvo nuostabūs Guild Wars 2, žaidimo startas, fantastiški pardavimai ir žaidėjų kiekis, kuriuos mes matėme kasdien, malonumas, kurį mes patirdavome žaisdami su bendruomene ir klausydami jos, ir visi tie apdovanojimai, kuriuos žaidimas gavo per paskutinius du mėnesius.

Tačiau mes žinome, kad šis žaidimas gali tapti žymiai didingesniu, negu mūsų parodytasis. Mes jaučiame, kad dar tik pradėjome gremžti paviršių to, kuo gali tapti Tyrijos pasaulis, ko galima tikėtis iš MMORPG. 2013 metai taps tikru šios kelionės startu, ir taip pat, kai mes anksčiau bandėme pakeisti MMO paradigmą ir lūkesčius, paleisdami Guild Wars 2, tai dabar mes norime aukščiau pakelti kartelę tam, ko žaidėjai laukia iš gyvo žaidimo.

Kadangi mes plečiame ribas ir darome naujus dalykus dėl to, kuo gali tapti on-line žaidimas, mes, be abejonės, gausime keletą smūgių savo kelyje. Jūsų atsiliepimų ir jūsų palaikymo dėka mes mokysimės iš šių klaidų, augsime kartu su jumis, ir būsime maksimaliai skaidrūs, kiek tai įmanoma. Mes turėsime ir nuostabių momentų, ir tikiuosi, žaidimo prisiminimų, kurių, ir jūs, ir mes niekada nepamiršime. Ir nors jūs gal būt nežinosite to, tačiau mes visada būsime ten, žaidime, žaisime šalia jūsų.

Dėl artimos perspektyvos, kad jūs turėtumėte informacijos apie tai, prie ko mes einame – sausio atnaujinimas bus nedidelis, jis paruoš dirvą tai istorijai, kuri išsirutulios vasario ir kovo mėnesiais. Sausio atnaujinimas taip pat padės pagrindą stambiems žaidimo funkcionalo atnaujinimams, kuriuos jūs pamatysite vasario ir kovo atnaujinime.

Mes prižadame jums 2013 metais toliau kurti mūsų pasaulį, daryti jį tvirtesnį, tobulinti ir stiprinti žaidimą, vadovaujantis raktine Guild Wars 2 vizija, ir paversti GW2 patirtimi, kuri skirtųsi nuo bet kokio kito on-line žaidimo.

Dar kartą dėkojame visiems mūsų žaidėjams už nuostabius 2012 metus, ir leiskite išreikšti viltį, kad 2013 metai taps nepamirštamais metais, kai mes visi tapsime Guild Wars 2 augimo ir vystymosi dalimi.

Mes nekantriai laukiame susitikimo su jumis žaidime.