Guild wars 2 - Reindžeris

„Geras šuniukas! Prilaikyk priešą, kol jį sušaudysiu! Gausi saldainiuką!“

Lankininkas – visų galų meistras, jis remiasi savo aštriu regėjimu, tvirtu susirėmimu ir pačios gamtos jėgomis. Lankininkas su savo mėgstamu lanku gali nukenksminti priešą iš labai ilgų distancijų. Ir su savo gyvūnų komanda, lankininkas labai lengvai prisitaiko prie stiprių ir silpnų priešo pusių.

Reindžeris visada turi savo palydą – gyvūnus, ištikimus kompanionus. Reindžeriai užkeri gyvūnus ir užmezga ryšį su jais. Reindžeris gali turėti iki trijų gyvūnų, bet aktyvus gali būti tik vienas iš jų. Gyvybės, gynyba ir žala pas augintinius, priklauso nuo šeimininko lygio.

Augintinis yra užkerimas, kol dar jis yra mažas. Tyrijoje yra daug skirtingų gyvūnų rūšių, kurie gali būti užkerėti – meška, lūšis, ryklys … Kai jūs keliaujate su savo augintiniu, jis vystosi, tampa unikalesnis ir paskutinėje stadijoje gauna sugebėjimus, tinkančius jūsų taktikai.

Mūšiuose reindžeris turės valdyti savo augintinius, paskirdamas jam elgesio būseną – nuo agresyvaus iki pasyvaus. Reindžeris gali taip pat ir valdyti savo augintinį, diktuodamas jam komandas, tokias kaip „pulti“, „prie kojos“, „stovėti“.

Reindžeris turės savo specialius sugebėjimus:

 

Spąstai – naudingas įgūdis, padeda spąstus ten, kur stovi reindžeris. Kaip priešai pakliūna į spąstus, jie suveikia. Pavyzdžiui, Spike Trap (Spąstai su spygliais) žaloja priešą ir prideda kraujavimą. Spąstai bus aktyvūs, kol reindžeris randasi netoliese. Vienu metu galima aktyvuoti vieno tipo spąstus iš visų tipų.

Dvasios – šis įgūdis leidžia reindžeriui iššaukti gamtos dvasią, kurios veiksmingumo teritorija yra aplink ją. Pavyzdžiui, Sun Spirit (Saulės dvasia) prideda papildoma žalą, daromą ugnimi visiems sąjungininkų puolimams, jei jie randasi veiksmingumo teritorijoje. Dvasia iššaukiama laikui, kurio negalima pratęsti ir išnyksta, jeigu reindžeris pasitraukia toliau nuo jos. Dvasia dingsta iš mūšio lauko, jeigu bus užpulta priešo. Reindžeris gali iššaukti vienu metu tik vieną dvasią.

Sugebėjimai

[jwplayer config=“Custom Player“ playlistid=“714″]

Mechanika

Ginklai
Reindžeriai yra tolimų kovų meistrai, bet jie taip pat gali naudoti vienaranki ir dvirankį kardą artimojoje kovoje.
Ginklai, kuriuos gali panaudoti reindžeris:
Pagrindinėje rankoje: kardą, kirvį;
Kitoje rankoje: kirvį, kinžalą, fakelą, karo ragą;
Abejose rankose: dvirankį kardą, ilgą lanką, trumpą lanką.

Augintiniai
Reindžeris savo įgūdžių juostoje turi tris aktyvias kišenes augintiniams. Ne mūšyje, naudojant specialius įgūdžius, reindžeris gali pasikeiti suaktyvuotą augintinį. Egzistuoja 12 tipų skirtingų augintinių, įskaitant ir sausumos augintinius (pavyzdžiui, voras), amfibijas (driežai), ir vandens augintinius (ryklius). Kiekviena augintinių rūšis turi savo potipius, kurie įtakoja augintinio įgūdžius. Pavyzdžiui, baltasis lokys turi „Ledinį riaumojimą“, o rudoji meška – „Bauginantį riaumojimą“. Augintinių lygis priklauso nuo šeimininko lygio, kurie lemia jų bazinį gyvybės, puolimo ir gynybos lygį.

Augintinių evoliucija
Augintiniai turi savo nustatymus. Dalis nustatymų yra surišti  su augintinio evoliucijos lygiu. Jie gali vystytis iki dvidešimto evoliucijos lygio, ir kiekvienas augintinis automatiškai gauna premijas skirtinguose lygiuose. Meškoms tai gali būti kaip padidinta gyvybė arba daroma žala. Be to, kai žaidėjas gauna XP (xp – patirties), iššauktas augintinis gauna vystymosi taškus. Tam tikruose lygiuose, pas augintinius atsiranda papildomos kišenės įgūdžiams (max. 4 įgūdžius). Šias kišenes galima užpildyti iš įgūdžių sąrašo, kuris sudaromas pagal gyvūno rūšį ir tipą.

Augintinio valdymas
Papildomai prie reindžerio valdymo, reindžeris galės valdyti savo augintinį elgesį. Tai bus galima padaryti suaktyvinus būsenas.

Elgesio modeliai:
Agresyvus – pulk tą, kurį puolu aš;
Gynybos – pulk, jei mane puola;
Pasyvus – nieko nepuola.

Komandos:
Pulk – puola nurodytą taikinį;
Prie kojos – pribėga prie žaidėjo;
Stovėk – visiškai nejuda.

Vaizdai