Elementalistas

Guild wars 2 - Elementalistas„Ugnis, Oras, Žemė ir Vanduo. Su bet kuria iš šių stichijų aš galiu padovanoti mirtį.“

Elementalistai naudoja gamtos stichijų jėgas – ugnies, oro, sausumos ir vandens jėgas jie priverčia paklusti besąlygiškai jiems. Trūkstamą fizinę jėgą jie kompensuoja, su savim nešiodamiesi milžinišką ir galingą vieną puolimą, kuris gali sunaikinti priešus iš tolo, gerokai prieš tai, kol jie tampa rimta grėsme. Tačiau, nepaisant jo neįtikėtinai potencialaus puolimo, universalumas yra tai, kas daro elementalistą tikrai galingu priešininku.

Vietoje to, kad keistų ginklus, prisitaikydamas naujoje situacijoje, įvairiapusis elementalistas gali lengvai prisitaikyti prie naujai iškilusių grėsmių, kreipdamasis į skirtingas stichijas tiek, kiek reikia. Kol elemantalistas prisirašinėja prie vieno iš keturių elementų, jis gauna premijas atitinkančias stichijas, kurios pastoviai auga, didėja jų jėgos ir sugebėjimai.

Prisirišę prie stichijos ugnis, elementalistai gali daryta žalą ugnimi iškart keliems priešams, paversdami žemę į ugnį arba iššaukdami ištirpdytų akmenų lietų iš dangaus. Kam žudyti vieną priešą, jei gali sudeginti visus? Naudodamas ugnies stichiją, Elementalistas pats iš savęs padaro žalą su ugnimi bet kuriam kvailiui, nusprendusiam prisiliesti prie jo.

Kai elementalistas kreipiasi į  orą, jis gali iššaukti vėją ir žaibus ant išrinktų priešų, kurie patirs labai stiprias atakas. Blizgantys, akinantys žaibai sklinda nuo elementalisto pirštų, ir aitrios šviesos blyksniai apakina jo priešus. Kai elementalistas naudoja oro stichiją, žaibas daro žalą visiems arti esantiems priešams.

Pasirinkęs vandenį, elementalistas atsisako nuo banalios žalos oru ir ugnimi priešo judėjimo kontrolės naudai. Sukurdamas slidų ledą arba užšaldydamas priešą, vanduo garantuoja, kad mūšio sąlygas visąlaik diktuos elementalistas. Pastoviai yra gydomos žaizdos tų sąjungininkų, kurie yra šalia Elementalisto, pasirinkusio vandens stichiją.

Labai sunkiose situacijose  elementalistas remiasi į žemės stichiją, kuri leidžia jam naudotis žemės jėgomis. Pasirinkęs žemę, elementalistas, naudojasi žeme, esančia po jo kojomis, tam, kad apgintų save  ir savo sąjungininkus, paversdamas žemę į akmenį, iškirsdamas iš kojų priešus žemės drebėjimais ir sunaikindamas grėsmę vulkano išsiveržimu. Naudodamas žemę, elementalistas iš karto gauna magišką apsaugą.

Elementalsitas turi eilę ypatingų užkeikimų:

  • Ženklai – Šie slapti užkeikimai sustiprina arba pakeičia elementalisto gamtinę jėgą. Jie naudoja Glyph of Elemental Power (Elementalisto jėgos simbolis), kad padidintų žalą, spindulį ir savo užkeikimų ilgaamžiškumą.
  • Spaudas – pastoviai turi poveiki  elementalistui, be to, gali būti aktyvuoti tam, kad gauti didesnį efektą. Elementalistas, naudojantis Signet of Earth (Žemės Spaudas), padidina atsparumą žalai, o aktyvacijos metu spaudas iššaukia akmenų bangą, kuri apsvaigina artimiausius priešus.
  • Kerėjimo įgūdis – elementalistas, naudojantis Conjure Spells (kerėjimo įgūdis) tam, kad prišauktų naudingus daiktus arba galingus ginklus, kurie gali būti panaudoti  ne tik elementalisto, bet ir jo sąjungininkų. Pavyzdžiui, elementalistas gali panaudoti  Conjure Flame (kerėti ugnimi), kad sukurtų ugnies akmenį ir šveistų jį į priešus.
  • Prakeiksmas teritorijai – naudojant prakeiksmus teritorijai, Elementalistas sukelia terorą ir chaosą visame mūšio lauke. Elementalistas leidžia strėles iš lavos arba padaro ugnines sienas, kurios degina visus priešus, bandančius jas įveikti.

Sugebėjimai

[jwplayer config=“Custom Player“ playlistid=“190″]

Mechanika

Sąskambis
Elementalistas turi 4 sąskambius su elementais, galinčius juos paveikti. Šia sąskambiai susideda iš keturių įgūdžių, išsidėliojusių panelėje virš pagrindinių įgūdžių. Kai elemntalistas keičia sąskambį, panelėje pasikeis pirmieji penki įgūdžiai. Šie penki įgūdžiai priklauso nuo elementalisto sąskambio ir ginklo, kurį jis laiko rankose, todėl pas elementalistą, kuris pasirinko ugnį ir laiko rankose lazdą, bus visai kiti įgūdžiai, negu pas tokį patį elementalistą, kuris laiko skeptrą rankose. Be to, kad sąskambiai keičia elementalisto įgūdžius, jie ir patys niekieno nevaldomi dirba kaip aktyvūs įgūdžiai, duodami elementalistui atitinkamus efektus.

Ginklai

Skeptras (pagrindinė ranka) – skeptras suaktyvina įgūdžius artimam mūšiui.

Kinžalas (pagrindinė ranka) – Kinžalas pagrindinėje rankoje ne tik greitas, bet ir leidžia kovoti vidutinio atstumo kovose

Lazda (abejose rankose) – Lazda tai lėtas ginklas, skirtas tolimoms kovoms.

Kinžalas (kitoje rankoje) – Kinžalas atsidūręs kitoje rankoje leidžia naudoti labai stiprius užkeikimus mūšiams, kurie vyksta vidutiniam nuotolyje.

Akcentas (Focus) (kita ranka) – leidžia naudotis galingais įgūdžiais artimose distancijose.

Vaizdai